OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

czwartek, 13 marca 2014

Pycha... lody ! :)

Nagrałam wczoraj vloga! Bardzo spontanicznego... Wkleję go na youtube w sobotę. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.. Dziwne, ale wychodzi na to, że zawsze w środę będzie Panierka, a w sobotę vlog. Fajnie : ) Trochę tego i tego. Dla wszystkich!
Cieszy mnie, że pod Panierką pojawiają się fajne pytania i miłe komentarze. Coraz mniej jest komentarzy typu: "To już nie to samo co SzalonaZuzia"... ech.. nie chcę tego nawet komentować :)
Jutro nie idę do szkoły :( Dlaczego smutna ? Powinnam się cieszyć, że nie idę, ale smutno mi, że nie pogadam z Olgą... hmm chociaż coś mówiła, że może po szkole przyjedzie do mnie.. Byłoby super... A dlaczego nie idę ? Jestem choruśna.. ; ( 
Od paru dni bolało mnie gardło i psikałam, ale dzisiaj dostałam gorączkę. Kurde... jestem takim debilem.. Jeszcze wczoraj na to gardło jadłam lody. Echh.. NO, ale pyszne to one były :) Wklejam zdjęcia, żeby Wam narobić smaka :) waniliowo-czekoladowe.. pychaa!


P.S. mniaaaaaaaaaam <3

27 komentarzy :

  1. To czekam na tego vloga i zdrówka życzę!Zjadłabym takie lody,ale nie mogę,bo dieta:c

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Manhattan <3 Moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sobota (15.03) moje urodziny a ty akurat dodasz filmik !! i to taki bardziej vlog ^^ ale sie cieszę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. sobota ? moje urodziny ^^ i to vlog ... Koffam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teź nie byłam w tym tygodniu w szkole, ani razu :| dlaczego? Pierwszego dnia mieliśmy wolnie, drugiego spóźnłam się na szkolny autobus, a wczoraj i dzisiaj mamy buże śniegowe. Tak, w marcu w Kanadzie są burze śniegowe! Eh :| Zapraszamd o mnie, jeśli znajdziesz chwilkę :)

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. LOOOODYYYY <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  7. TE LODY SĄ ŚWIETNE *-* xd
    Panierka ZAJEBISTA! Powodzenia jeszcze raz, w nagrywaniu ;))))))
    Jak masz czas to zajrzyj ---> http://kajucha-w-internetach.blogspot.com/
    może ty zobaczysz tu coś niezwykłego ;) !?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na film :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne lody! Aż ślinka mi pociekła *-*

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm pyycha! ;* I zdrowiej szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie przypomniało mi przepis na lody McFlurry: batoniki mars, snicers lion lub co kto lubi mrozimy w zamrażarce gdy już są dobrze zmrożone (najlepiej po kilku godzinach) wkładamy je do woreczka foliowego i tłuczemy tłuczkiem na drobne kawałeczki. Dodajemy do lodów waniliowych. Pyszne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chora, nie chcę ale musze iść do szkoły, zamień się! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. MNIAM MNIAM MNIAM <333
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Zuziu, ty to co chwilkę nam robisz smaka :D Już nie mogę doczekać się soboty ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. zrobiłas smaka Zuziu, i powrotu do zdrowia ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tak samo mam do dupy,bo też jestem chora ;/ Ale ja jestem szczęśliwa,że nie idę do szkoły.Tylko to przepisanie lekcji i katar mnie dobija.

    OdpowiedzUsuń
  17. Narobiłaś mi smaku :) Super notka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zuzia hipster robi zdjęcie swojego jedzenia xD Lody wyglądają tak pysznie... *q* a ja jestem na diecie no wiesz... D: D: xD Życzę Ci żebyś jadła dużo i wcale nie tyła ! xD Wiadomość o zakończeniu Szalonej Zuzi była dla mnie zaskoczeniem ale na szczęście prowadzisz nowy kanał Panierka... to też brzmi... pysznie *^* Jesteś moim lekarstwem an dobry humor <3 ;) Mam nadzieję, że będziesz z nami jak najdłużej ;D Kocham Cię i Pozdrawiam ;* xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Zuziu i wszystkie inne osóbki zapraszam na mojego nowego bloga o książkach !!!! juliet-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Aleeeeż kusisz :P
    _________________________________
    KONKURS: http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też jestem chora:( Ale oprócz tego, że nie pogadam sobie z przyjaciółmi- to jak wrócę będę mieć miliony rzeczy do nadrobienia... Nie chcę mi się...

    OdpowiedzUsuń
  22. robisz ochotę! robisz robisz!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lody są dobre na gardło ;) /Eleonora

    OdpowiedzUsuń