OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

poniedziałek, 24 marca 2014

AAA... Pająk!!!

Dzisiaj szukając czegoś fajnego do zdjęć natrafiłam na COŚ SERIO FAJNEGO. STRASZNE. W dzbanku po wodzie był pająk.. Taki duży czarny. Ostatnio był taki pod prysznicem.. Nie, że się boję, ale no zaczynam krzyczeć i piszczeć.. Fuj! Taki wielki.. no dobra.. może się boję. Ja nie wiem czemu tyle tych pająków w domu mamy.. może chociaż to, że: "Szczęśliwy ten dom, gdzie pająki są" się sprawdzi... Z zamkniętymi oczami wklejam Wam zdjęcie tego pająka w dzbanku. Nie jest super blisko, bo się bałam i w sumie nawet tego zdjęcia nie chcę oglądać. wkleję szybko i mam nadzieję, że nie rozmazane. ;pp
Przyszły do mnie pudełka w gazety. Super! W środę robię z Olgą wielkie porządki! Jutro nagram Panierkę :) Będziecie mogli zobaczyć czwarty odcinek w środę. No to chyba tyle... ten pająk.. fuj-.-
P.S. MATKO! Jednym okiem zobaczyłam to zdjęcie.. 
a fakt, że on jest w dzbanku cały czas rozwala system. -.- 
Później mi brat go zabije.. FUUUUUJJ -.- 
o k r o p n o ś c i

28 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcie pajaka^^
    Nie jest rozmazane tylko fajne! ;))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie nawidze pająków, widać że mamy coś wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie moje, współczuję :( Naprawdę, ostatnio też mi się coś takiego zdarzyło WIELKI PAJĄK NA ŚCIANIE ZARAZ PRZY ŁÓŻKU FUUUJ.
    Ale czy musiałaś mi o tym przypominać? XD
    Piękne oczka piesia i pudełka też, zastanawiam się czy sobie nie zamówić podobnych :)
    Powodzenia w sprzątaniu, nagrywaniu odcinka (oby był szybko ;) i pamiętaj, że cię kochamy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Zuziu,takiego stworka się bać? :) Śliczne pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JAK MOŻESZ WKLEJAĆ TAKIE ZDJĘCIA!
    TO OKROPNE!
    ;_;
    Jeszcze nigdy nie widziałam takiego okropnego pająka na żywo...na jakim zadupiu ty musisz mieszkać...chyba w jakimś leżu robali...takie wielkie....my god...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chcesz dawać takie komy to nie dawaj wcale.

      Usuń
    2. Komentarze są po to, żeby wyrażać to co się myśli. Jak ci to przeszkadza to ich nie czytaj.

      Usuń
  6. Świetne te pudełka, a co do pająka to az strach się bać 0.0 u mnie na balkonie był kiedyś żółty w czarne kropki D: tak bardzo się przestraszyłam... teraz już ich nie ma :) Być może to zasługa mojego kota hehe... ;d Życzę udanych porządków ^^ Pozdrawiam Ciebie, Olgę i Merucha <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się ciesze, że dodałaś komentarz do mojego posta <3 Dałaś mi dużo do namysłu i powoli uświadamiam sobie, że tak jak napisałaś :,,Wiek nie ma znaczenia" Spróbuje coś nagrać, może coś wyjdzie?
    Meruch :* Ja się pająków nie boje, a jak je widzę to piszczę.
    Dzięki za cenne rady. Czekam na panierkę.
    Ps. W ostatnim filmiku tak mi poprawiłaś humor, Olga wymyśli słownik nowych wyrazów. Mam nadzieję, że ta "szczoteczka do zębów" itp. były nowe. Hah
    Pozwól, że się zareklamuje : http://marsdziwnnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow współczuję tego pająka :c Takii duży !!! A co do pudełek śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG !!! Jaki wielki ... FUUJ nienawidzę pająków ... czuje jak by teraz po mnie łaził :D MASAKRA ja bym chyba wyrzuciła dzbanek przez balkon nie ważne że się rozbije ale może by ten pająk zginą :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam pojęcia co to za predator, ale moje pokątniki z szafy wymiękają przy tym czymś O.o

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja panicznie boję się pająków :( Urocze pudełka :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fuj!Nie cierpię pająków!-.-"

    OdpowiedzUsuń
  13. To u mnie ( obok mnie ) na dywanie taki chodził ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też takie chodzą ;o Buuuu ...

    OdpowiedzUsuń
  15. bleeee! nienawidze pająków..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciesz sie ze nie widzialas pajakow u mnie, ja sie ich strasznie boje i tez mam pelno w domu i nie wiem skad one sie caly czas biora... a kiedys taki ogromny wlochaty wylazł zza szafy, fuu nawet nie chce sobie tego przypominac, okropnoci...

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się strasznie boję pająków

    OdpowiedzUsuń
  18. Pająk oblechaa... Jak ja nawet małych pajączków się boje. :D A co do pudełek są świetnee sama mam jedno takie tylko małe nie wiem gdzie ty kupiłaś ale ja w castoramie ;) Nie mogę się doczekać Panieerki :O :**

    OdpowiedzUsuń
  19. też nie cierpię pająków i to nie jest strach tylko raczej obrzydzenie. ale po co zabijać? nie lepiej złapać w słoik i wynieść na zewnątrz? niech sobie żyje, pająki są pożyteczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie same pudełka! :>

    OdpowiedzUsuń
  21. http://www.mediasklep.pl/odstraszacz-solarny-wielofunkcyjny-vario.html
    A pudełka fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. http://www.mediasklep.pl/odstraszacz-solarny-wielofunkcyjny-vario.html

    OdpowiedzUsuń
  23. te nie przepadam na widzenie pajoka ochydaa !

    mrtynabarejammyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też się boję pająków.Ale na Twoim miejscu sama bym go zabiła.

    OdpowiedzUsuń