OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

czwartek, 6 marca 2014

Kocham mojego bloga ! :)

Tak dawno nie było normalnego posta! Dzisiaj Wam to wynagrodzę! 
Po pierwsze, całe to przygotowanie do nowego kanału było wyczerpujące, ale jestem szczęśliwa. Już mam takie ekstra pomysły! Chciałabym nagrać wszystko jednego dnia.... 
Po drugie - pojawiły się takie komentarze, że PANIERKA jest robiona dla kasy! Że jest to program sponsorowany i że robię coś co ktoś mi każe, po to, aby zarabiać. O.o W życiu nie słyszałam większej bzdury. Włożyłam całe serce, żeby to wszystko wyglądało profesjonalnie. Jeśli ktoś sądzi że tło i koszulka to znak, że to program sponsorowany.. to współczuję inteligencji..
I dla kogo miałabym niby pracować ? Kto miałby mnie niby sponsorować ? Fermy, kurniki i sklepy z drobiem? Matko.. ludzie.. To tylko mój głupkowaty pomysł i wizja programu. Ludzka panierka. LOL 
Po trzecie, bardzo dziękuję wszystkim osobą, które piszą miłe komentarze. Jak nigdy - bardzo mi pomagają i wspierają mnie... Teraz będzie ciężko, ale musiałam to zrobić i tyle.
Wkleję wam zdjęcie koszulki, którą dostałam na urodziny i nie miałam okazji się pochwalić. Mix fotek z Jaredem Leto. Do tego Meruch śpiący ślicznie o 6:00 rano. Coś słodkiego. Lód, zimo wróć! I piękny kwiatek : )


P.S. Nareszcie czuję się sobą ! 

28 komentarzy :

  1. Fajne zdjęcia.Czekam na kolejne odcinki panerki;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cię Zuziu.Troszkę smutno że to koniec "Szalonej Zuzi" ale wiem że jesteś genialnie śmieszna i zawsze będziesz robiła szalone,fajne rzeczy <3 Ale zasko *_* Nowy kanał! Więcej Zuzi! Błagam ludzie,tak na to popatrzcie <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Mercy! Awww! Jakie słodziaśne! Nawet bez kanału ,,SzalonaZuzia" , Zuzia będzie szalona xD
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. http://zalukaj.tv/sezon-serialu/banshee,1157/

    Dlatego Banshee :d

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAM CIEM !! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. po 1. skąd ty masz te pyszne mini kinder bueno?
    po 2. przepiękne zdjęcia, na prawdę masz talent!
    i po 3. już się nie mogę doczekać kolejnych filmików! Jesteś najlepsza na Polskim YT <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuziu , Zuziu miej tych głupich ludzi w puppie ;) My cie kochamy !!! :*Rób swoje i sie nie przejmuj . Czy SzalonaZuzia czy Banshe (czy jakoś tak :D) zawsze bedzie ta sama Zuzanna Borucka :)
    Tylko że pod innym loginem i z inną bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje że twoja "nowa drogaa" nie stanie się dla nikogo ciężarem. Szczerze podoba mi się to wszystko. Ta cała nowość cię cieszy wiedz że nas też wiesz co?żałuje że nie mam yt pewnie już bym cię lajkowała i substrykowała. Kocham cię i cieszę się twoim szczęściam a jednak ktoś cię lubi bo znowu masz niezłą sumę jak na sam początek. Wiedz że cię nie opuścimy. Już nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda nadal bedziesz tą samą osobą ale szalonej zuzi będzie nam brakowało. ...
    Napewno sporo fanów z tobą zostanie
    Ale liczę na to że jeszcze nasza ukochaną szalona Zuzia powróci. ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zuzia, patrz tylko na tych którzy Cię wspierają... Przecież to twój program, twoje decyzje. Jeśli komuś się nie podoba to jego problem. Jeśli jedni fani zostają- super, inni odchodzą- przyjdą nowi:) Ja na pewno będę Cię oglądać<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dała byś linka do tego nowego kanału na YT ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przejmuj się negatywnymi komentarzami, niektórzy nie lubią nowości, ja uważam, że na nowości trzeba być otwartym a poza tym ty zawsze byłaś i będziesz Szaloną Zuzią <3 ;) Trafiłam na Twój kanał kilka miesięcy temu, ale nie zostawię Cię tylko dlatego, że zmieniłaś kanał.Będę z Tobą i Twoi prawdziwi fani też ! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy w weekend możemy się spodziewać jakiegoś nowego filmiku? ;33

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromne zmiany, przeogromne, na pewno będę śledzić ten nowy kanał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten twój nowy kanał serio strasznie mnie zaciekawił i już nie mogę się doczekać następnego filmiku ;-* Nie ma się co przejmować tymi ludźmi co tak piszą. Nie mają swojego życia najprawdopodobniej to muszą zrobić coś żeby ich zauważyli ;-) Rób to co kochasz! Śliczna koszulka i piesek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana rób to co Twoim zdaniem jest dla Ciebie dobre i sprawia Ci przyjemność bo gdy Ty będziesz źle się czuła to nie ma mowy o przekazywaniu dobrej energii innym . Ja Cię w 100% popieram owszem szalona-zuzia to coś wspaniałego kupa śmiechu itp ale nowe nie oznacza złe kwestia czasu i przyzwyczajenia będzie dobrze zobaczysz trzymam mocno kciuki. To, że zmieniasz coś w swoim życiu czy sobie czy wgl to coś NATURALNEGO :) zostaną Ci którzy są na tyle inteligentni aby to zrozumieć a chyba na inteligentnych i mądrych widzach Ci zależy :) pozdrawiam ciepło Ciebie i psiaka oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  17. ZUZIU! (mam nadzieję, że zwróciłam uwagę na swój komentarz) Nie będę się rozpisywała o tej zmianie kanału i prawdopodobnie formy, ponieważ rozumiem, że chcesz spróbować czegoś nowego. Skoro to robisz, zapewne uznałaś, że to będzie najlepsze. Smutłam jednak widząc dopisek do dzisiejszego wpisu. "P.S. Nareszcie czuję się sobą ! " Czy więc wcześniej nie byłaś sobą? To przykre myśleć, że przez tak długi czas oglądałam osobę, którą tylko grałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak. Zawsze jestem sobą.. Nigdy niczego nie udawałam. Lecz przez ostatnie tygodnie czułam, że jest coś nie tak i chcę NOWOŚCI. SzalonaZuzia.. ten kanał to było moje życie.. same dobre wspomnienia.. Potrzebowałam jednak zmiany... Teraz będę robiła filmy trochę inne, ale nie jakoś dramatycznie różniące się.. Kocham wyzwania i strasznie się cieszę, że mam amatorski program mojego autorstwa :)

      Usuń
    2. tez sie cieszymy i czekamy na kolejny filmik ! ;D
      PS masz facebooka? ;p

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nagraj coś na vimeo już dawno nie było nowych filmików:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku byłam zaskoczona, że chcesz skończyć z "Szaloną Zuzią". Jednak cieszę się, że nie odchodzisz z YT i nadal na nim jesteś ^^

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zuziu, chciałabym abyś to przeczytała,nie zależy większości osobom czy ty jesteś szaloną Zuzią czy nie o chcą ciebie i tylko ciebie oglądać nie ważne w jakim jesteś programie. Pozdrowionka dla ciebie twoja fanka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś wspaniałą osobą. Masz charakterek... Jesteś pozytywna i zawsze oglądając Twoje filmiki i czytając bloga zawsze poprawia mi się humor. Np. Na religii, jeżeli złapię Wifi. :3

    OdpowiedzUsuń
  23. dobra bo widzę ze trochę mam cie na sumieniu mówiąc ze zrobiłaś nowy kanał po to aby zarabiać ale czy to cos złego w zarabianiu na yt jeśli w telewizji sa gówniane programy co nic nie wnoszą natomiast twoje filmiki maja to cos ta jakoś moc tego nawet nie można opisać sama osobowością powalasz na kolanach

    OdpowiedzUsuń
  24. ZUZICZKU ♥ Zabieram się za RYSUNEK
    wyślę ci zdjęcie jak zakończę na kombajna ;D

    ~Zuzella96 ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ludzie to ludzie. Zawsze coś wymyślą.
    Świetny kanał. Powodzenia życzę. :)
    Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń