OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

sobota, 18 stycznia 2014

PIĘKNA "ZIMA"... :)

Od jakiegoś czasu wszystko układa się zajebiście.. Nie wiem w zasadzie czym jest to spowodowane. Dzisiejszy dzień jest i będzie piękny.. Te weekendy to naprawdę szał... Wstałam późno, zjadłam pyszny obiad, przyjechała Olga - poszłyśmy na spacer. Zima jest piękna. Mimo że śnieg z wszorajszego królestwa zamienił się w drobinki gdzieniegdzie - to i tak spacer był piękny. LUDZIE! Na dwór. Świeże powietrze dobrze zrobi każdemu... : )
Teraz czeka mnie jeszcze jedna niespodzianka. Jedziemy z rodziną, kuzynem i Olgą do kina.. Drugi raz w tym tygodniu. Dziwaczne. : ) Tym razem zaliczymy film Wojciecha Smarzowskiego "Pod mocnym Aniołem". Zwiastun bardzo dobry, a film? Ocenię sama. Dziwne, że owy reżyser zrobił dwa filmy, które są już na mojej liście: "Obejrzyj!" A mówię o Róży i Drogówce - szok, że nadal nie widziałam.
Ja szykuję się do kina, a wy zostańcie z moimi spacerowymi zdjęciami.. Ładne, nieładne - oceńcie sami.


P.S. Głosujemy, bo na razie jestem w tyle za murzynami: KLIK . Mam prawie 50 000 subów, a nawet 1000 nie jest w stanie kliknąć dla mnie... Dziwaczne.. Puste suby to najgorszy ból dla vlogera.



20 komentarzy :

  1. Hehe, Meruś jak zwykle pięknyyy! ;*** Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Merusi do twarzy w zielonym :** Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tydzień masz. : )

    A co do zdjęć to trochę pojechało na ostrości. Musisz bardziej wyostrzyć obraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham twoje filmy<3 Obserwuje bloga<3
    Zapraszam do mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie zobacz film Róża, widziałam i polecam, parę razy uroniłam łezkę a pod koniec to już ryczałam na całego:D Ale te śliczne oczęta Marcina Dorocińskiego rekompensują wszystko;)
    Drogówka - musiałam obejrzeć dwa razy by zrozumieć o co chodzi:D prawie cały film składa się z krótkich filmików nagrywanych komórkami i ciężko za tym nadążyć;P

    Ogólnie jestem fanką Wojtka Smarzowskiego, na pewno wybiorę się na najnowszy film;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! A Mercy uroczo wygląda w tym ubranku ;3 Niestety, moje psy są trochę za duże na takie coś ;p

    immortal-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeej *-* Jakie słodkie ubranko ma Meruś. Muszę mojemu pieskowi takie sprawić :3
    http://bardzo-chaotycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nieee no piesek jest czadowy :D szkoda, że u mnie nie ma śniegu :(

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia są przecudne <3 haha Mercy chodzi w ubrankach a jak mojej się założy to stoi bez ruchu xd zapraszam http://puuf200.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Siemaz, wydajesz się być ciekawą osobą ; ) Masz może konto na filwebie albo czyms podobnym? Bo chciałabym poznać twój gust filmowy ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jak zawsze ;* http://jull-julka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. KINO, ha :D
    No proszę, bardzo dobre filmy jeżeli chodzi o polskie ostatnich lat, i think...
    Koniecznie napisz, co sądzisz o obejrzanym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż się dziwię, że nie roztopiłaś śniegu tym zdjęciem na, którym jesteś bo jesteś na nim tak gorąca jak słońce. Była by sroga powódź i wypadało by filmik z pomocą dla powodzian nakręcić. Chwała Ci za to, że nie roztopiłaś tego śniegu. U mnie go nie ma i pozdrawiam szaloną prze sympatyczną koleżankę.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo chciałabym zagłosować ale już to zrobiłam ..... Szkoda że nie można 2 razy

    OdpowiedzUsuń
  16. boskoo jak zwykle :*** PS. zagłosowałam ..filmik świetny

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :) Mercy słodziutkaaa:**

    OdpowiedzUsuń