OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

wtorek, 14 stycznia 2014

Zakupy. H&M : )

Wczoraj obiecałam wkleić zdjęcia zakupów więc wypełniam obietnicę!
Zacznijmy od jedzenia! HAH! W KFC kupiliśmy fryty, skrzydełka; a ja osobiście MEGA POCKETA : ) Jedliśmy to wszystko w samochodzie, bo było za dużo ludzi przy stolikach. Do tego leciał Dawid Podsiadło - fajowy klimat ! :)
Jeśli chodzi o H&M to nie było nic specjalnego! Kupiłam głównie majty i skarpety O.O hahha podobały mi się po prostu wzroki... Kocham te wszystkie kropeczki, krateczki, paseczki... A już totalnie rozwaliły mnie skarpety w zwierzęta: tygrysy, koty i PUGI !! Masakra <3 Kupiłam również stanik sportowy na bieżnie, bo ostatnio biegam. Spodnie w kolorze zgniłej zieleni z wielkim krokiem. No i neonowo zieloną czapeczkę  :)
W empiku kupiłam dwie nowe płyty: najnowsza; Czesława M. i One Republic. : ) Chciałam The Kooks lub You Me At Six, ale w Pile nic nie mają.. Takiego małego wyboru jeszcze nigdy nie widziałam.


P.S. Nuta na dzisiaj, która mnie niszczy wewnętrznie: KLIK

12 komentarzy :

  1. Mi najbardziej podobają się te skarpetki z kotkami
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesław Śpiewa *,*
    Też mam tą płytę.
    Fajne skarpeteczki :)


    chocolate-chocloate-everywhere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja nie lubię tych polskich wersji płyty. :X.
    A tak to fajne i miłe zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny blog ! Świetnie piszesz ! ale nie tylko to ! widzę że Ty jesteś świetna ;)

    tami-taami.blogspot.com

    ZAPRASZAM CIĘ DO UDZIAŁU W KONKURSIE W KTÓRYM MOZNA WYGRAĆ WYMARZONY DESIGN ALBO NAGŁÓWEK BLOGA ! WAŻNE JESZCZE PRZEZ 4 DNI :)
    POZDRAWIAM ~TAMI ☻

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyty YMAS w Polsce tak łatwo nie kupisz... Nawet w Warszawie nie ma, więc trzeba zamawiać przez internet. Dlaczego w Polsce tak trudno o dobrą muzykę? ;__;

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka niezwykle interesująca.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa jest fanką OneRepublic już ponad od 2 kocham ten zespół i ta płyta jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie piszesz kocham <3
    Zapraszam :)
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    obserwacja = obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham twoje skarpetki w pugi! Puga does everything!

    OdpowiedzUsuń