OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

sobota, 22 marca 2014

18 Olgi ! :)

Dzisiaj idę na imprezę. Olga ma 18 ! Nie mam czasu zrobić fajnych zdjęć, będę fotografem na imprezie ! xD Piszę do Was szybko, żebyście się nie martwili, że się nie odzywam! Za 30 min muszę już się szykować, bo impreza o 17:00 !
Nie zostawiam Was z niczym! Wkleiłam dzisiaj moją ranną rutynę - parodię. Mam nadzieję, że się spodoba!:) Haha.. Takiego głupka jak ja nie widzieliście.. Możecie się pośmiać:


P.S. Olga urodziła się 29 lutego, ale wyprawia dzisiaj. :)

15 komentarzy :

  1. Zuziu, czy nie tęsknisz za My Chemical Romance? Wkońcu dzisiaj rok od rozpadu... Wydaje mi się, że nie słuchasz ich już tak jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahah Świetnyy filmik *,*
    http://carolin-blog.blogspot.com/2014/03/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego dla Olgi i udanej imprezy

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam parodię ;D Genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam parodię ;D Genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Życz Oldze Wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Olgi i udanej imprezy!Fajna parodia^^

    OdpowiedzUsuń
  8. To spóźnione ale szczere: Wszystkiego co najlepsze Olga ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Co Zuzia ma na ścianie w łazience?

    OdpowiedzUsuń
  10. Co Zuzia ma na ścianie w łazience?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śmiesznie jest u osób, które urodziły się 29 lutego.
    Mój kolega obchodzi 28, a Olga? :D
    Już nie mogę sie doczekać aż napiszesz jak się bawiłaś. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. No to wszystkiego najlepszego dla Olgi *.*
    I kocham twoje filmiki, widziałam twój "Morning routine", interesujący twój poranek :D

    http://myworldpati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To Olga ma 4 lata :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie spodobała mi się twoja panda ;-; Skąd taki uroczy plecak? c:

    OdpowiedzUsuń