OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

środa, 5 marca 2014

KONIEC SZALONEJZUZI - NOWY POCZĄTEK!

JAK SIĘ DOMYŚLAŁAM... OBÓZ PODZIELIŁ SIĘ NA TRZY FRONTY:
- ludzie w żałobie po stracie Szalonej Zuzi
- ludzie cieszący się na myśl o Banshee
- ludzie piszący, że "to nie to samo"

TRUDNO! Weryfikacja prawdziwych widzów musiała kiedyś nadejść. :-) Ja jestem bardzo szczęśliwa! Mam miliony świeżych pomysłów.. Nowy kanał.. nowy start.. W końcu uwolnię się trochę z tego całego określenia Szalona Zuzia.. Nadal jestem szalona.. nie zmieniłam się.. po prostu zmieniłam kanał...
Będzie super! Od razu mówię, że "PANIERKA" to program. Vlogi i filmy też będą.

Dlaczego się cieszę ? Nareszcie okazało się kto tak na serio chce mnie oglądać! Nie ukrywam, że robię to, aby pojawiło się trochę nowych widzów. Chcę aby były to osoby, które serio mnie lubią i chętnie oglądają to co robię. Pozbędę się pustych subów. Najważniejsze, że będę robiła to co chcę!
Po jednym odcinku niektórych stwierdzili, że już wiedzą jaki będzie kanał - a nie wiedzą. 
Jeszcze wczoraj mnie `kochali`, a dzisiaj jestem do dupy, bo mam po prostu inną nazwę?
Takim osobą mówimy głośne "Do widzenia". 
Teksty, że mam 2 suby, jakby to było najważniejsze, a tak dla niektórych wiadomości youtube wolno odświeża i po 2 h miałam już 4 000 subów. echh.. 

Moja decyzja jest przemyślana. Napracowałam się nad tym. Panierka dopiero się rozkręca. Mam nadzieję, że będzie Was rozśmieszała i pokazywała Wam ciekawe rzeczy. Staram się, aby było profesjonalnie i fajnie. Kupiłam te wszystkie bajery. Już od 3 miesięcy wiedziałam, że to zrobię. Intro, tło, koszulki, napisy.. cały pomysł... wszystko dokładnie przemyślałam.

Na kanale pojawią się zajebiste filmiki. Oczywiście nie powiem Wam jakie! Możecie się jednak domyślać, że będzie to skok na bungee i pierwszy tatuaż. :)

To tyle.

Zuzanna Borucka




74 komentarze :

  1. Ja jak obejrzałam nowy filmik to czułam to samo co na poprzednim kanale. Fajny pomysł, Zuziu. Mam nadzieję, że następne filmiki będą jeszcze fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a czemu nie mogłaś po prostu dodać tej ,,panierki'' na szalonązuzie?....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłucgaj uważnie ostatni filmik....

      Usuń
    2. Bo tak jej sie spodobalo !!!

      Usuń
  3. Panierka jest spoko :) W ogóle całe to zaangażowanie w tło, t-shirt i ogólnie kręcenie robi na mnie duże wrażenie. Żyjesz tym i to do Ciebie pasuje, powodzenia z kanałem ;)
    ...uparcie piszę komentarze, szkoda że tak rzadko odpisujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem nie ważne w jakim wydaniu, ważne że dalej będziesz sobą bo taką naprawdę cię lubimy <333333
    PS : Marsi i Liniowcy razem w trasie aaaa bosko :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi to pasuje :D Odświeżona Zuzia jak po prysznicu od rana :D Życzę ci miliona sóbów i nowego i starego grona fanów :D
    Oglądam cię od początku i będę oglądać do końca :D

    Buziaczki ;****** ♥
    PS: Może cię w końcu narysuję tak jak kieeeedyś obiecałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A JAK ! nowy kanał = nowe możliwości :) nie mogę się doczekać NOWYCH filmików :D powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Cię Zuzia, bez względu na wszystko <3. Gosia L.

    OdpowiedzUsuń
  8. na pierwszy rzut oka widać że wszystko jest tak profesjonalnie zrobione że woooooow :D
    nie nam się na tym ale robi wrażenie ;) oby tak dalej i powodzenia ;)


    na tym ostatnim filmiku szalonej masz rewelacyjną bluzkę :D zdradzisz gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. na pierwszy rzut oka widać że wszystko jest tak profesjonalnie zrobione że woooooow :D
    nie nam się na tym ale robi wrażenie ;) oby tak dalej i powodzenia ;)


    na tym ostatnim filmiku szalonej masz rewelacyjną bluzkę :D zdradzisz gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ee. nie ma co się przejmować :) Będą w końcu Vlogi, więc tak jakby pewna część ze starego kanału pozostanie. No chyba, że forma samych vlogów też będzie inna. Ja to przyjmuję.
    Pięknie i szczerze - mądrze to napisałaś! Prawdziwych widzów. "Weryfikacja", jeszcze lubię określenie selekcja. To ważne. Ja np. selekcjonuje znajomych (internetowych szczególnie) i mam gdzieś, tych, którzy... nie potrafią w rozmowie pokazać siebie, są banalni, leniwi, nie wykazują się swoim intelektem, zdaniem. Ci którzy nie traktują chociaż trochę poważnie takiej rozmowy, a najbardziej nie lubię, gdy ja piszę dużo i daję z siebie, a ten ktoś nawet nie wysili się, by odpowiedzieć i wyczerpać temat. Taka jałowizna..gr.. Ale oK! Nie o mnie tutaj ;)..

    PROGRAM! Skojarzenie - telewizja. Pomimo wszystkiego to jest po prostu coś, co zawsze lubiłem. I nawet chciałem takie coś robić (ale oczywiście w rzeczywistości było inaczej). Po prostu jest to trochę pasjonujące.

    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pierwszy rzut oka widać że wszystko jest tak profesjonalnie zrobione że woooooow :D
    nie nam się na tym ale robi wrażenie ;) oby tak dalej i powodzenia ;)


    na tym ostatnim filmiku szalonej masz rewelacyjną bluzkę :D zdradzisz gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. na pierwszy rzut oka widać że wszystko jest tak profesjonalnie zrobione że woooooow :D
    nie nam się na tym ale robi wrażenie ;) oby tak dalej i powodzenia ;)


    na tym ostatnim filmiku szalonej masz rewelacyjną bluzkę :D zdradzisz gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Cię mimo wszystko, wchodząc na nowy kanał, od razu subskrybowałam nie obejrzawszy wpierw filmiku. Wszystkie komentarze w stylu ''nie nadajesz się do tego'' są żałosne, to dopiero pierwszy filmik, i nikt oprócz Ciebie nie wie co będzie się dalej działo ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze sie na myśl o Banshee c; Pozdrawiam Cię Największa Ludzka Panierko Na Świecir :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście już zasubskrybowałam nowy kanał, choć nazwa nie za bardzo do mnie trafiła (po angielsku w sumie nie jest najgorzej), to ważne, żeby Tobie się podobała. Czekam na nowe filmiki, mam nadzieję na ciekawe filmiki, zwłaszcza challenge. Nie zmieniłaś się, to, że nie masz już kolorowych włosów (choć Ci bardzo w nich do twarzy :)) to nic. Nie powinno świadczyć o Twojej popularności, kochamy Cię za osobowość. Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet ,że mi się ten nowy kanał nie podoba to i tak jestem i będę z tobą .Żegnaj Szalona Zuziu ;( ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem nic się nie zmieniłaś.To kanał się zmienił, nie Zuzia =D . Gdyby Jared zmienił swoje imię i nazwisko, czy byście przestali go lubieć? -Baanshenator :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam , że pomysł jest fajny. Trogę będzie mi brakowało tej "nazwy" ale cóż... Nie mogę teraz oceniać twojego nowego kanału... ale mam nadzieje , że będzie świetny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ważne jaki kanał, nie ważne jaki kolor włosów, nie ważna nazwa, najważniejsze jest to że jesteś z nami i chcesz nam przekazać część siebie, kochałam i nadal kocham twoje filmiki więc następne na pewno tez pokocham :) Co tu wiecej mówić, ludzie pisza że to nie to samo, dlaczego? Przeciez to nadal Ty, ta sama Zuzia i nadal szalona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem pomysł super! Będą cię oglądać, nieważne co byś robiła <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zuziu, ja na pewno zostanę z Tobą i Panierkę będę oglądała regularnie. Sub już poleciał. :3
    Zuzia zmieniła kanał, ale nadal jest wspaniałą i pełną radości dziewczyną. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny pomysł, serio. Strasznie mi się podoba to, co zrobiłaś. Mam jednak nadzieję, że nie usuniesz SzalonejZuzi, chciałabym czasami pooglądać Twoje stare filmiki ^^
    Życzę powodzenia w rozkręcaniu kanału, będę oglądać od początku, tak jak Twój poprzedni :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ważne jaki kanał, nie ważne jaki kolor włosów, nie wazne jaka nazwa, ważne jest to że jestes i chcesz nam przekazać część siebie, ludzie pisza że to nie to samo, dlaczego? Bo masz inna nazwe? To zabawne, przeciez to nadal Ty, Zuzia którą wszyscy tak kochają :) Nadal szalona :D
    Wspieram Cie jeśli chodzi o nowy kanał, jestem otwarta na wszystko co nam pokażesz, kocham Cie i pozdrawiam gorąąąąco <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Zuzia, nadal Cię uwielbiam. Nadal Cię lubię, ale i tak bardziej będę kochała Szaloną Zuzie.
    Chyba idę płakać :'(

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie nie liczy się nazwa. Stary kanał czy nowy. Ważne że ta sama osoba będzie prowadziła nowy kanał. Bardzo się ciesze że masz mnóstwo pomysłów. Już się nie mogę doczekać aż pokażesz co wymyśliłaś. Masz mojego suba! ♥ xoxox

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi jest obojetne jaki jest to kanal, to tylko inna nazwa. Ty jestes Zuzia i to ty decydujesz co robisz. A ci ludzie, co tak kochali ``Szalona Zuzie`` dopiero teraz okazuje sie czy to byli wierni widzowie.
    Tez bym chciala zaczac vlogowac,ale. . Jestem nikim. ;c nawet napisalam o tym post ---> http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Co jest złego w założeniu nowego konta? Masz ochotę zmienić coś w swoim wizerunku i my to szanujemy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylko nie klei mi się to Banshee z Panierką:P Możesz to wyjaśnić?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja cię uwielbiam! Nie ważne jaką masz nazwe na YT! Zawsze będę z Tobą!! Trzymaj się! :))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Co prawda - trochę szkoda kanału Szalona Zuzia, bo pewnie wszyscy się do tego przyzwyczaili, ale ludzie nie powinni mówić, że już wiedzą, że ten kanał to nie to samo, lub że jest gorszy po tym jak dodałaś jeden filmik. Mnie tam się podoba i czekam na więcej, mam nadzieję, że filmiki będą często się pojawiać :))

    ~Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam nic przeciwko nowosciom ale nurtuje mnie jedno pytanie... czemu panierka xD?

    OdpowiedzUsuń
  33. Zuziu, jesteś swietna! Niezależnie od tego co będziesz robiła, ja nadal będę cię oglądała! Myślę, że ci, którzy cię kochają tak samo jak np. ja, pozostaną z tobą na zawsze. Powodzenia!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  34. PANIERKA <3 Cieszę się, że jest coś świeższego :3

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW! Zuźka nie ukrywam zaskoczyłaś mnie totalnie! Na początku oglądania filmiku, byłam mega sceptycznie nastawiona do nowego kanału. Chciałam zbieranie kupek w Pou i dziwne rzeczy. Ale po obejrzeniu nowego filmiku na nowym kanale, od razu zmieniłam zdanie! JEST SUPER! Jesteś tak samo zwariowana jak wcześniej, nadal bardzo mocno Cię uwielbiam, będę oglądać NA PEWNO, i wspierać! A Ci którym się nie podoba i mówią, że jest do dupy - niech spadają na drzewo prostować banany! :)
    Całusy i pozdrowienia ! :)))

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie się podoba! Nie ważne jaki kanał czy nazwa, waażne, że dalej będziesz robić to co sprawia Ci przyjemność! Ci którzy lubili Cię oglądać nie zmienią swojego nastawienia z tak błahego powodu! JESTEM Z TOBĄ! Zawsze jak Cię oglądam wszystko jest lepsze i pozwala to na wspanialsze postrzeganie rzeczywistości. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja uwielbiam cię i tak i nie mogę się doczekać następnego filmiku ! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam pytanie. kazdy odcinek "panierki" bedzie taki sam czyli suchar tygodnia film tygodnia itd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. :) "Na kanale pojawią się zajebiste filmiki. Oczywiście nie powiem Wam jakie! Możecie się jednak domyślać, że będzie to skok na bungee i pierwszy tatuaż. :)"

      Usuń
  39. Cóż... Jeszcze wczoraj full komentarzy, a teraz ani jednego... Tak już jest. Ale nie martw się Zuziu(Banshee?) prawdziwi fani nigdy cię nie opuszczą. Nieważne czy będziesz miała milion subów czy 2-zostaniemy z tobą do końca, który mam nadzieję nie nadejdzie zbyt szybko:-) Trochę jestem smutna, że już nie ma SzalonejZuzi, ale czuję, że Banshee będzie jeszcze lepsza, gdyż będziesz tu prawdziwa ty a nie zwariowana postać wykreowana przez ,,fanów". Ogółem nie wiem jak ty wyrabiasz-ja mam tylko blog, na nim 2 komentarz a już stresuję, a ty... Blog, kanał, szkoła i wyrabiasz! Szacun. Czekam na nowe wpisy i filmy:-)

    D.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla większości z nas nadal będziesz Szaloną Zuzią, ciężko będzie przerzucić się na Banshee, ale to tylko zmiana kanału, nie koniec świata ;) Trochę szkoda, bo ten kanał był taki luźny, dodawałaś tam praktycznie wszystko, od najmniej sensownych filmików do tych bardziej poważnych, ale to świetne, że masz na siebie pomysł. Boję się tylko, że po jakimś czasie ten kanał również ci się znudzi, ale właściwie w życiu trzeba różnych rzeczy probować. trzymaj się :D

    OdpowiedzUsuń
  41. na początku mnie to zasmuciło ale właściwe to fajnie, każdy czasem potrzebuje nowego startu. Od pierwszego odcinka widzę ,że Panierka to profesjonalizm ;p nie no super ! życzę sukcesów Zuziu ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Prawdziwi widzowie zostali ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej . Banshee jest super , będę może troszeczkę tęsknić za Szalonazuzia no ale cóż . Mam tylko jedną prośbę proszeeeeeeę nie usuwaj filmików ze starego kanalu bo jeszcze bedzie mozna sobie poogladac stare filmiki i kocham cie rob to co kochasz a twoi fani to zaakceptuja

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem z Toba! Co prawda przyzwyczailam sie do okreskenia SzalonaZuzia, ale czasem dobrze jest zrobic cos nowego, nie? :D Subek juz polecial oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  45. Zaskoczyłaś mnie, ale pozytywnie :) Banshee super się zapowiada, nie mogę się doczekać innych filmików, które dla nas szykujesz
    Czekam! *)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ogladam Cie od roku. Polubiłem Cię jako osobe, a nie za kolor włosów :) To tylko inny kanał, inna nazwa - Ty pozostajesz taka sama, czyli po prostu taką jaką byłaś ! Dałaś się już poznać z tego że lubisz zaskoczyć, zmiany kanału spodziewałbym się jako ostatni ale życzę dalszej weny i widzów (tych prawdziwych) Szczerego powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nieźle :) Cieszę się, że od paru miesięcy Cię oglądam i mogłam poczuć klimat SzalonejZuzi zanim zdecydowałaś zmienić kanał. Życzę powodzenia! Ludzie z pasją rządzą!
    ~JB

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomysł zajebisty choć na początku przestraszyłam się trochę koszulki :D hahaha Żartuje. Panierka bardzo mi się podoba. Już nie mogę doczekać się drugiego odcinka :D powodzenia na nowym kanale i nie przejmuj się tymi iditami. Takie osoby które nie akceptują nic nowego zbyt wiele tracą.

    OdpowiedzUsuń
  49. Skoro dalej będziesz mieć inne filmiki i vlogi, a do tego PANIERKĘ to na pewno będę cię oglądać<3 Zresztą zawsze będę cię oglądać, bo Twoje filmiki poprawiają mi humor o 100%

    OdpowiedzUsuń
  50. moje zdanie jest takie, Ty dorastasz, twój blog dorasta :) dobrze jest znać umiar, pokazujesz ludziom, ze kiedy jest czas na szalenstwa, jest i czas na obowiazki, i musisz pokazac ze te wlosy zielone niebieskie to byla maska a teraz wrescie wychodzisz zza grubego muru i stajesz sie sobą, a chyba wlasnie o to w tym chodzi byc sobą

    OdpowiedzUsuń
  51. obejrzałam film który tam poleciłaś. Był dziwny ._.

    OdpowiedzUsuń
  52. UWAGA !!! Czy na kanale SzalonaZuzia wciąż będą Twoje filmiki? Bardzo poprawiają mi humor i nie chciałabym ich zniknięcia ;) aczkolwiek sprawdziłam Twój nowy kanał i jest świetny, podoba mi się dałam suba, oglądam Cię już od dłuższego czasu, a nowy kanał to nowe pomysły :)
    Więc proszę czy na kanale SzalonaZuzia wciąż będą Twoje filmiki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  53. wchodząc na twoj blog, pomyślałam- to już nie będzie takie samo, ale trudno. Po przeczytaniu posta dowiedziałam sie, że jestem tylko pustym subem, który tak naprawde nigdy cie nie lubił. skoro tak- żegnaj, Zuziu, dzięki, że pokazałaś mi Marsów, są świetni, dzięki, że nauczyłas mnoie odrobiny szaleństwa. cześć i powodzenia w panierce. Bedę tęsknić.

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie mogę się doczekać kolejnego filmiku na nowym kanale^^

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochałam Cię jako SzalonąZuzię i teraz też Cię będę kochać. Subnęłam twój kanał i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kurcze Zuzia strasznie mnie zaskoczyłaś. Na początku też tak myślałam, że to już nie będzie Szalona Zuzia, że to nie to samo. Ale myśle ze i ty i my potrzebowalismy takiej zmiany :D Ten kanal bedzie świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Zuziu nie ważne jaki kanał czy jaka nazwa, ale to, że cały czas nagrywasz. Kiedy zobaczyłam tytuł Twojego filmiku, poprostu łzy poleciały mi odrazu jak woda z kranu. Twoi prawdziwi fani zostaną z Tobą bez względu na to jaką będziesz mieć nazwę. Kiedy znalazłam Twój kanał były to wakacje, siedzoalam kilka dni do 4 nad ranem i ogladalam wszystko co było na Twoim kanale. Dziękuje za wszystko, za każdy uśmiech jaki powstał na moje twarzy nawet w ciężkich sytuacjach, za to, że chciało Ci się dla nas nagrywać i za to, że byłaś, jesteś i będziesz. Pamiętaj Zuziu prawdziwi fani nigdy nie odejdą i ja zostane z nimi bez wzgledu na nazwe, kanał czy co kolwiek innego. NA ZAWSZE Z TOBĄ, UWIELBIAM CIĘ I TWOICH RODZICÓW ZA TO ŻE DALI NAM TAKI SKARB JAK TY <3
    Ps. ucałuj Mercy <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Zuziu nie ważne jaki kanał czy jaka nazwa, ale to, że cały czas nagrywasz. Kiedy zobaczyłam tytuł Twojego filmiku, poprostu łzy poleciały mi odrazu jak woda z kranu. Twoi prawdziwi fani zostaną z Tobą bez względu na to jaką będziesz mieć nazwę. Kiedy znalazłam Twój kanał były to wakacje, siedzoalam kilka dni do 4 nad ranem i ogladalam wszystko co było na Twoim kanale. Dziękuje za wszystko, za każdy uśmiech jaki powstał na moje twarzy nawet w ciężkich sytuacjach, za to, że chciało Ci się dla nas nagrywać i za to, że byłaś, jesteś i będziesz. Pamiętaj Zuziu prawdziwi fani nigdy nie odejdą i ja zostane z nimi bez wzgledu na nazwe, kanał czy co kolwiek innego. NA ZAWSZE Z TOBĄ, UWIELBIAM CIĘ I TWOICH RODZICÓW ZA TO ŻE DALI NAM TAKI SKARB JAK TY <3
    Ps. ucałuj Mercy <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Chcesz zrobic tatuaz?Po co!Za kilka lat nie bedzie potrzebny

    OdpowiedzUsuń
  60. Zuzia to Zuzia nie ważne czy szalona Zuzia czy Panierko Zuzia. Obowiązkowo wszystkie filmy obejrzane w środku nocy by trochę powspominać :P
    Ważne ,że z nami zostajesz <333 Nie ma pustych subów !! :3 Omg jutro filmik ...czekam i ... czekam ... OMG tatuaż ...i skok na bungee :3 ME GUSTA.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zuzia jest i pozostanie Zuzią nie ważne czy Szalona Zuzia czy Panierko Zuzia ważne by była sobą i robiła to co uważa za słuszne <3333

    OdpowiedzUsuń
  62. Zuzia to Zuzia nie ważne czy szalona Zuzia czy Panierko Zuzia. Obowiązkowo wszystkie filmy obejrzane w środku nocy by trochę powspominać :P
    Ważne ,że z nami zostajesz <333 Nie ma pustych subów !! :3 Omg jutro filmik ...czekam i ... czekam ... OMG tatuaż ...i skok na bungee :3 ME GUSTA.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja tan zawsze bede Cie ogladac :D

    OdpowiedzUsuń
  64. (P).KIM WOLAŁA BYŚ BYĆ KOBIETOM CZY MĘSZCZYZNĄ I CO BYŚ WOLAŁA KONIEC ŚWIATA CZY YOUTUBE ?

    OdpowiedzUsuń
  65. Zuzia jestem twoją fanką i jeśli się zmienisz czy nie zawsze będę cie oglądać i wielbić

    OdpowiedzUsuń