OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Dylematy.. Dylematy..

Zastanawiam się nad zmianą stylu bloga. Teraz jest on raczej Lifestyle'owy... Być może kiedyś będzie bardziej Fashion. Coś czuję, że dużo ludzi powie: "Sprzedałaś się!"... Trudno... Niech pier**ą. Ja bym bardziej powiedziała Przekonałam się! ...do tego, żeby to robić.
Powody są ku temu różne: więcej osób ogląda takie blogi, co znaczy, że wy po prostu tego chcecie. A ja chciałabym robić coś dla Was. Ten blog w końcu jest dla nas.. "Tutaj wszyscy jesteśMY szaleni".. Drugim powodem jest jednak to, że ja po prostu lubię modę. Może nie modę, MODĘ- ale taką własną modę. Lubię się ubierać fajnie. No może nie fajnie, ale tak 'po swojemu'. Rozumiecie... Pokazywałabym swój styl. 
Przedwczoraj jak zobaczyłam, że ciuchy z H&M'u obejrzało 2 razy więcej osób niż zwykle; pomyślałam sobie: "A może by jednak..." Zastanawia mnie to, że jestem bardzo - NIEZASTANOWIONA. (ale wyrąbałam przymiotnikiem -.-) Zawsze uważałam takie pokazywanie ciuchów i kosmetyków raczej za... głupie. Teraz trochę zmieniłam zdanie. Ja po prostu nie przywiązuje wagi do tego jak się ubieram. Jasne, że staram się fajnie wyglądać. Chodzi mi bardziej o to, że mogłabym wyjść w worku na śmieci i nie zabiłabym się po tym. Jeśli chodzi o kosmetyki.. kur**.. Mydło? Chyba nie jestem taką typową dziewczyno blogerką, która wstawi wam tu co jej pomaga na cerę, bo w zasadzie nic nie używam. Mój makijaż to tylko oczy i czasami usta. Nie używam podkładów, pudrów, fluidów, gówna, masy murarskiej, błota, serka topionego, czy też budyniu. Nie znam się na tych rzeczach, ale... 
ALE SPRÓBOWAĆ NIE ZASZKODZI... Może kiedyś.. Nie wiem.. 
A teraz moje nie fashion fotki: 
:)


P.S. Idę spać. Kocham Cię : )

30 komentarzy :

  1. Jaki słodki Meruch! <3 A co do bloga, ja myślę że nie trzeba zmieniać całego bloga na "MODOWY" można pisać o modzie i życiu, tak jak teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób tak żebyu być sobą, to co ci się podoba, my kochamy cię za osobę <3 Poza tym zawsze można powplatać to i to w jednego posta ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo...to takie urocze co na początku pisałaś ^^

      Usuń
  3. Teraz jest super, nic nie zmieniaj :D Możesz robić vlogi o swoich ciuchach, co zresztą już miało miejsce (filmik wigilijny:D) i wstawiać tu linki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rób to na co masz ochotę ;) jeżeli masz pokazać tym swój oryginalny styl to jest jak najbardziej za, byleby to nie stał się kolejny nudny modowy blog z tymi samymi okropnie nudnymi i strasznie pospolitymi ciuchami... chociaż wiem że na tobie się nie zawiedziemy bo zawsze wymyślisz coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie zmieniaj, teraz jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trzeba się tylko i wyłącznie nastawiać na pisanie o modzie, choć Twoje ulubione kreacje, ubrania - moda byłyby miłe dla oka, tak więc może po prostu wprowadzić więcej tego typu postów. Bo są tutaj jeszcze posty hm.. z jedzeniem czy po prostu Twoje zdjęcia. Może warto połączyć w jedno to co lubisz, to co kochasz. :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Mercy ma boską kaczuszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ten wzrok mercy "puść mnie bo cię zabiję" xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie super ! :D
    Od czasu do czasu fajnie gdyby pojawił się taki post :33

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz dodać troszkę 'fashion', ale nie zmieniaj całkowicie bloga. Dla mnie podoba się jak jest.
    Możesz czasem robić wtrącające posty do mody.

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twojego bloga takim jakim jest :)
    Ale chętnie zobaczę coś innego czasem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. Możesz dodawać posty takie jak teraz , a dodawać zdjęcia pod nimi i pisać gdzie kupiłaś ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń

  13. Lubię Twoją naturalność ;) Mi by nie przeszkadzało jakbyś coś zmieniła. Przecież nie przestanę czytać Twojego bloga tylko dlatego, że zmieniłaś wygląd, czy dodałaś inny temat niż zawsze. To ma również TOBIE sprawiać przyjemność ;)
    ____________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie gdybyś wstawiała tu posty... o modzie , lecz nie o kosmetykach ... Bo mnie kurw* ch*j obchodzi co ta laska ma na gębie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabyś zajrzeć na mojego bloga? http://jaykenjay.blogspot.com/. love u <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz fajny styl, zawsze możesz zrobić zakładkę '' fashion ''. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć .
    Wiesz że na facebooku masz profil "szalonazuzia" i jakiś typ bądź typiara robią z Ciebie za przeproszeniem idiotkę ?
    Ostatnio zostało centralnie ściągnięte stąd zdjęcie twojego psa z pytaniem "hej wiedzie kto to jest?" . Ludzki debilizm jest wręcz przerażający .
    Pozdrawiam super blog :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł :)
    Zapraszam wszystkich do mnie :)
    wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    obserwacja - obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm. Rób, co chcesz, niech jednakże to będzie szalone. Co do makijażu- nie mogę się zgodzić- mamy zdjęcia, jak kożystasz z podkładu od maxa faktora XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha ale fajny kubek a Mercy taka słodka <33 Zapraszam na mojego bloga :) http://puuf200.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. hahaha zapierwszym razem jak bylam w h&m i widzialam ta babeczke to myslalam ze to cycek xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post zapraszam do mnie :
    http://andziaandanndzia.blogspot.com
    Jak ci się spodoba zaobserwuj.
    Polecam również bloga mojej siostry:
    http://annja-bloguje.blogspot.com/
    jak ci się spodoba to zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  23. O swoich strojach TAK , TAK , TAAK :D
    Ale nie o kosmetykach ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisz o czy mylko chcesz i co ci sie podoba i tak wierni widzowie/czytelnicy z toba zostana :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zuziu od zawsze interesowało mnie jak się ubierasz, gdzie kupujesz, jaki styl lubisz, co ubierasz na codzień, do sq.. nie musisz zmieniać bloga na fashion ale parę takich wpisów lub nawet filmik mógłby być <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Zuziu pisz o czym tylko zechcesz :)
    To nie zmieni faktu że i tak będę czytać tego bloga.

    Ps. Też cię kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  27. (p) czy lubisz żyrafy i co o nich myślisz

    OdpowiedzUsuń