OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

sobota, 15 marca 2014

Artystycznie ^^

Dzisiaj mam dla Was film. Będzie na youtube... ale waham się cały czas o której godzinie : D Mogłabym już teraz, ale zwlekam. Najgorsze jest to jedno kliknięcie: "UDOSTĘPNIJ", potem już niech się dzieje co chce. ^^ 
Bawiłam się aparatem. Zrobiłam nawet fajne zdjęcia. Przynajmniej mi się podobają. Uwielbiam zakrywać cały kadr pewnym wzorem. Kocham teksturę. Np. SER. Na dole macie zdjęcie sera, który wygląda jakby był WSZĘDZIE. Uwielbiam taką zabawę. Nie widać granic - coś pięknego. :)
Nie mogę zaprzeczyć też urokowi zwykłych rzeczy. Herbata, która grzecznie czeka na stoliku, czy ozdoba w kształcie jaskółki. Kocham rzeczy. obrazy. przedmioty, A JUŻ NAJBARDZIEJ kocham fotografię, która pozwala mi to wszystko uchwycić na wieczność. :)


P.S. Ostatnie zdjęcie to jedna z moich prac.. Nie chciałam tego wrzucać, ale co mi tam. 
Lubię ją. Czuję w niej taki zarys okładki Roguckiego -  Loki - wizja dźwięku!

15 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia. Czekam na filmik. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow *.* Ależ ty masz talent Zuźka *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cię i czekam na filmik. Trochę mi szkoda że już koniec szalonej zuzi, ale czekam na filmik, mam nadzieje ze nowy kanał będzie jeszcze lepszy, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki piękny... Ser. Czekam na film!

    chcolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjecia! A co do sera... uważam, że jeszcze bardziej inspirujące jest masło. :P Ale serio, lubię mu robić zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Heheh.. spoczko fot. *.*


    http://myslowysmoothie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku pomyślałam, że to makaron :D! Zrobiłaś mi straszną ochotę na orzechy, pójdę chyba sobie trochę nałupać, a czemu by nie? :) Pozdrawiam!

    http://truskawkowykefir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuzia! Swietne zdjęcia. Ale tak z innej beczki. W marcowym "Zwierciadle" jest genialny wywiad z Jaredem o roli w "Witaj w klubie". Przeczytaj sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnee ! :D mm ^^
    zapraszam na swojego blogaa ;*
    mam nadzieje że wpadniesz :>>
    ZRÓB JAKIŚ FILMIK O SOBIEE :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz czadowy blog!! Mam pytanie co przedctwaia ostatnie zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń