OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

piątek, 28 marca 2014

Malowanie szafy ^^ :)

KONIEC WIELKICH PORZĄDKÓW... kurde.. chociaż nie koniec. : ( Mam jeszcze parę rzeczy do zrobienia. No nieważne! Wczoraj wraz z moim pomocnikiem - Olgą, zrobiłyśmy rewolucję w moim pokoju! Jeszcze nigdy nie miałam tak czysto. heheh
Przynieśliśmy nawet szafę! Kocham nowe meble :). Historia tej szafy jest taka, że była ona stara i niefajna.. a JA przez dwa dni musiałam ją upiększać. Zeszlifowałam ją całą, a potem pomalowałam na biało.. Prezentuje się bardzo ładnie. :)


P.S. Ciepluucho na dworze, że ho ho :):)


24 komentarze :

  1. Szafa po pomalowaniu Wygląda o wiele lepiej *.*
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuziu zrobisz nowy room tour bo chyba się trochę zmieniło w Twoim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuziu zrobisz nowy room tour bo chyba się już u Ciebie trochę zmieniło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz szafa wygląda ślicznie <3

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna szafa! Ja też zamierzam w najbliższym czasie pomalować swoją szafę na biało :)

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne :D
    Pewnie dużo czasu Ci to zajęło, ale jakie efekty! ;)
    Podziwiam Cię, gdyż ja byłabym za leniwa do takiej roboty ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. O wiele lepiej wygląda jak jest pomalowana^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna :D Też bym taką chciała :D haha
    i-am-a-caticorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuzia wybierasz się na koncert Marsów w czerwcu?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna zmiana *.*
    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci przyjaciela :) Zawsze chciałam znać osobę, z którą mogę robić dosłownie wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  12. super :D daj zdjęcia całego pokoju błagam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, nie powiedziałabym że to ta sama szafa *.*
    ślicznie :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow teraz szafa jest boska! Może zrobisz room tour? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomalowana wygląda o wiele lepiej ;)

    juulczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym chciała tak sobie szafę pomalować, szkoda że rodzice nie pozwalają :(

    OdpowiedzUsuń
  17. O dużo lepiej teraz wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrób room tour (ewentualnie parodie ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to wyszło. Strasznie podoba mi sie twój pokoj. Lubię kontrast białego i czarnego. Fajowe rolki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyszło. Strasznie podoba mi się twój pokoj.

    OdpowiedzUsuń