OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

czwartek, 27 marca 2014

Jestem na facebook'u Marceliny ! :D

WoW!!! Pamiętacie piosenkę tygodnia z pierwszej Panierki ? Karmelove <3 
Wiecie, że dzisiaj Marcelina napisała na swoim facebooku:


SZOK! Kocham twórczość Marceliny, a jeśli chodzi o koncert - na 100 % się wybiorę. Czuję się wyróżniona... Miłe słowa od ludzi, których sama podziwiam... dają kopa! 
Np. ostatnio pozytywnie odpowiedział mi Karol Paciorek. :) Kocham Lekko Stronniczych i miłe słowa od niego na temat Panierki również pomogły. Zmotywowały.. :) DZIĘKUJĘ.
______________________________________________________________

Mam dla Was śmieszny filmik. Jest strona na której wrzuca się nagrania kamerką internetową. Wczoraj w nocy mnie poniosło....

http://spolecznosc.vizivizi.pl/pl/v/t11a7e9259#.UzRVQRI5xz1

DAWAJCIE OKI ! :):)
MATKO. hahah... ale ze mnie GŁUPEK. ;PP

___________________________________________________

P.S. OKI !!!

11 komentarzy :

  1. http://open.fm/konkurs

    ZUZA KONKURS ! MOŻNA WYGRAĆ BILETY NA MARSÓW W RYBNIKU :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawisz kiedyś zdjęcie swojego domu na bloga ?
    Jestem ciekawa jak wygląda :)
    Proooosimy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ahahahahahaha jakie nagranie xD
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaaha <3 Tak samo się czułam jak ty mi dodałaś kom. na bloga :) Kocham Marcelinę, ma taki słodki głos. Też chcę na koncert, gdzie jest?
    Czapki. Zapomniałaś dać czepka na basen. Heheu :)
    marsdziwnnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty tez ogladasz ls? Wow. Pozatym kiedys wspominalae ze nie mwsz facebooka :D Skoro ogladasz ls tak jak ja to moze oglqdasz tez ManiekRODZINKA jesli nie to zobacz jacy to pozytywni ludzie. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Marcelina jest super!!!

    http://takisobieeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. MAsz FB??? Zdrajca... hahahaha

    OdpowiedzUsuń