OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

środa, 12 marca 2014

PIZZA NA KOLACJĘ *.*

Wczoraj na kolację mieliśmy pizzę! MNIAM. Fajnie tak zjeść naszą pizzę po pół roku rozłąki. Moja restauracja jest otworzona od 1 kwietnia do 30 września... Zimą mamy wolne! Trochę jestem przerażona, że zostało mi tak mało dni.. Za niecałe 3 tygodnie otwieramy.. kurde... Będę miała mniej czasu.. Będę pracować i pomagać.. cholerka.. W zeszłym roku było ciężko połączyć youtube i pracę.. Mam nadzieję, że teraz dam radę! :)
Wracając do pizzy.. Jest pyszna.. Wczoraj było super, mimo, że rodzice lubią eksperymenty.. Krewetki, śmierdzące sery.. ech. Fuj. ja wolę definitywnie prostsze kompozycje :)


P.S. Jest już drugi odcinek PANIERKI :) KLIK 

13 komentarzy :

  1. Weź przywieź mi taką pizze, mniam :)

    http://carolin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia z pieca *o* Zapraszam do mnie :3

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm aż zachciało mi się pizzy :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/- nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm :D + Panierka #2 zaliczona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychaa *-* A zrobisz koszulki z ''panierką '' ? xd <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycha <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A może podzielisz się z nami przepisem na tak pyszną pizze?? ;DD :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja najbardziej lubię pizze własnej roboty. trochę trzeba się przy niej napracować, pokroić te wszystkie składniki, ale przynajmniej nie muszę nigdzie iść żeby ją zjeść:P

    OdpowiedzUsuń