OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

poniedziałek, 10 marca 2014

Zakupy w Ikea :)

Wczoraj byłam w Poznaniu. W Ikea było pełno niesamowitych rzeczy. Wkleję wam parę zdjęć, które mi się bardzo podobały. :) Wiecie, że w Ikei widziałam Filipa Mettlera ? Podziwiam go za głos! Jest niesamowity. Był w X-Factor ale odpadł jakoś w połowie live'ów.. szkoda.. Mnie zabił swoim wykonem Adele na castingach. Wstydziłam się jednak podejść ^^ Głupia ja.. hehhe 
Jutro wkleję Wam rzeczy, które kupiłam, ponieważ dzisiaj sprzątam pokój. Chcę wkleić zdjęcia już ładnie usadowione w moim pokoiku :) 


P.S. Idę robić przemeblowanie i porządki !! :):)

17 komentarzy :

  1. Widze ze duzo sie zmienia teraz w twoim zyciu;) Powodzenia;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku może będę robić remont w pokoju ^^

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale genialne wystroje wnętrz*o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh te idealne pokoje w IKEY ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam mieć taki łóżkowy stoliczek :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam chodzić po IKEI i podziwiać piękne wystroje wnętrz <3 Śliczne zdjęcia :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wnętrze!
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ZUZIU proszę wejdź na e maila i odpisz mi na wiadomość, bardzo WAŻNE dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. suuuuper + e mail

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram Olge Then. Proszę zrób room tag! Prosze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo się dzieje!
    Jak najwięcej szczęścia w tym całym nowym szaleństwie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy, już sie nie mogę doczekać co kupiłaś :D
    zapraszam : http://takjestemania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pokój! Lubię twoje filmy i czekam na 3 sezon! Ciekawe co wymyśliłaś...

    OdpowiedzUsuń