OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

niedziela, 25 stycznia 2015

Stuuudniówka :) Ale impreza, fotki, świry HuHuHu

Przepraszam, że tak długo nie pisałam.. Hmm w sumie tylko 2 dni.. No, ale był Igor i było baaardzo miło. Nadal zresztą jest. Jutro dopiero jedzie<3 Odprowadzi mnie do szkoły. Będzie dobrze, bo widzimy się potem w piątek. Idziemy do TVN'u, a potem koncert Gerarda i spotkanie z nim O.O AAA! Poznać Waya!!!! AAA! Ejjj.. ale wracając do studniówki.
Pewnie czekacie, aż powiem: "super impreza", "najlepsza w moim życiu", "ale było dobrze". No niestety. Definitywnie NIE. Zaczęło się od tego, że się spóźniliśmy, a może raczej.. Zagubliśmy się w czasoprzestrzeni. Tak odkładaliśmy na ostatnią chwilę wejście na tą salę, że NIE WESZLIŚMY! I potem trzeba było w trakcie części oficjalnej wejść tam i OLABOAGAGFWAENCDO! To było bardzo krępujące, wstydliwe i śmieszne. Siedzieliśmy tam i jakoś tak... Dobrze wiecie, że nie lubię imprez. Razem z moim kolegą z klasy, Łukaszem znaleźliśmy pokój dla dzieci. Było tam pełno zabawek, łóżko, małe krzesełka itd. Igor tak wariował HAHA Świr! Wymyślaliśmy jakieś abstrakcyjne historie, oglądaliśmy filmiki na YT... no potem jeszcze tylko na chwile wróciliśmy do stołu coś zjeść. Hmm.. o 00:00 już byliśmy u mnie w domu. Takk super minęła mi impreza. haha Najfajniej było właśnie u mnie. Nie spaliśmy do 7 rana i kolejny dzień cały wyleniuchowany. 
Wnioski są jedne: SPĘDZIŁAM moją studniówkę w pokoiku dla dzieci bawiąc się zabawkami. Totalnie normalne :) Było super... i jest super. i Igor wraca z prysznica. Idę. dzisiaj moje zrobimy live'a czy coś :) bo cały czas mam poczucie winy, że nie ma filmu na weekend! Jestem szczęśliwa, trzymajcie kilka zdjęć.


 
Ta fotka z tym misiem jest taka śmieszna. Ona opisuje idealnie to co działo się w tym chorym pokoju.
hahah

P.S. WIECIE, ŻE... ZACZĘŁAM PIĆ KAWĘ! Fuuuj. 
no ale piję.. Ech.. TAKA z cukrem i mlekiem, nawet... niedobra :)




203 komentarze :

  1. Super wyglądałaś ! ;) ale jakoś mi tak smutno ,że pijesz kawe :( Nie pij ! xD
    Lila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ja spróbowałam kawy ( po filmiku Zuzi ) nie wytrzymałam i wyplułam na ścianę :(

      Usuń
    2. Gdy ja spróbowałam kawy ( po filmiku Zuzi ) nie wytrzymałam i wyplułam na ścianę :(

      Usuń
    3. Wow Zuziu, czyli teoretycznie dobrze sie bawiłaś, a tak w ogóle to chciałabym Ci podziękować za to że wstawiłaś tego posta dzisiaj-bo dziś są moje urodziny!! ^^ pozdrów Igora i serdeczne pozdrowienia dla Ciebie
      Klaudia ^^

      Usuń
    4. supcio! A Banshee ma chlopaka a banshee ma chlopaka to Igor to Igor <3

      Usuń
    5. Czy ktoś wie na jakie studia chce iść banshee??

      Usuń
    6. Banshee nie chce iść na studia♥

      Usuń
    7. Ja tam lubię pić kawę, a mam 12 lat :P smakuje mi.

      Usuń
  2. To twój chłopak ? :3 Słodko razem wyglądacie :D Nie pij kawy !!! Kawa to złoo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba tak

      Usuń
    2. Nie, nie są razem ;)

      Usuń
    3. To dlaczego się całują??

      Usuń
    4. Raczej dlaczego razem śpią... Ale to życie Zuzi przecież nie możemy w nie ingerować !!! Zuziu jeśli to czytasz to proszę nie pomyśl że nie chce abyś robiła to co chcesz i spotykała się z kim chcesz !!!!

      Usuń
    5. Jesteście posrani. Naprawdę. Żenada.

