OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

środa, 19 marca 2014

Panierka, Mercy i galaretki O.o

HEJ! Widzieliście już Panierkę # 3 ? :> Na dole macie link. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Chyba najlepszy odcinek jak dotąd. Z każdym jest coraz lepiej. W końcu będzie idealnie. :)
Wklejam dzisiaj NASŁODSZE ZDJĘCIE NA ŚWIECIE. Meruch wczoraj tak słodko spał. ach... No czy mój pies nie jest śliczny? Macie standardowo trochę jedzenia - galaretki i tosty. Chciałabym pokręcić trochę w plenerze, ale te chmury... -.- Czekam na ładną pogodę. Nie słońce, ale chociaż jasność, bo do kręcenia się nie nadaje. Przyszedł dzisiaj mikrofon Rode. Będę się bawiła. Pewnie jakość super... potem chyba zasnę, bo taka zmęczona jestem po szkole ^^


P.S. Nie wiem co napisać, więc dam cytat:
"Jak to się dzieje, że nikt mnie nie rozumie, a wszyscy mnie uwielbiają?"
Albert Einstein
________________________










PANIERKA #3 KLIK

18 komentarzy :

  1. Sorry za anonima.. a zuziu pomyślałam a może kiedyś byś zrobiła serie z jakiejś gry skoro dostałaś mikrofon masz kamerkę i tak możemy cię oglądać Miłego dnia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już rano widziałam Panierkę ^^

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mercy jest bardzo slodki a odcinek panierki swietny

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i nowy odcinek panierki^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę doczekać się następnego odcinkaa ^^ śliczne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek naprawdę słodki. :)
    Co do reszty zdjęć,bardzo mi się podobają.Niby nic,a jednak dzięki nim można spojrzeć na coś pod zupełnie innym kątem.
    Panierka również dobra!Cieszy mnie Twój entuzjazm i trzymam kciuki za kolejne odcinki.Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mercy ale słodziak...
    Gdzie kupiłaś butlę z helem?

    OdpowiedzUsuń
  8. panierka butla z helem . jak byś ty to powiedzała prawie się posikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Panierka butla z helen jak ty byś to powiedziała prawie się poaikałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Paniereczka jak zwykle wyśmienita ! <3

    http://notesfromthechemicalworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Meruch przesłodki,paniereczka super, Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja kocham te twoje panierki <3
    http://joosiek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. MERCI SŁODZIAK! *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Paaaaniereczka genialna jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń