OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

piątek, 14 marca 2014

Jestem chora!

Kurde... Choroba trwa.. Plusy są takie, że mogłam się wyspać.. Minusy jednak przeważają.. Psikanie, bóle głowy, gorączki i dziwne uczucie jakbym miała papryczkę chilli w nosie. O.O hehe.. Tak się zastanawiam nad scenariuszem do filmów.. hmm. Aż mi mózg paruje :) Na trzeci odcinek Panierki mam już prawie wszystko wybrane ^^
Dzisiaj piątek.. jutro weekend ! Juhu! Zobaczę z Olgą ARTIFACT *.* mózg rozwalony.
Wklejam gifa z Panierki. Zdjęć nie ma. No chyba że zrobię jakąś sesje a'la smarki, gluty, kaszle, psiki. ; )

P.S. Dzięki Karol! :)

20 komentarzy :

  1. Juz nie moge doczekać się kolejnego odcinka Panierki. :D
    Dużo zdrowia, ci życzę :D
    PS.: Jak byś miała ochotę to zapraszam do mnie :D http://i-am-a-caticorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwyraźniej gdy coś jadłaś wleciało ci na podniebienie tak miałam często =_= po 7 dniach powinno Ci przejść masakra to uczucie... Życzę Zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieci z Afryki nie maja co jeść a ty rozbijasz jajo na głowie oj nie ładnie nie ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej Zuziu :))

    http://dajmysieponiesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. !!!!...... Jaki ja przypał robię w tych internetach... xd !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie będziesz oglądać artifact? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę zdrówka ;)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hah, świetny gif xD
    zdrówka życzę <3
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah, fajny gif. xD Zdrowiej szybko! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, nie mogę przestać patrzeć na ten gif, jest świetny XDDD
    Zdrowiej <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie będziesz oglądać Artifact? Pytam bo bardzo chciałabym go zobaczyć (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej kochana ♥ A gdzie można obejrzeć "Artifact", bo mam wielką ochotę, niestety nie mogę znaleźć. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie bedziesz oglądać Artifact ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowiej miii :*
    Haha. Ten gif sama wykonałaś czy Karol?

    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń