OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

piątek, 17 stycznia 2014

POMOCY!!!

Biorę udział w konkursie. Niestety w głosowaniu jestem dopiero 3... O.O :(
jeśli jeszcze nie zagłosowaliście - PROSZĘ.. to tylko sekunda dla was : ) Jak wygram to kupię sobie nareszcie nowy statyw... Te wszystkie sprzęty filmowe cholernie drogie... ech Pasja kosztuje.
Co mogę powiedzieć... Za ostatni konkurs skoczę na bungee tylko jak zacznie się sezon letni... a za ten? może Wy coś zaproponujecie... ? DO DZIEŁA. Tyle razy dawaliście radę. Wystarczy kliknąć : )




Kocham Was! <3


18 komentarzy :

  1. zagłosowałabym gdyby nie potrzebowali fb xd nie chce mi się tam logować tylko po to, żeby zagłosować ^-^'

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam już wczoraj i gorąco życzę aby to właśnie Tobie przyznano nagrodę. :) Jesteś wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno zagłosowałam! Trzymam kciuki, żebyś była 1!

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam :D

    immortal-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddany :D

    OdpowiedzUsuń
  6. skocz ze spadochronem jak wygrasz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No je Ci radzę zrobić o tym filmik na yt ... Więcej głosów dostaniesz....

    OdpowiedzUsuń
  8. Za ten zrób spotkanie widzów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddałam głos ♥ Zapraszam do Mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. zagłosowałam! świetny pomysł na krótką historyjkę Zuziu:D uwielbiam Cie <3

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zagłosowałam!!

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tym razem nie głosuje :(

    OdpowiedzUsuń