OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

piątek, 7 marca 2014

TAG: JEDNYM SŁOWEM +fotki, których nie widzieliście ^^

Nigdy tego nie robiłam, ale jako, że jest piątek i nie mam pomysłu to odpowiem. Chodzi o to, aby na zadane pytanie odpowiedzieć tylko JEDNYM SŁOWEM. Dość ciekawe. heh.. Lubię nawet takie gierki... Lecimy:

1. Co lubisz jeść? – makaroniki *.*
2. Co lubisz do picia?- mleko
3. Gdzie masz telefon? – torba
4. Masz chłopaka? – nie :)
5. Wiosna, Lato, Jesień czy Zima? – ZIMA 
6. Twój kolor oczu? – Trawa
7. Masz rodzeństwo? – Jasiu
8. W jakim miesiącu się urodziłaś? - Luty
9. Co masz na sobie teraz? – piżamę
10. Ulubiony kosmetyk? – mydło
11. Ulubione miasto? – Kraków
12. Gdzie uczysz się? – LO
13. Ulubiony kolor? – Czarny
14. Co jadłaś na śniadanie? – Słodkości
15. O czym pomyślałaś rano? – *kimś
16. Ulubiony dodatek? – triada
17. Jaka nie jesteś? – odważna
18. Twój komputer? – vaio
19. Ulubiona książka? – Fantasy
20. Ulubiona przekąska? – Kinder...
21. Twój chłopak jest..? – niewidzialny
22. Twoi przyjaciele są? – Najukochańsza!
23. Czego nie lubisz? – debili
24. Twoja mama? – Gotowanie
25. Najbardziej potrzeba rzecz w tym momencie? – seeeeeeen :)
26. Jedna rzecz/ osobę/zwierzę, którą byś zabrała na bezludną wyspę? -  Olga
27. Ulubiony środek transportu? – narty 
28. Ulubiony sport? – Koszykówka
29. Gdzie byłaś dzisiaj po raz pierwszy? – prysznic
30. Twoja zaleta – Ambicja

P.S. Nie miałam zdradzać, ale olać to! - Jutro nowy filmik ! :):)


29 komentarzy :

  1. Fajne odpowiedzi i zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. PIERWSZY KOMENTARZ POZDRAWIAM MAME I TATE XD I BANSHEE <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuza, fajny post. Rob takich wiecej. ooo filmik,ciekawe jaki ;**


    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. przyzwyczaiłam się już do panierki bo zobaczyłam ze to ciągle ty mam nadzieje ze będą jeszcze vlogi itd. dla mnie zawsze będziesz szaloną Zuzią niezależnie od nazwy lub koloru włosów jesteś najlepsza panierko!!!!!! p.s trochę było mi smutno z powodu tego że niema tamtego kanału że aż ściełam włosy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. przyzwyczaiłam się już do panierki bo zobaczyłam ze to ciągle ty mam nadzieje ze będą jeszcze vlogi itd. dla mnie zawsze będziesz szaloną Zuzią niezależnie od nazwy lub koloru włosów jesteś najlepsza panierko!!!!!! p.s trochę było mi smutno z powodu tego że niema tamtego kanału że aż ściełam włosy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. panierka jest super ale dla mnie zawsze będziesz szaloną Zuzią panierko jesteś najlepsza!!!!! P.S tak było mi smutno że kończysz z kanałem że ścięłam włosy!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam n filmik :) <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha: Kolor twych oczu ?
    Trawa
    PADŁAM :D

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna bluza (3 zdjęcie) :) Można wiedzieć, gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ci było z fioletową grzywką...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, ale fajnie, że jutro filmik, wreszcie! <3 Co do postu świetny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę czekać ;) ...

    OdpowiedzUsuń
  13. To super, że filmiki będą częściej... Przynajmniej mam taką nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie kupiłaś tą sukienkę co byłaś w niej na 18 ??

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie kupiłaś tą sukienkę co byłaś w niej na 18 ???

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wychodzisz na zdjęciach, Zuziu! :D

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie ciekawe odpowiedzi ;) i już się nie mogę doczekać filmikuu :*
    Pozdrawiam miłego wieczorku ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zuziu jak to nie masz chłopaka? A JARED? ROZSTALIŚCIE SIĘ? :C

    Ps: Czekam na fiiilmmmik ^w^

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubisz miasto, w którym mieszkam! *0* Nie mogę się doczekać filmiku! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Mówisz że tak bardzio lubisz Olgę, ale przecież masz jeszcze jednego przyjaciela (o ilę nim jest :3 ) ~pozdro

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, nie mogę się doczekać kolejnego odcinka! :) Aha, i obejrzałam ten film "Zakochany bez pamięci", który polecałaś w Panierce xd - naprawdę fajny film, o naprawdę pokręconej miłości @-@ rzeczywiście warto obejrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy Tag :) Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak duch i nie masz nóg xD Przepraszam.. Moja wyobraźnia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zuziu ty NIE jesteś odważna? A kto malował włosy na różne kolorki? Kto zjadł ślimaka i psią kame? I powiedz teraz że nie jesteś odważna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia. Ale nie musiałaś wstawiać tego z Kinder Bueno, bo mi ślinka cieknie. Hahaha o_O

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz chłopaka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. KOOOFAM CIĘ! NAPRAFFFDĘ! UWIELBIAM BYŁAM OD SZALONEJ ZUZI BĘDĘ DO ŚMIERCI KOOOOOCHAAAAM! BŁAGAM CIĘ ZAJŻYJ TU:YSIADBINTO.BLOGSPOT.COM LICZĘ ŻE OBEJRZYSZ I OCENISZ PROSZE TO DLA MNIE WAZNE <3

    OdpowiedzUsuń