OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

niedziela, 23 marca 2014

OLGA - IMPREZA - PREZENTY - GITARA ! :)

Jestem u Olgi, ale mam aparat, więc wkleję zdjęcia. W zasadzie to je robiłam, a nie pozowałam, dlatego mam tylko jedno moje zdjęcie. Miałam czarną sukienkę w gwiazdki. Włosy jakoś tak dziwnie spięte i lekki makijaż. HEHE. Olga wyglądała najśliczniej! Miała super sukienkę, ale i tak nie zobaczycie. hehe
Reszta fotek jest bardziej ciekawa ode mnie! :) Nutella, którą kupiłam Oldze. Serduszko dla Olgi z cudnym napisem. Kwiaty - herbaciane róże. Najlepsza gra na świecie! Kocham! Miałam kiedyś TUTTI FRUTTI - była z owocami. Teraz grałam w takie piłki, kury, misie i rybki. :) 
No i gwiazda programu, najlepszy prezent urodzinowy dla mojej kochanej Olgi - GITARA. Dostała elektryczną... NARESZCIE! :) Ona gra od 8 lat i daje czadu.. Kocham jak gra dla mnie Marsów.. ACH. Dobrze znać takich uzdolnionych ludzi. btw. Wiecie, że poszliśmy po Beatę i zaśpiewała dla Olgi dwie piosenki ! 18 była super ! Druga i ostania w tym roku :):*

P.S. Lubię pokój Olgonka. :P

15 komentarzy :

  1. Prosze dodaj chociaz zdjecie jej sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Super Gitara *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój tamten komentarz z twoim filmem na fb nie miał cię urazić , tylko myślałam , że powinnaś o tym wiedzieć ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo chciałabym zobaczyć jak Olga wyglądała na swojej 18! Może zdj od szyi w dół? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejeu *_* Muszę to napisać ! Kocham Cię oglądam cię od SzalonejZuzi od filmiku w którym zjadłaś ślimaka i powiedziałam sobie :,, Ta dziewczyna ma to coś" jesteś boska <33 Dałaś mi takiego kopa żeby realizować swoje marzenia nie przejmować się innymi jednak w tym ostatnim mam problem, z powodu mojego wieku (12) chciałabym dużo,ale ciągle mówię :,, Mam dopiero 12" prosiłabym Cię o przeczytanie mojego posta jest tam o tobie. <3 http://marsdziwnnosci.blogspot.com/ jak byś skomentowała to bym była w 98217498762385762367567 niebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mylę się czy taką gitarę ma Tomo? *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawde na 30000 subskrybcji zetniesz sie na lyso??

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Szalona Zuzio, to znaczy Banshee. Jestem twoją wielką fanką. Ale dalej nie mogę się pogodzić że nie jesteś już szaloną zuzią. Mimo tego dalej kocham twoje wygłupy i to wszystko co tam piszesz i mówisz w tych internetach :) Wiem że możę to trochę dziwne. Moim marzeniem jest abyś dała mi komentarz lub mnie zaobserwowała na blogu. Napawdę byłabym w siódmym niebie, mimo tego że wiem że nie jestem twoją jedyną fanką.
    Wiem że pewnie tego nawet nie przeczytasz ale zawsze jest nadzieja. Kocham Cię ♥.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ibanez;) Ślicznie. Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń