OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

sobota, 8 marca 2014

ZNOWU PREZENTY OD WAS ! ^^

Dzisiaj wkleję rzeczy, które mi w tym tygodniu przesłaliście! Śliczny portret, mnie na nartach! Plakat z wycinkami rzeczy, które kocham! Piękna praca.. Hobbit, Marsi, Simsy, Dawid P.. hehe ZAJEBISTE ;) Kartki na urodziny.. listy.. życzenia. Brelok, naklejki. Ktoś nawet narysował kota Cheshire, z Alicji w Krainie Czarów! :) PIĘKNE! PIĘKNE ! BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WZYSTKO!
Wczoraj zaskoczyła mnie wizyta moich dwóch widzek. Oliwia i Tosia ! : D hehe.. dziewczyny przyszły do mnie.. dały mi plakat. Totalnie byłam zaskoczona! Wyszłam w piżamie.. bo spałam O.o HHEHE. Tak mi było głupio i się wstydziłam.. ale w sumie to było bardzo miłe :)
Dzisiaj ? Olga jest.. słuchamy Comy... będziemy oglądać X-Factor z Beatą! :) Śpi u mnie.. Jutro jedziemy razem do Ikei do Poznania. :) Faajowy weekend.. być może pizze dzisiaj zamówimy :)
NOWY FILMIK! KLIK. Piękny wykon! Oglądajcie dzisiaj X-Factor .:)


P.S. Nie przerabiałam zdjęć! ;D Stwierdziłam, że nie będę przerabiać.. ech..
Nie robię idealnych zdjęć.. ale prawda musi wyjść na jaw. xD :):)

18 komentarzy :

  1. Też jadę jutro do Ikei ale do Gdańska, bo mam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże! <3 mój plakat *o* ! Dziękuje ;')

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzia, zazdroszcze urodzin i tych fanek, ktore sa ci wierne, nie tylko te co do ciebie przyszly, ale tez te rzeczy, ktore do ciebie przychodza. :* rozwalilo mnie to :,,Moje kwiaty´´
    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod jaki adres można wysłać prezent ? :P (nie orjentuje się w tych sprawach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres jest w którymś filmiku ;) (szalonejzuzi)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju! *-*
    Dziękuję że wstawiłaś ten rysunek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, Beata spała u Ciebie? xD Bo tak to wynika z sensu zdania. My wiemy że to Olga spała u Ciebie, ale sorry, może ktoś nie wie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boziu <3 Mój kotek Ale się cieszę że ci się podoba #< :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuzia mam takie pytanie. Chcialabys zeby Marsi zagrali na twoim slubie ? XD
    sliczny rysunek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ciekawe ile 30STM biorą za koncert, jeśli ~50 tys. $ to spoko^^

      Usuń
  10. Zuzia na jaki e-mail można do Ciebie pisać (chcę się spytać o adres )

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuziu! Mam coś dla Ciebie! Może to już widziałaś, ale jak nie to proooszę:
    http://kwejk.pl/galeria/2022996/0/wszystkie-twarze-jareda-leto.html#gallerypic

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje zdjęcia są idealne w porównaniu do moich. ;)
    Twoi Widzowie i Obserwatorzy mają niesamowity talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje prezenty *.*
    Dziękuje Zuziu, że wstawiłaś :*

    OdpowiedzUsuń