OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

czwartek, 20 marca 2014

Wiosenny zachód słońca...

Dzisiaj bawię się zachodem słońca. Chcę stworzyć 5 sekundowe przyśpieszenie w którym dokładnie widać to piękne zjawisko. Byłam godzinę na mostku. Przez 30 min nagrywałam. Powiem Wam... pojawiły się już pierwsze komary.. grr.. Ale było ciepło :)
Teraz idę zwalniać moje dzieło i je renderować. Pracuję nad filmem konkursowym o książkach. Jutro będę musiała powtórzyć scenę z zachodem... Muszę pamiętać! - trzeba wziąć 2 karty pamięci, bo 32 gb nie wystarczą ! O.o Muszę wziąć szerokokątny obiektyw i muszę naładować baterię na maxa, bo dzisiaj na styk zdążyłam. Wklejam Wam chociaż screeny z moich testów.


P.S. CIĘŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻKA  PRACA. -.- 
zdjęcia nie są przerobione. Zmniejszyłam jednak, 
więc no sami wiecie.... jakość spadła............ -.-
ale i tak cieszę się na jutrzejsze kręcenie :)

16 komentarzy :

  1. piękne widoki! myślę, że uda Ci się jak najlepiej zrobić zdjęcia i nagrania i powodzenia w tym aby nie zjadły Cie komary! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia można je porównać z rakietą pełną kotów które jedzą szyszki c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzaa załóż aska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia *,* :) Pozdrawiam!

    alexis-true-radioactive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia *.*

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne widoki! *.* Pozdrawiam!

    http://delshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! :)
    U mnie konkurs :)
    _________________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś coraz lepsza ! Powiedziałabym nawet, że pierwsze zdjęcie wygląda ja zrobione przez zawodowca *^* Brawo Zuzia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oglądać zachód słońca, zawsze jest to taka magiczna chwila, która trwa tylko chwilkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zachód słońca *.*
    Czekam na filmik :3
    Zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Wychodzi z ciebie profesjonalista na maxa;)
    Dopisz do listy zakupów Raid na komary;) U mnie pojawiły się meszki, zapomniałam wyrzucić ogryzki z kosza;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne fotografie. W pierwszym bardzo ładnie pokazane barwy nieba.

    OdpowiedzUsuń