OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

poniedziałek, 31 marca 2014

śpiący dzieeeeeeeeeeń

Mój mózg został w szkole tak wymęczony, że od razu po niej - padłam. No może nie tak od razu... Poszłam na spacer z Meruchą.. Usiadłam sobie na kamieniu przy jeziorku w takim pięknym, odludnionym miejscu... Zrobiłam zdjęcie próbne i okazało się, że akurat w kadrze był żółty motylek! Super.. hehe.. Merusia już padała przez to słońce.. zjadłam jeszcze na obiad devolaya.. i. BUM!
W domu po prostu trup. Spałam... Głowa mnie bolała. Teraz się obudziłam i jeszcze mam jakiś dziwny stan... Oczy mi się nie otwierają. Głowa mnie nadal boli.... dziwaczne.......
Jutro moi rodzice otwierają nowy sezon w barze.. Cieszę się! Trochę stęskniłam się za barem. Mam nadzieje, że jutro jak po szkole pójdę do pracy - nie będę miała jakiegoś sennego stanu jak dziś. hehhe
 
P.S. ten piesio to chyba buldog angielski ^^ był na ulicy..<3


26 komentarzy :

  1. Wracaj spać ... bo jeszcze się nam rozchorujesz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuziu świetne to pierwsze zdjęcie Meruchy,a ten motylek jest boski ^-^ Nie mogę się doczekać panierki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;) !

    http://wszyscyusmiechnieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Jesteś super i twój blog rządzi!

      Usuń
    2. Wow. Chce Ci tylko powiedzieć że jesteś zajebista, a twój blog rządzi.

      Usuń
    3. Wow, jesteś zajebista i masz super bloga!

      Usuń
    4. O moj boże♡♥♡ zdjecia sa cudne

      Usuń
    5. Wow. Chce Ci tylko powiedzieć że jesteś zajebista, a twój blog rządzi.

      Usuń
  4. Co to za piesek na ostatnim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjecia *.*
    Oby to nie choroba ;))
    Zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Zuzia, chciałam Ci napisać, że mega mnie inspirujesz, pokazujesz, że warto być jak najbardziej sobą i nie wstydzić się szaleństwa :3.
    Dodatkowo robisz super zdjęcia, psina jest mega urocza, a post fajny- ciekawy :3.
    Pozdrawiam Cię serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog i kanał zarówno stary jak i nowy :)
    http://mojmalywielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rowniez jestem zmęczona, szczególnie przez małą liczbę godzin snu i przez naukę ://

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze piękne zdjęcia ;)
    Ten piesek na ostatnim zdjęciu to buldożek francuski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie trafiłaś z tym motylem :D
    Ech, ja ostatnio byłam chora, całymi dniami leżałam i teraz mam aż za dużo energii :p
    Ostatni odcinek na kanale był świetny!
    srodziemna-historia.blogspot.com i varill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja obstawiam na buldoga francuskiego na ostatnim zdjęciu:) Mopsy są zupełnie inne z wyglądu, a angielskie są całe w zmarszczkach na pyszczku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj ogólnie był taki dzień - wszystkich głowa bolała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Zuzia! Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że teraz dodajesz filmiki częściej! Dają mi one tyle energii, tyle szczęścia! Chciałabym być taka jak Ty, dziękuję Ci, że jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie tylko ja dziś miałam śpiący dzień :D Z tą różnicą, że ja padłam od razu po szkole i spałam od 16 - 20 ;D
    Gosia :d

    OdpowiedzUsuń
  15. buldog francuski (:
    Mruśka jest strasznie podobna do mojego Larsa, tyle, że Lars to Lhasa Apso.
    http://ulkenz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pierwsze zdjecie Merucha, jest swietne. ❤❤❤

    http://www.suuzy-suuzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. to buldog fransuski ja takiego mam czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś świetna i przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń