OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

poniedziałek, 3 marca 2014

PREZENTY NA 18 - CZ. 2 :)

ZANIM PREZENTY - TAK TAK TAK ! Jared wygrał Oscara :) Nie spałam całą noc, oglądałam galę. Od 2:00 do 6:00.. w szkole spałam, a akurat dzisiaj pisaliśmy próbne matury. O.o No nic.. JARED - Gratulacje!! Woooohuuu ! :)
Dobra.. Dzisiaj pokazuję już ostatnią część moich urodzinowych prezentów! Co prawda nadal nie doszła do mnie jedna koszulka, ale jak przyjdzie to również wkleję ! :)
Mogę Wam się pochwalić:

koszulka z kotem Cheshire 
(Alicja w krainie czarów)

Kubek ze zdjęciami Mercy i moimi dwoma kuzynkami :)

 MILIARDY kartek i życzeń ^^ :)

P.S. Boję się środy ! A wy ? Jesteście gotowi na zmiany? O.o


38 komentarzy :

  1. Zuziu mamy się czegoś obawiać? :c
    Pozdrawiam Cię zimniutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się boje co wymyśliłaś na środę.. Piękna poduszka <3 I koszulka SZALONAZUZIA też taką chce ..!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba w końcu obejrzeć "Witaj w klubie"

    Super koszulka z kotem<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiemy czego sie bac;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy z niecierpliwością ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać środy, jestem strasznie ciekawa c:
    ps. genialne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dla ciebie na urodziny mam piosenkę https://www.youtube.com/watch?v=IFSqHPmbK34
    Napisz czy Ci się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo !! Dostałeś śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prezenty Zuzia! Tez bym chciala takie dostac ale na moje przychodzace 13 urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne prezenty :)
    nikusiaalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Boję się tej zmiany O.o A kiedy ten filmik?! -_- Czekam *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie zmiany w środę? O,o

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka środa, jakie zmiany, o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dezerter śpiewa "zmiany, zmiany, zmiany, ocalą nas!" :D Fajne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prezenty! I wyczekuję już środy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. https://www.facebook.com/zuzanna.borucka.58 Zuzka to chyba nie jest twój profil, mam rację ? o.O

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koszulka z tym kotem jest świetna!

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, TDCC uwielbiam :) Świetne prezenty dostałaś, pomysł z poduszką bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś świetnac Zuzia uwielbiam twoje filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dość że tu zmiany to jeszcze w środę karta ocen :)
    MODLE SIĘ !
    MÓDLCIE SIĘ ZA MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To czekamy na środę! Zapraszam do mnie, niedługo giveaway :3

    chocokate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. *chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepraszam,że tak bez tematu ale potrzebuję pomocy...Czy funkcja na youtube nietypowe minaturki (nie standardowe miniatury ) filmów są płatne czy nie? Proszę o pomoc jest to pilna sprawa :) ,a i przy okazji super filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepraszam,że tak bez tematu ale potrzebuję pomocy...Czy funkcja na youtube nietypowe minaturki (nie standardowe miniatury ) filmów są płatne czy nie? Proszę o pomoc jest to pilna sprawa :) ,a i przy okazji super filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tylko nadzieję, że będą to zmiany na lepsze! :D

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo TWO DOORS CINEMA CLUB!!

    OdpowiedzUsuń
  27. wiesz z jakiego sklepu ta koszulka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z restyle. wiem bo mam taką samą

      Usuń
  28. OOOOOOO słuchasz TWO DOOR CINEMA CLUB ? te ich sucham KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Super poduszka :33.

    OdpowiedzUsuń
  30. Prezenty super! Zazdraszczam :) Ja od swoich starszych dostałam na osiemnastkę złotą sztabkę. Nie wiedziałam, czy mam się śmiać czy płakać. Zdobyłam się na udawane zadowolenie, ale nie poszło mi zbyt dobrze, bo się obrazili :/

    OdpowiedzUsuń