OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

niedziela, 9 marca 2014

Poznań, obiad: CONCORDIA DESIGN

Dzisiaj byłam caaaały dzień w Poznaniu. W Makro i Ikea... Razem z rodzicami i Olgą zgłodnieliśmy, więc poszliśmy na obiad do Concordii. Jeśli chodzi o wystrój - wow ! Jedne z oryginalniejszych i ciekawszych miejsc a jakich byłam. Jedzenie ? Chyba dla mnie zbyt oryginalne i ciekawe.
Jestem osobą, która kocha EKSPERYMENTY.. Również w kuchni.. Ale czasami mam też ochotę na ohydnego kebaba w bułce ze zwykłym ketchupem. Nie do końca smakowało mi to, że było tak inaczej. W menu w zasadzie nie można było wybrać nic normalnego, bo nie było nic takiego.
Olga wybrała sałatkę, więc ona chyba wygrała, bo dostała coś czego nie można zepsuć ^^

P.S. Jutro post z tym co widziałam i co kupiłam w Ikea :):)


9 komentarzy :

  1. A jak tam w Ikei? Wybraliście coś? Bo nie wspomniałaś potem o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia napisała,że jutro doda o tym post, nie przeczytalas do konca -,-

      Usuń
  2. MMM pysznie *.*
    A kiedy nowy filmik ? :) Bo już nie mogę się doczekać :**?

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi smaka na coś pysznego ;) Kiedy filmik?
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm wszystko smakowicie wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie jedzenie wygląda apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w eleganckiej restauracyi, i powiem szczerze że tego jedzenia nie wiedziałabym z której strony zacząć jeść;)
    Ja lubię rzeczy proste, taka buła z mięchem i chamskim sosem byłaby OK;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda smakowicie^^

    OdpowiedzUsuń