OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

niedziela, 5 stycznia 2014

Jasełka !


Dzisiejszy post bardzo ubogi. xD Mam masę roboty! Kręciłam w kościele Jasełka :) Zawsze boję się takich projektów, bo myślę, że mi nie wyjdzie. Zaraz zobaczę jak poszło pierwsze zmontowane 10 min i ocenię sama. Robiąc filmy dla siebie mogę robić co chcę. Jednak, gdy robię coś dla kogoś czuję pewną presję.
Jasełka w kościele były piękne; masa dzieciaków, fajny akompaniament dla kolęd, Olga i możliwość sprawdzenia się.:) Wydaje mi się, że będzie okej.. 1,5 h trwało - MONTOWANIA FULL. Jeszcze mam nagrania z dwóch kamer, więc coś czuję, że to mnie zabije... a przecież na wtorek mam Pana Tadeusza i "Ode do młodości" na pamięć. KURDE... ile roboty!! Idę.. Nie mogę pisać.. nie mam czasu :(
Papa :*

13 komentarzy :

  1. No to życzę powodzenia z tym montowaniem i ogólnie :D
    Ja jasełek nie kręciłam, a grałam w szkolnych. Przypadła mi taka "wielka" rola narratora, haha ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://bolokulu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzonka ^^ Wierzymy w Ciebie! Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też Miałam Odę na pamięć i dałam radę bez pomyłek, więc Ty też sobie poradzisz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrowienia i ucz się ucz <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm.. łał. :D Widzę, że działasz na pełnych obrotach! hah. Już się poczułem jakbym czytał post reżysera lub montażysty zawodowego, hihi, powodzenia we wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wierzymy w cb Zuziu ! <3 Dasz sb radę xx.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno dasz radę <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń