OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

wtorek, 11 marca 2014

Mój pokój ! :)

No dobra. Wklejam zdjęcia mojego pokoju w obecnym stanie. Zrobiłam przemeblowanie i ogólnie wprowadziłam parę zmian. W Ikea kupiłam sobie ten turkusowy regał, mały turkusowy stoli, pościel, poduszki i kilka innych słodkich rzeczy. Pięknie pachnące świeczki (kokosowa i waniliowa) I cudo nad cudami - ŚWINIĘ. Ten misiu jest genialny.. Ma nawet kręcony ogonek i cycuszki na brzucholu. hahah <3
Dzisiaj Mercy była u fryzjera więc muszę się pochwalić moim ogolonym, czystym, pachnącym lawendą psem. Miłego dnia michy! Ja mam baaardzo dużo pracy. Są jednak duże plusy!!! Dzisiaj na kolację pizza. hehe :) Jutro wkleję jakieś pizzowe pyszności z mojej knajpy, którą otwieramy 1 kwietnia :)


P.S. Dzisiaj plan zdjęciowy! Panierka #2 nadchodzi ! :):)


29 komentarzy :

  1. Jak czysto!

    lavender-wreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wygląda, o matko. Idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tą różową poduszke z ptakami i tą świnkę, jak ją zobaczyłam to się w niej zakochałam ♡ Ogólnie fajny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz zajebisty pokój! a świnia jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczny pokój *.*
    Zazdroszczę. :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Knajpa, bar! Muszę tam w kwietniu albo w maju wpaść!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza <3 Ojej, Mercy wygląda teraz tak słodko ! :D Masz bardzo fajnie urządzony pokój ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupiłaś tą fototapetę z tygrysem?
    Fajny masz pokój, kolorki ładnie dopasowane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz fajny pokój!! :* Twoja Mercy jest prześliczna <3 Ja to swoją psinkę sama strzyżę ;) Zapraszam! :) http://puuf200.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodki piesek *.* Śliczny kolor ścian w pokoju :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuziu śliczny masz pokój c:

    OdpowiedzUsuń
  12. hej. doczekać się nie możemy aż bar będzie otwarty:) same pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, jaka czystość Zuzia, ostatnio pamiętam twój pokój w trakcie lawiny śmieci z filmiku XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Mercy<33 Jakie słodziaśne ;) ... Super wygląda Twój pokój, Zuziu! ;*
    P.S Mam taką samą maskotkę z owcą! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny pokój! Oryginalny,a jednak bardzo dziewczęcy! Kolor turkusu dominuje :* Mercy chyba nie polubiła świni haha

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahahah jaka świnia przerażająca, a Meruch ślicznie po fryzjerze wygląda :*

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny masz pokój! *-* Ja też niedługo planuję przemeblowanie ;) I z niecierpliwością czekam na filmik
    Pozdrawiam Ciebie i Mercy ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz zajebiaszczy pokój :X I nie mogę się doczekać Panierki ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Zuziu, proszę powiedz mi jaka farba widnieje u Ciebie na ścianach? Mam na myśli tą niebieską. Od jakiegoś czasu planuje sobie przemalować pokój, ale zupełnie nie miałam pomysłu na jaki kolor. Aż tu wpadłam na Twój blog i zobaczyłam to cudo. Nie mogę sobie odpuścić i muszę taki mieć :)
    Gorąco pozdrawiam, ciekawski anonimek <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ten stolik jest świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. zuzia ty jesteś super. ja oglądam wszystkie twoje filmiki,a twój pokój jest po prostu wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzie kupiłaś tą poduszkę z glifami ???

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam owcę :* Pokój do pozazdroszczenia :D oglądam wszystkie twoje filmy. Pozdro <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Słabo że nakręcasz ze studia ... :<<

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny pokuj kocham cie banshee i olge oraz mercy

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój brat ma taką samą świnię misia ;-) Boski pokoj :-*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny pokój. Super wygląda.

    OdpowiedzUsuń