OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

piątek, 21 marca 2014

Dziękuję moim fanom!

Mijają +/- 3 tygodnie od przeniesienia się na nowy kanał. Powoli widzicie jak to będzie wyglądało. Będę robiła vlogi takie jak na Szalonej Zuzi, ale co tydzień pojawi się też Panierka. Mogłabym napisać tysiąc słów o tym jak dobija mnie jakaś taka głupota niektórych, ale powstrzymam się. Tak na serio- nie ma żadnej zmiany. Jest tylko nowy program, inny niż to co było, ale reszta jest identyczna. Postaram się wklejać filmy porządne i przykładać się do ich realizacji, ale nadal będzie coś takiego jak na starym kanale. Wydaje mi się, że ludzie nie przywiązali się do mnie... Do osoby.. Tylko przywiązali się do kanału, mając o nim nieprawdziwe wyobrażenie. np. że będę jadła dziwne rzeczy i cały czas będę się farbowała na różne kolory... ...nie tylko to było na kanale.. ech.
"Masz inne poczucie humoru","Nie jesteś sobą","To już nie to samo." Czy niektórzy powariowali? Te filmy, które są na Banshee, mogłyby być równie dobrze na Szalonej Zuzi. Wydaje mi się, że nie pisaliby takich głupot... a może i by pisali? Już od pewnego czasu [zmiany włosów na brąz] ludzie stwierdzili, że nie jestem szalona. 9-letnie dziewczynki potrafią powiedzieć nawet: "Zuzia tak bardzo się zmieniła." 
JESTEM BARDZO SZCZĘŚLIWA! Teraz osoby, które mnie oglądają serio tego chcą, serio mnie lubią i najważniejsze - ogarniają. Rozumieją to co mówię. DZIĘKUJĘ! Tym co zostali i tym, którzy dochodzą. :)



P.S. O 17:30 znowu idę nagrywać zachód.
Próba numer 2 - miejmy nadzieję, że udana. 

22 komentarze :

  1. Jasne ! Zuzia nie przejmuj się ;) ... Panierka (znowu to powiem xd) ZAJEBISTA... :)
    Zuziowa armia xd -na szczęście- przeważa nad innymi .___. więc jest dobrze! ;)))

    http://kajucha-w-internetach.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuziu, mam 16 lat i nadal Cię oglądam. Nie ważne co byś w sobie zmieniła i tak będziesz number one! A tak przy okazji, oglądałaś już "Witaj w klubie" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierz. Zuziu tak fakt to nie to samo co bylo , bo jest lepiej .Przynajmniej jestes sobą a nie kimś innym .pozdrawiam cb . tw wierna fanka Sara( :-D oglądam cb od dawna i wiem że robisz to co uważasz za słuszne paa

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że ludzie nie potrafią zrozumieć,że Szalona Zuzia nie tylko zmieniała kolory włosów.Ale nie przejmuj się tymi ludźmi!Świetne zdjęcia-jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuziu naprawdę zostało wiele prawdziwych fanów, którzy bez problemów zaakceptowali Banshee i to właśnie z ich powodu powinnaś się cieszyć. Zostali i oglądają dalej wszystko co robisz! c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh... Panierka była super! :) Nie jesteś szalona, bo zmieniłaś kolor na naturalny? O jeju! A to niby kolor włosów rzuca się na mózg?! Jest spoko, Zuzia. Co prawda zajmie trochę czasu na przerzucanie się z 'Szalonej Zuzi' na 'Banshee (tak to się piszę? :D) ale nie powinno być z tym większego problemu. Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, ciekawy ten nowy kanał + śliczna Zuzia <33



    http://myslowysmoothie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia!
    http://2wariaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi może się mniej troszkę podoba twój drugi kanał, jednak ty jako osoba się nie zmieniłaś, dlatego go nadal oglądam, stało się to jakąś moją tradycją? Bądź po prostu sobą, tyle mi wystarczy

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuzanastor <3 Haha ... Kocham cię .
    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przejmuj sie hejtami dla nas nadal jestes szalona a panierka jest swietna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj się tym :) Śliczne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zuzia to Zuzia, dla mnie filmiki są bardzo dobre, a widać, że się bardzo stara, więc dodatkowy plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zamiast kręcenia filmu lepszym rozwiązaniem byłoby robienie zdjęć co jakiś czas (15-40 sekund, zależy jaki efekt chcesz uzyskać) i połączyć to jako film w jedną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie możesz nawet zacząć ubierać się jak mała dziewczynka, albo nie wiem, nosić 2 kucyki, ogolić się na łyso, nosić papierową torbę na głowie, nie wiem co jeszcze. NIE WAŻNE! Dla mnie zawsze pozostaniesz tą Zuzią, którą KOCHAM! Nie ważne czy twój kanał to Szalona Zuzia, czy Banshee. Możesz się nazwać ,,Zasrana dupa''. Ja i tak zawsze będę cię oglądać i nigdy nie przestanę cię podziwiać za to co robisz! Jeszcze raz: KOCHAM CIĘ! :)
    Miłego dnia!

    P.S. Powodzenia w nagrywaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale czyż nie jest tak, że osoby które naprawdę Cię lubią zostały z Tobą pomimo zmiany kanału? :) Możesz pozbyć się, że tak to ujmę fanów którzy tak naprawdę Twoimi fanami nie byli, jest tysiące osób które z Tobą zostały (w tym ja) Nie poddawaj się, nie przejmuj się zawsze znajdzie się duża grupa osób którzy zawsze będą z Tobą ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja piszac np. Zuzia bedzie dla mnie i tak szalona zuzia mam na mysli twoja osobe. Nick yaki jaki wtedy mialas. Na prawde nie ma problemu jesli chcesz smienic nazwe zeby lidzie nie postrzegali jako "to ta co zjadla slimaki" tylko "to taka ukochana zuzia" Uwielbiam Cie ogladnelam wszystkie odcinki tumbrl chyba tez. Jestes dla mnie autorytetem :) Pozdrawiam Ciebie i Olgę i Merusia tez :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jesteś szalona ?! A czy robienie z siebie panierki na koniec filmiku to nie jest szalone ? Jest KUPA ludzi , którzy nadal cię kochają ... Na twoim nowym kanale zmieniło się tylko to , że jest nowa nazwa i panierka :) Są filmiki dwa dni w tygodniu więc jest co oglądać ! Zuzia ! Nieprzejmuj się tymi głupimi ludźmi ! Przyznam się bez bicia ... Ale ja też raz napisałam ,,To nie to samo :( '' , ale żałuję i to bardzo. Było to pod pierwszym filmikiem ... byłaś troszkę zestresowana , ale potem było świetne. Teraz to już nie umiem doczekać się następnego filmiku. Trzymaj się. Pa pa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Banshee jest kilka razy lepsze od starego kanału. Widać tam prawdziwą Zuzę, jaką jest teraz. A, no i sucharami z paniery zaszpanować można :) Dla nas zawsze będziesz szalona. Kochamy cię <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ci wierni zostali <3 Kochamy Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ZUZIU NIE WAŻNE jest to że zmienisz kanał i tak i tak robisz filmiki :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń