OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

niedziela, 30 marca 2014

TOP 5 ŻENAD MODY ! :) nowa wersja !


Dzisiaj nagrałam specjalnie dla Was - TOP 5 żenad mody. Poszłam do lasu! Taki filmik w plenerze.. hehe.. W sumie Merucha chciała iść na spacer. 
Na Szalonej Zuzi nagrałam pierwszą część, a teraz na Banshee macie drugą! :) Oby Wam się spodobało. Tak późno, bo montowałam długo.. jeszcze dzisiaj ten zegarek o godzinę do przodu trzeba nastawić.. ech -.- 
P.S. KLIK

CHCECIE ZOBACZYĆ MÓJ KIBEL !? http://vizivizi.pl/pl/v/zffe667336#.UzhZXBIxNz0 LOGUJCIE SIĘ I DAWAJCIE OKI ! :) Pomożecie mi... :) może w końcu posprzątam.

21 komentarzy :

  1. Już się nie mogę doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się już doczekać, Banshee! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. soczewki awww <3
    Pamiętam jak oglądała starą wersje, a teraz z niecierpliwością czekam na nową :*****
    _______________________________________________________________________
    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko, ale czemu Banshee tak późno?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko, ale Banshee, czemu tak późno? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Yey ! W końcu czekałam na następny taki filmik i wreszcie się doczekałam :) Ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu^-^ *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na film!
    Na pewno będzie super! :)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik!!! Czemu jeszcze nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. o nie ja mam trzy pary białych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Było by mi było jak sprawdziłabyś e-mele :)
    Super filmik. Białe buty u chłopaka- masakra

    OdpowiedzUsuń
  11. A ty to w jakim mieście mieszkasz? Też jestem z wielkopolski xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcem ROOM TOUR !!! Prosszem!!!! Błagammm !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Filmik na pewno zaraz obejrze ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahahaahah uwielbiam moment w tym filmiku na vizi (?) ,,dziewczyny nie robią kupy przecież,, xD Leżę ze śmiechu. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Filmik fajny, ale to niefajnie mi sluchac "Boże, Jezu" nie wiem czemu ale mnie to drażni :p 2 przykazanie

    OdpowiedzUsuń