      Mam 16 lat i z reguły nie komentuje wpisów ani filmików Banshee. Wiecie czemu? Bo wasze komentarze i opinie są żałosne. - O nie! Jakaś dziewczyna po filmiku banshee wypiła kawę i wyplula ją na ścianę, no tak... Macie problem bo Zuzia "całuje" jakiegoś chłopaka w POLICZEK ...Ja nie mogę , banshee leży w łóżku z... ( kimś)... - Są oni w nornormalnymch ubraniach, to nie piżamy, więc chyba nie idą spać.

      Nienawidzę takich komentarzy... Współczuję Banshee musi je czytać pod każdym wpisie, czy filmiikiem...
      POWODZENIA! naprawdę POWODZENIA!

      Usuń
    6. Jezuu, ale wy macie problemy! Zuzia ma chłopaka? - TO SUPER! Cieszcie się i tyle -.-

      Usuń
    7. Tez mam 16 lat i rowniez nic nie komentuje i nie udzielam sie wgl w internecie bo az szkoda czasu na glupie klotnie miedzy fankami.

      Usuń
    8. Igor to chłopak Zuzi :) Powinniście się cieszyć z jej szczęścia :)

      Usuń
    9. Droga Zuziu moim zdaniem Igor to przystojny i zdrowo stuknięty chłopak więc mam nadzieje , że są dla was jakiekolwiek szanse jak będziecie razem to się nie zdziw że to napisałam teraz to się ciesz że razem np: śpicie, całujecie się i tak no wiesz kochacie się PS życzę szczęścia z Igorem. I jeszcze jedno pytanie ale nie za bardzo pytanie tylko podpowiedź Igor+Zuza= <3 =( MIŁOŚĆ SZCZĘŚLIWA ). Wiesz, że 1000003563 naukowców potwierdzili to, że jeżeli chłopak i dziewczyna którzy się ze sobą kolegują a później śpią to twierdzenie, że jest możliwość na zostanie parą powodzenia nowej drodze życia. ZUZIU. <3

      Usuń
    10. Życiowe, ale jakże prawdziwe hihihi downa mam!!!

      Usuń
  3. Hahah ten miś noezłe fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak nie poznam odp to oszaaaaalejeee!

      Usuń
    2. Ogarnij się

      Usuń
    3. Nie chodzi z Igorem . To tylko jej kumpel. =-O ;-) :-P

      Usuń
    4. Emm... Wiesz co? To dlaczego Zuzia wystawiła filmik i mówi tam, że jest z Igorem?

      Usuń
    5. Powiedziała "tak, jestem teraz z Igorem i jest fajnie) i byĺa wtedy z Igorem razem, przebywali ze sobą,

      Usuń
    6. Zuzia jest z Igorem, powiedziała o tym i on napisał na Asku, tak oni są parą i koniec

      Usuń
    7. Zuzia nie ma Aska.Mówiła o tym.

      Usuń
    8. Ale ona napisała że Igor ,a Igor ma ask'a ! Czytaj dokładnie ,a nie komentuj ������

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Urocze zdjęcia <3 Ciesze się, że jesteś szczęśliwa pozdrów Igora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przynajmniej miałaś oryginalną studniówkę :)
    Ważne, że super wspomnienia będą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądałaś! <3 <3 W ogóle tak słodko wyglądacie razem z Igorem :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądałaś super na studniówce :) Kawa może nie dobra, ale według mnie ładnie pachnie xd
    A właśnie, to twój chłopak? Pasujecie do siebie :D
    Pozdrowionka dla ciebie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy Igor to twój chłopak?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed ostatnie zdjęcie wygrało internety<3
    Jak wy do siebie pasujecie<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Igor to twój chłopak ? O.o

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś urocza Zuziu :]
    Abyś zawsze była taka szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zuzia jak ty pięknie wyglądasz z Igorem mogli byście razem chodzić <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czy Igor to twój chłopak ? Jeśli tak to fajnie <3 Słodko razem wyglądacie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka prześliczna, fryzura również i nie rozumiem dlaczego chcesz je ścinać (bo coś takiego w jakimś z któryś z Twoich ostatnich filmików wspomniałaś, jeśli mnie pamięć nie myli). Mówiłaś coś o poniszczonych końcówkach, zaczęłam swoje oglądać, które zostawiają wiele do życzenia (również często farbuję) i stwierdziłam, że jeśli Ty zetniesz, to ja też to zrobię, tak więc swoją decyzję oprę na Twojej :D

    No dobra, co do studniówki, to nie przejmuj się, na mojej studniówce (a miałam ją tydzień temu) też był taki pokój dla odetchnięcia, choć może to nawet nie był pokój, tylko przebieralnia, no ale dużo osób w nim się chowało. Ja też :)

    Serduszko przy stwierdzeniu, że Igor dopiero jutro jedzie oraz zdjęcie z buziakiem, ma nam coś sugerować? :D

    Planujesz jakieś studia jeszcze w tym roku? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że miło spędziłaś czas. Igor (przystojniaczek), szkoda tylko, że filmików nie było, ale jeśli będzie live to Ci wybacze :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiem ,ze nie lubisz gdy wspomina sie ciagle o Oldze ,czy ty sie z nią pokłocilas i dlatego mas ten okropny humor ???? Prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uważam, że jest to jej sprawa prywatna i skoro nie wspomina nic o Oldze to znaczy, że ma swoje powody. Nikomu trochę prywatności nie zaszkodzi, nie musi się nam ze wszystkiego zwierzać.

      Usuń
  18. Wy razem śpicie ??????????????????????????????????????????????????????????????? O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam trochę xd ale się nie pytam bo trochę dziwnie xd

      Usuń
    2. A co jeśli to tylko prowokacja, tak żeby wzbudzić w nas wszystkich zainteresowanie? :D Moim zdaniem gdyby Zuza była z Igorem nie ujawniałaby oficjalnie zdjęć, że śpią ze sobą. Założę się, że po prostu film oglądali razem w łóżku :P

      Usuń
    3. Haha, nie kumam was. To już nie można spać z chłopakiem (który nie musi być konieczne 'chłopakiem' w znaczeniu bycia ze sobą) w jednym łóżku? Spanie w jednym łóżku, a robienie w nim różnych rzeczy to całkowicie dwie różne rzeczy więc nie wiem co w tym takiego dziwnego.

      Usuń
    4. tofi masz rację

      Usuń
  19. Ty i Igor jesteście parą ? Wyglacie prze słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ważne że jesteś szczęśliwa :*
    zakochałam się w przedostatnim zdjęciu :33

    OdpowiedzUsuń
  21. Czemu się tego spodziewałam? XD
    Ślicznie wyglądałaś <3-<3
    Zdjęcia cudowne! I hjgfadslfdkjlasd <3
    Uwielbiam Twoje włosy! Planujesz jeszcze jakiś kolor?

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba dlugo nie zapomnisz tej studniowki :D Igor to twoj przyjaciel czy ktos wiecej? :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojejku... Jak uroczo razem wyglądacie! Jesteście razem? <33 Super studniówka, przynajmniej fajne wspomnienia będą! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam posta z bananem na twarzy :D. No i te zdjęcia mmhmhmmhmm <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszyscy się pytają" IGOR TO TWÓJ CHŁOPAK????!!!!!!" Się tak zastanawiam czy serio z nim chodzisz czy oni nie wiedzą co to przyjaźń damsko męska :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Definitywnie miło się czyta tego bloga !!! Tak po prostu definitywnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Może nie jesteś z Igorem, ale widać, że jesteś w nim ZAKOCHANA :** nawet wylądowaliście w łóżku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak w łóżku wylądowali razem to chyba ich coś łączy. No bo nie sądzę żeby się tak krótko znać ( chyba że o czymś nie wiemy xD ) i spać z nim w tym samym łóżku. I widać że jesteś zakochana np.po twoim złym samopoczuciu. No ale jeżeli jesteście razem to życzę wam szczęścia :*

      Usuń
    2. Jezu... nie mogli po prostu sobie leżeć?

      Usuń
    3. Jezu, Igor to jej przyjaciel -.-
      Przyjaciele chyba mogą ze sobą leżeć?
      Co to takiego? -.-

      Usuń
    4. Jezu, nie wierze. Tylko wspolczuc Zuzii takich widzow/czytelnikow, jestescie zalosni. Na lozku tylko leza, a reszte fantazyjnych historii mozecie sobie dopowiadac w waszych chorych glowkach:):)

      Usuń
    5. Wiesz co chyba się zesrali a nie wylądowali. Są przyjaciółmi a igor u niej nocował tęsknili za sobą i po prostu byli zmęczeni i tylko leżeli sobie. A nawet gdyby byli parą to chyba normalne że się di siebie przytulają.

      Usuń
  28. Właśnie, ważne że wspomnienia z niej będą wspaniałe :)
    Chciałam również zapytać czy jesteście ze sobą, ale nie będę, bo już za dużo osób pyta xD
    Pozdrowienia dla WAS! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. JESTEŚCIE RAZEM???

    OdpowiedzUsuń
  30. haha Zuza wiem, że pewnie nie jesteś z Igorem, ale tak jakby spojrzeć - nawet do siebie pasujecie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Studniówka nieruchana to matura niezdana, co nie Zuzia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się , że jesteś szczęśliwa :) Urocze zdjęcia :)
    Pozdrawiam Ciebie i Igora! :)
    Ps. Bądź zawsze była taka radosna! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. OMG OMG OMG OMG OMG... po przeczytaniu tego posta tylko jedno siedzi mi w głowie! <33 Czy coś tam jest między wami?! Jeejku, strasznie słodko razem wyglądacie! Mam nadzieję, że dowiemy się troszeczkę więcej na temat waszej relacji! Oczywiście, jeśli ty zgodziłabyś się coś o tym powiedzieć. Taka jestem uśmiechnięta kiedy czytam, jak fajnie ci się wiedzie! :D Occhh....!! I nie mogę się już doczekać kiedy będzie live! :D Pozdrawiam cię cieplutko Zuziu! :* Ach, no i Igorka też! <333

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę,że studniówka się udała.

    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten krawat Łukasza - czyżby... GRYFFINDOR?!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dlaczego ty jesteś taka zajebista ? XD Zuzia powiedz mi. Piękna sukienka :D A ten buziak na zdjęciu to chyba nie tylko przyjaźń co ? :* KOCHAM CIĘ PA <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Przynajmniej miałaś fajne towarzystwo a do dobrej zabawy tylko to potrzebne. ;) Tez nienawidze imprez xD

    OdpowiedzUsuń
  38. to jaki był w ogóle sens żeby iść na tą studniówkę skoro przesiedziałaś ją w jakimś pokoiku dla dzieci ;ooo

    OdpowiedzUsuń
  39. Zuziu jesteście razem czy tak po prostu chciałaś nas w zainteresowanie wkręcić ? :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Igor to twój chłopak ???

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak każdy pyta to ja też.....Czy Ty i Igor? Bo te ostatnie zdjęcia są dwuznaczne
    xd

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia ♡
    natalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja pieprze. Nie wiem, czy tylko mnie to irytuje, ale co drugi komentarz jest pt. "IGOR TO TWÓJ CHŁOPAK?!" Z tego co pamiętam, Zuzia jakiś czas temu pisała, że przyjeżdża do niej KOLEGA, a sama mówi, że chłopaka nie ma, więc proponuje nie spinać dup i dać trochę prywatności. Fajnie, że sie dobrze bawiłaś, Zuzia :) czekamy na możliwego live'a :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pomyśl chwile spali razem w jednym łóżku ! No nie sądze żeby kogoś znać tak krótko i spać z nim w jednym łóżku bez jakiejś więzi emocjonalnej ! No chyba że nie wiemy oczymś :D

      Usuń
    2. Skąd wiesz, że spali w jednym łóżku? Może tylko leżeli? A jeśli uważasz, że przyjaźń to nie jest więź emocjonalna to powodzenia. Pozdrawiam :P

      Usuń
    3. Właśnie -.-
      Anonim - A może oni znają się długo? ;_;
      Przyjaciel z przyjacielem może spać w jednym łóżku ;_;
      A może oni tylko leżeli? -.-

      Usuń
    4. Ja spałam z kumpelą w łóżku na wycieczce szkolnej :P Nie widzę w tym nic takiego... e... dobra może trochę na tym zdjęciu jak się przytula to mogłabym pomyśleć że są parą ale gdyby byli parą to by o nim inaczej pisała i ty "Klaudia Marzycielska" Masz rację, pisała o KOLEDZE, że przyjeżdża.

      Usuń
  45. Ale dzisiaj jest live u Mary :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Te ostatnie zdjęcia takie słodkie :)
    Wyglądają jakbyście byli parą :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przesłodko <3 nie przejmuj się ,że niektórzy mówią ,że z nim chodzisz ... Ty najlepiej wiesz ....Ale śliczne zdjątka <3 Pozdro xD Ania

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj oj, przyjaciele nie leżą TAK razem w łóżku, pod kołdrą :>

    OdpowiedzUsuń
  49. http://wszystkoo-owszystkim.blogspot.com/2015/01/stylizacja-2.html zapraszam :P
    Banshee świetnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  50. Orginalna studniówka to podstawa. xD Zdjęcie z misiem bezbłendne. :D

    OdpowiedzUsuń
  51. LUDZIE PRZESTAŃCIE WCISKAĆ KOMUŚ NOS W TYŁEK! Przecież napisała, że to tylko kolega.. A nawet jeśli by z nim była to nie ma obowiązku nam o tym mówić. Dzieli się z nami prawie każdą chwilą swojego życia i co? To nie wystarczy? Chcecie sie wedrzeć do jej serca, mózgu? Obejrzeć jej jelita może.? może ma wam jeszcze pisać kiedy ma biegunkę i wysyłać zdjęcia kup?
    Przestańcie i zajmijcie się każdy troche swoim życiem, bo chyba już nie macie co robić i dlatego wtracacie sie w życia innych.. To zaczyna sie robić śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet przyjaciela nie można mieć bo odrazu większość uważa go za twojego chłopaka. Do czego ten świat zmierza? Głupota ludzka nie zna granic.

      Usuń
    2. Pomijają fakt, że śą razem;) Mówiła o tym na samym koncu live'a, ostatnie zdanie ;)

      Usuń
  52. Zuziu gdzie można obejrzeć. Live co? Proszę o szybką odpowiedz^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://plus.google.com/hangouts/onair/watch?hid=hoaevent/cfl25amk3f7ht6ra0eedp5sqa50&ytl=4kFokiOc5c8&wpsrc=yta

      Usuń
  53. uwaga super opcja na zestawik sims 4 za darmo - http://sprawny.pl/sims4box

    OdpowiedzUsuń
  54. Kurde to że razem śpią czy leżą w łóżku nic nie oznacza a wgl co was to obchodzi to ich sprawa :D Zuziu ślicznie razem wyglądacie i słodko mam wrażenie że dopasowaliscie się doskonale i tak pozostanie :) czuje że będziecie się teraz widywać cześniej ;) powodzenia Ci życzę i pozdrawiam was serdecznie gołąbeczki :*

    OdpowiedzUsuń
  55. " Mam tyle planów, propozycji i marzeń! Brakuje mi do pełni szczęścia miłości i mieszkania! Ale mam nadzieję, że te dwie rzeczy szybko się znajdą! haha " cytat z wpisu z dnia 19 stycznia ;) więc raczej nie jest jej chłopakiem, widać jak uważnie czytacie bloga swojej idolki.
    PS. Zuźka wyglądałaś cudownie! I miałaś baardzo przystojnego partnera, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natomiast jak uważnie oglądało się live'a idolki wie się, iż są razem. Zobacz na ostatnie zdanie w live'a, a przyznasz racje, pozdrawiam! :)

      Usuń
  56. Super blog, uwielbiam cię oglądać:)

    Zapraszam do mnie:
    http://zawsze-wszedzie.blogspot.com/
    http://julaandpati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Żałośni jesteście z tymi komentarzami "Jesteście razem?! ;o".. Pozdrawiam was, takie słodkie te zdjęcia..Chciałabym mieć takiego..przyjaciela :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu... Oni są razem. Mówiła o tym na samym koncu live'a, ostatnie zdanie ;)

      Usuń
    2. Dziewczyno, ale on(a) to pisał(a) przed live'em. Także...:)
      A najlepiej żeby na ten temat się wypowiedziała Zuzia (lub Igor) tak bez żartów lub trolli - a nie Wy, to nudne,
      jak każdy pisze że są razem, a nagle ktoś pisze że nie są itd itd

      Usuń
  58. Gdzie byłby ten live?? :) Igor taki przystojniacha!!! *-*

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny post!

    Zapraszam do mnie :)
    24kaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Odpowiedzi
    1. a czy ona oglosila, ze sa para ? wiec o jakim boyfrend tagu ty dziecko drogie mowisz.

      Usuń
  61. Wszyscy pytają, czy to twój chłopak, więc ja (z powodu mojej nieukrytej oryginalności) zapytam:
    Czy nakręcisz jakiś odcinek z Igorem?
    I zapytam ludzi piszących (bardzo!) interesujące komentarze o treści ,,Czy jesteście razem?'' :
    Czy wiecie, że jest taka (bardzo prawdopodobna!) możliwość, że teraz Igor i Zuzia czytają te komentarze, i im się śmiać chce? :*
    Pozdrowienia dla Ciebie, Igor, a dla Ciebie, Zuziu, trzymam kciuki aby twoja psychika nie została rozwalona przez te rzeczy, które działy się w pokoju dla dzieci! <333
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
  62. Hah ale bresznie ! :-) fajnie ze się spotykasz z Gerardem :) serio ? kawa heh <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Dlatego na swoją studniówkę nie idę :D Nie kręcą mnie takie imprezy.

    OdpowiedzUsuń
  64. jak wy słodko razem wyglądacie!:(

    OdpowiedzUsuń
  65. Odpowiedzi
    1. https://plus.google.com/hangouts/onair/watch?hid=hoaevent/cfl25amk3f7ht6ra0eedp5sqa50&ytl=4kFokiOc5c8&wpsrc=yta

      Usuń
  66. Zuziu, jak już mówisz że będziesz się widziała z Gerardem to mogę prosić być zrobiła relacje z koncertu. Nawet nie proszę byś nagrała nam Gerarda. Zazdroszczę koncertu!

    OdpowiedzUsuń
  67. Nwm czy Zuzia ma chłopaka, ale wali mnie to czy go ma czy niema ^^. Dla mnie liczą się jej filmiki ! I przestańcie się w końcu do czyjegoś życia pchać i usiedzcie na własnych dupach ;d Tyle ... xD

    OdpowiedzUsuń
  68. Zuzia Ty chyba robisz jakąś propagandę! Przecież wielmożny jest/był z Dagmarczi... Jak nadal są razem to na jej miejscu skopała bym Ci dupsko xD Swoją drogą ładnie razem wyglądacie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igor nie jest z Dagmarą od ponad dwóch miesięcy lub więcej

      Usuń
    2. Zgadzam się z osobą powyżej i dodam jeszcze, że Zuzia i Igor są razem. Mówiła o tym na samym koncu live'a, ostatnie zdanie ;)

      Usuń
  69. Chyba każdego interesuje czy Zuzia ma chłopaka, czy nie... Czy jest nim Igor czy nie.... Ale według mnie jeśli będzie chciała się tym z nami podzielić, to się podzieli. Zuzia też ma swoje prywatne sprawy. Prawdziwi fani to zrozumieją. Dla mnie ważne są jej filmiki i ich przekaz. Pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Wraca z pod przysznica? hmmmmmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. ale uroczo wyglądacie razem :D

    OdpowiedzUsuń
  72. igor strasznie przypomina mi conora maynarda ;> słodko razem wyglądacie ;3

    OdpowiedzUsuń
  73. Ojojojojojojoj... jakie słodziak z was :333
    Aż jestem ciekawa czy jesteście razem, a jeśli nie, to musicie, chociaż nie, powinniście być razem ;***

    OdpowiedzUsuń
  74. Heh, myliłam się. Myślałam, że będzie tysiąc komentarzy "czy jesteście razem?". Jest tysiąc komentarzy "Nie pytajcie się, czy są razem" ;-; :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Cieszymy się ,ze jesteś szczęśliwa Zuza ! Cudowne zdjęcia ! :* p.s ładnie z Igorem wyglądacie :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Zuziu, schudlas ! Definitywnie ! Podejzewam ze przez ta chorobe, pod czas ktorej malo jadlas. Ale wygladalas po prostu oblednie. Idealna w kazdym detalu.

    OdpowiedzUsuń
  77. A gdzie Olga ? Pokóciłaś się z nią ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było już dawno pokłóciły się :( *_*

      Usuń
  78. Ehhh ... Tyle słodyczy <3 Kochane *-*

    OdpowiedzUsuń
  79. mmmm fajną imprezę miałaś , buahaha, w pokoju dla dzieci , sama bym taką chciała
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale wy słodziaśni.Lubie ciebie i Igora a razem wyglądacie bardzo ładnie.Taka dwójka ulubionych youtuberów!

    OdpowiedzUsuń
  81. EJ POMOCY JAK SIE OGLĄDA LIVE XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  82. W sumie To Igor brzydki na e jest a Zuzia brzydka też nie jest więc może..........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KURWA SIKAM Z CIEBIE SERIO XDDDDDDDDDDDDDDD pokaż swoją twarz może brzydka nie jest i odznacz anonimka ;vvvvvv

      Usuń
    2. Skomentowane z anonima który pisze do innego anonima, żeby się odznaczył xD Co za odwaga :/

      Usuń
  83. Matkooo! Czy wy nie rozumiecie, że jest przyjaźń damsko-męska? Ja też kiedyś musiałam spać z przyjacielem w jednym łóżku, ale czy to musi oznaczać, że już się kogoś kocha?!
    Żałośni jesteście... -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha. Wiesz, że oni są razem? XD Mówiła o tym na samym koncu live'a, ostatnie zdanie ;)

      Usuń
    2. Nie chodzilo jej to, ze sa para... Chodzilo jej o to, ze W TAMTYM MOMENCIE byli ze soba razem = obok siebie, spedzali razem czas... -.-

      Usuń
  84. Czy wy jesteście parą? :3

    OdpowiedzUsuń
  85. Slicznie wygladalas...

    OdpowiedzUsuń
  86. Śliczna sukienka! :D
    ja swoją studniówkę olałam.250zł od osoby to jednak drogo + sukienka,buty,kosmetyczka i inne pierdoły.
    jezeli znajdziesz czas wejdz na mojego bloga...Ciekawostki ze świata ROCKa http://monkeybusiness.blog.pl/
    P.S.Masz świetne wlosy!.Sama mialam kiedyś fioletowe i czerwone :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczne zdjęcia. Ładnie razem wyglądacie.

    OdpowiedzUsuń
  88. slicznie♥ kiedy live?

    OdpowiedzUsuń
  89. Jeśli się nie mylę to Igor ma dziewczynę, prowadzi kanał Wielmożny Igor i można zobaczyć tam filmiki z jej udziałem, jej kanał to Dagmarczi

    OdpowiedzUsuń
  90. Banshee czy Igor to twój chłopak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiła o tym na samym koncu live'a, ostatnie zdanie ;)

      Usuń
  91. [P] czy ty spala z wielomożnym Igotem znaczy z Igorem i czy jesteś z Igor parom bo na zdjęciach studniówkowych wyglądało wyglądało to tak jakbyś z nim była od zawsze i jak jesteście już jak by parą to nakręcić odcinek z Igorem ^^POZDRAWIAM^^
    PS śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezuu... to jej chlopak, to chyba nic złego jak ŚPIĄ obok siebie tak?

      Usuń
  92. Zapraszam na mojego bloga ;)
    Niebiesiutka.blogspot.com
    Nie dawno zaczęłam takze zapraszam do polubienia strony na fb wystarczy wpisać niebiesiutka :);) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Radzę Ci Zuziu abyś na LIVIE bądź następnieym filmiku powiedziała tym wszystkim dzieciakom, że nie chodzisz z Igorem , bo nie dadzą Ci spokoju...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhahahahahahahaha, powietrza XD
      Mówiła o tym na samym koncu live'a. Ostatnie zdania, tuż przed powiedzeniem 'papa'. Radze zerknąć na to na yt, drogi 'dzieciaku' :)

      Usuń
  94. Słodko razem wyglądacie ładna z was para!��������������❤������������������

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  96. Szczęśliwa Zuzia <3 dużo miłości!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  97. To skoro live był dla nas w zamian za filmik to prosimy o upublicznienie go, bo np. ja niestety nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  98. Live jest przecież normalnie na yt ........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, rzeczywiście, w takim razie przepraszam :D Przez chwilę go widziałam, a potem mi zniknął, ale już est wszystko ok :)

      Usuń
  99. Zuzia to nie było miłe gdy podarłaś plakat :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurwa ludzie zrozumcie wreszcie.
      Wiecie czemu Zuzia to zrobiła?
      BO TO OLGA JĄ SKRZYWDZIŁA!!
      CIĘŻKO JEST WAM YO ZROZUMIEĆ?
      ZUZI BYŁO PRZYKRO ŻE TO ZROBIŁA ALE, ZROBIŁA TO POD WPŁYWEM EMOCJI I ZROZUMCIE JĄ.
      ZUZIA CHCE LUB PRÓBUJE ZAPOMNIEĆ A WY JEJ O TYM PRZYPOMINACIE!
      /Michaś

      Usuń
  100. Fajny był ten live z Igorem mogłabyś robić czasami odcinki z Igorem:)
    Pozdrawiam:)
    Ps.Trochę jest smutno tej osobię której podarłaś jej plakat:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzi też jest uwierz.
      Co byś zrobiła gdybyś dostała plakat z osobą która Cię zraniła?
      Jeżeli osoby które go zrobiły są prawdziwymi fanami to zrozumieją :)
      \Michaś

      Usuń
    2. W którym momencie Zuzia podarła ten plakat? Bo oglądałam tylko początek live'a :/

      Usuń
    3. @Anonimowy A gdybyś Ty wysłał jej ten plakat było by Ci smutno? Ktoś tyle się napracował:( @Julia Minuta w której Zuzia podarła plakat to minuta 22.11 Mam nadzieje że pomogłam @Julia :)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    4. A właściwie to o co chodzi z tym plakatem? :/

      Usuń
  101. Ja swoją studniówkę mam za rok :D Wyglądałaś cudownie! Uwielbiam tej kolor włosów, chyba ten i turkusowy to dwa w których podobasz mi się najbardziej :)

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Milo cię widzieć szczęśliwą.
    Powodzenia Zuziu :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ale wy ślicznie razem wyglądacie! Powodzenia Zuziu :) Fajnie widzieć cie szczęśliwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. wow boje się myśleć co się tam działo.xd Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Mi kawa bardzo smakuje, a Wy słodziutko wyglądacie haha :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  106. skoro razem śpicie, to chyba jestście razem, nie? no bo z kolegą ja bym na przykład nie pokazała fotek z łóżka...
    To nie hejt, po prostu cieszę się, że Zuzia odzyskała humor! :D

    OdpowiedzUsuń
  107. Zuziu! Widziałam Twoją wiadomość na fb i w ogóle Twój zły humor... Nie mam zamiaru Ci prawić kazania że masz mieć dobry humor bo jak nie to nie będę Cię oglądać ani pocieszać bo bez obrazy ale oba wyjścia są do dupy. Chce Ci tylko powiedzieć (w zasadzie napisać), że nie przejmować Olgą, wiem, że zabrzmiało to głupio i jest ot niemożliwe, bo w końcu była Twoją przyjaciółką. Pomyśl, że każda osoba w życiu uczy nas czegoś, ona najprawdopodobniej ma Cię nauczyć nie ufania wszystkim ludziom (nie wiem dokładnie o co chodzi) lub czegoś w tym stylu więc przyjmij tą lekcję choć będzie to cholernie boleć, ale nie próbuj sztucznie się uśmiechać, bo to jest niefajne. Zuziu mam nadzieję, że problem się szybko rozwiąże a Ty znów zaczniesz się uśmiechać tak jak z Igorem na live! Nie wiem czy jesteście parą czy nie - nie wnikam w to, bo to Wasza sprawa, ale jeżeli tak to jesteście słodką parą, jeżeli nie to przepraszam ale bylibyście razem tacy kochani :D Pozdrawiam!
    Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  108. Dwa ostatnie zdjęcia mówią same za siebie ! <3 Zuziu nawet nie wiesz jak się cieszę , że jesteś z Igorem ! ♥ Życzę wam szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  109. zapraszam do mnie tutajwszystkojestinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Nie jestem pewna czy oni nie są parą, więc nie będę nic sugerować, ale gdyby nie, to czy przyjaciele nie mogą LEŻEĆ razem w łóżku w NORMALNYCH UBRANIACH? No proszę Was.. Czy wiecie co oni w tym łóżku robili? Nie sądzę, więc się nie wtrącajcie. Mogli np. tylko odpoczywać. Nie wypytujcie się także Zuzi czy jest z Igorem, bo kiedy będzie miała na to ochotę to sama nam to powie, albo napisze:) Nie zapominajcie, że ona ma własne życie PRYWATNE, o którym nie musi nam opowiadać, a i tak mówi nam bardzo dużo. Zauważyłam, że napalone dziesięcio-latki, hot11 itp. nie mają własnego życia i żyją życiem Zuzi oraz pytaniami: co robiłaś z Igorem???!?!?!!? <3 <3 jesteś z Igorem parą bo super sweet wyglądacie!!!11!!1!! <3. Jeju zajmijcie się swoimi sprawami, bardzo Was proszę:))
    Pozdrawiam ogarniętych
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  111. Genialne zdjęcia :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja raz do kawy wlalam pół butelki mleka i jakoś było

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja raz do kawy wlalam pół butelki mleka i jakoś było

    OdpowiedzUsuń
  114. Powiem tylko tyle: po pierwsze, Banshee i Igor (według mnie) nie są parą tylko dobrymi przyjaciółmi. A jeśli nawet tak, to co z tego? To jest życie prywatne Zuzi, nawet jeśli oni oboje są znani. A to zdjęcie w łóżku które wiele osób komentuje "wy razem śpicie?" to nie dlatego, że coś tam robili, tylko dlatego, że to fotorelacja z wyjazdu do Warszawy. Każdy, kto NAPRAWDĘ ogląda Banshee to wie. Ludzie, myślcie co piszecie! W policzek to Zuzia mogła równie dobrze pocałować jakiegoś żula (sorry Banshee) i to znaczy, że z nim chodzi? PS. Napisałam to aby wyrazić swoją opinię, i aby ktoś rozważny to przeczytał. Nie chcę się kłócić z psychofankami Banshee.

    OdpowiedzUsuń
  115. zuziu czy igor to twój chłopak

    OdpowiedzUsuń
  116. Słodko razem wyglądacie ♥ Igor jest ładny i Ty też ♥ Podsumuwując Ty + Igor = ♥ ♥ ;-* pozdro

    OdpowiedzUsuń
  117. zuziu powiedz czy ty z igorem jesteście parą bo ja z kolerzankami myślimi że tak bo w niekturych odcinkach całowaliście się czy to prawda

    OdpowiedzUsuń
  118. Zabawa widzę udana :D Masz przepiękne duże oczy!

    OdpowiedzUsuń
  119. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  120. Kawa nie jest dobra nawet taka z cukrem i mlekiem :C PS LOL Anonimowy ktoś wypluł kawe na ściane XD Nie mg.. pękam ze smiechu :D

    OdpowiedzUsuń