OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

piątek, 31 stycznia 2014

Kto wygrał bluzę SWAG ?

PAMIĘTAJCIE, ŻE GŁOSOWANIE NA MÓJ FILM TRWA DO KOŃCA NIEDZIELI ! 
NADAL MAM SZANSĘ! BRAKUJE MI NIEWIELE GŁOSÓW. POMÓŻCIE :) 


Dzisiaj ogłoszę oficjalnie KTO WYGRAŁ BLUZĘ SWAG !! :) Niestety może wygrać tylko jedna osoba.
Spodobał mi się jej komentarz, ale polubiłam ją jako osobę. Przypomniało mi się, że nagrała filmik do mojego FILMU FANÓW szalonej Zuzi. Postanowiłam, że bluzę otrzyma:

BlaackMagicWoman


Wpadłam przypadkiem na jej kanał na youtube i polubiłam ją. Ma fajną stylówe i moja bluza SWAG idealnie do niej pasuje. Komentarz który dała również był zarąbisty:

Hej, Zuzia, ja też mam coś do napisania
Łapkujcie żeby zobaczyła to autorka
Zostało parę słów do skompletowania
Ten pseudorap to czysta amatorka.
SWAG bluza - me marzenie,
Spędzone godziny przed lustrem
I na nic to do gimbazy strojenie
Stresuję się przed jutrem, bo
Kartkufka s pszyry i majzy
"I wciąż nie mam się w co ubrać!
Znów z 3 ce przyczepią się łajzy
Że nie umiem ciuchów dobrać!"
Ale gdybym miała SWAG-bluzę
Cała szkoła by mnie polubiła
Zapuszczałabym im swoją muzę
A oni mówiliby że mam dobry gust.
W końcu zaczęłabym się wyróżniać
A jak powiem ze "jestem głodna"
To wszyscy padną mi pod nogi z kanapkami
W sumie lubię jeść i tylko o to mi chodzi
SWAG-bluza wszystko mi wynagrodzi.

SUPER DZIELNICA, ZNASZ TO ZIOM, JOŁ.

Ten filmik lajs jest genialny, zagłosowałam, pozdro :D

Fajnie, że mogę wysłać bluzę komuś kto naprawdę tego chce i czuję, że się ogromnie ucieszy! Przykro mi, że nie mam tysiąca takich bluz. DZIĘKUJĘ. WSZYSTKIM. Konkursy na 100% się jeszcze pojawią, więc do góry głowa. Kocham Was i mam nadzieję, że rozumiecie iż zawsze wygrywa tylko jedna osoba...
DZIĘKUJĘ ZA ODDANE NA MNIE GŁOSY. JESTEŚCIE WSPANIALI. DO KOŃCA NIEDZIELI NADAL MAM SZANSĘ WYGRAĆ. Być może nie wygracie już bluzy, ale możecie za to mi pomóc. Mam nadzieję, że magicznym cudem wskoczy te 200 głosów ^^ 

P.S. Kiedy już przyjdzie do Ciebie bluza koniecznie zrób sobie w niej fotkę i wyślij !! :*

30 komentarzy :

  1. Ja tam się nie gniewam. ;D Dobrze że wybrałaś Woman, ma bardzo dobry komentarz. Zasłużyła sobie na nią. ^_^
    http://welcome-to-the-black-parade1.blogspot.com/
    http://cos-innego45.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;*
    Zuza dasz rade !
    GLOSOWAC NA NIA NOOOOOOOO !
    A juz bo jak nie bedzieta glosowali to zuzia nie wygra !
    No zrobcie jej ta przyjemnosc,no ...

    Szkoda,ze nie wygralam... i tak bym jej nie dostala.. ;)

    Wpisalam cie w ulubiencach stycznia -> http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku obydwie jesteście cudowne, kocham was oby dwie i ciesze się że wygrałaś Paulina !! :)) Czekam na następny konkurs .. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 Fakt ... pasuje do niej ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miała szczęscie... zalapala sie na filmik... wygrala bluze... mi zadna z tych rzeczy sie nie udala :-( no ale trudno, pozdrawiam cię, i zyczę wygranej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie wygrałam, ale i tak gratuluję jej. *w*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co Zuziu? :) Mimo iż nie wygrałam bluzy nie zazdroszczę. Wręcz przeciwnie! BlaackMagicWoman gratuluję! :D A zagłosowałam w konkursie dlatego że uważam że zasługujesz na wygraną! Widać że Cię to fascynuje,wiele osób robi te filmiki dla czystego hajsu a ty dla rozwijania pasji,i to jest najlepsze <3 (Ty nie potrzebujesz tego hajsu...przecież wygrałaś w lotto!,hajs się zgadza :*) Pozderki ^_^ Trzymam za Ciebie kciuki xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. W czym kąpiesz swojego psa ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! .. ;3 ..Szkoda, ze ja nie wygralam .. ale no cóż .. przyznaje ten komentarz był wiele, wiele fajniejsz .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamień Cię! Po prostu koooooocham ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuziu! Mówisz, że oglądają Cię same sweet sixteen(czy jakoś tak). To nie prawda! Ja i moja koleżanka mamy po dwanascie lat i Cię uwielbiamy!!! Pa pa:)<33

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuziu! Mówisz, że oglądają Cię same sweet sixteen(czy jakoś tak). To nie prawda! Ja i moja koleżanka mamy po dwanascie lat i Cię uwielbiamy!!! Pa pa:)<33

    OdpowiedzUsuń
  13. myslalam ze moze bede jednak ja, ale nagrode slusznie wygrala BlaackMagicWoman (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! : )
    Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, gratulujemy zwycięzcy! Zagłosowałam w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Napiszesz jakimi paskami, jakiej firmy wybielałaś zęby? Proooszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodziewałam się. Hehe. Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście Szalona jak ty Zuziuu! Nie żałuje że nie wygrałam bluzy, bo trafia w ręce lepsze niż moje. Joł! SZACUN NA DZIELNI!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć! Jestem twoją fanką <3 Chciałam wygrać tą bluzę by móc powiesić ją nad łóżkiem ...Chodziarz jej nie wygrałam, jak zresztą wiele innych osób ciesze się ,że jedna osoba będzie mogła się cieszyć z wygranej <3 Ale mam do Ciebie jedną,jedyną,maluteńką prośbę ,której nie musisz spełniać.. Czy mogłabyś wysłać dla mnie twoje zdjęcie z podpisem i jakimś miłym zdaniem ♥♥♥ Była bym najszczęśliwszą osobą na świecie ,że moja "idolka" naprawdę odczytała mój komentarz i ,że zrobiła coś takiego dla mnie ! <3 Nawet mogłabym nagrać i wysłać Ci filmik na którym odbieram i otwieram kopertę w której jest zdjęcie od Ciebie ♥♥ Pamiętaj ,że nie musisz tego robić, to zależy tylko od Ciebie..Pozdrawiam :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwyciężynI! Jeny, jak widzę odliczanie do Berlina na boku, to aż się serce kroi, bo mnie tam nie będzie, a zaledwie kilka dni później mam 18stkę... Ale cóż, nie zawsze mamy to, czego chcemy. Oczekuję za to na Rybnik!

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwyciężczyni ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. więc ci dam lajka ale mi smutno :( chciałam wygrać ..

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka :D Mam pytanko jak zdobyc Adres e-mail lub adres zamieszkania do Zuzi .? <3

    OdpowiedzUsuń