OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

czwartek, 9 stycznia 2014

Spontaniczna decyzja...

Jestem u Olgi.:) Szybko wam coś tutaj wygrycham zanim Olga się nie przyczepi : ) hah :)
Mój brat to jest świr! Zmieniał szkołę tysiąc razy i teraz rzuca studia i jedzie do Warszawy na kurs gastronomiczny... Wczoraj go wyszukałam, a dzisiaj przy obiedzie się na niego zdecydowaliśmy. ZA TRZY DNI JEDZIE DO WAWY NA KURS GOTOWANIA ! CZY TO NIE JEST PORĄBANE!? Tak nagle... : )
Idę, bo mnie zaczepia ten Borusuk... i pyta: "Już?", "Już?", "Już?"...
hah :)

P.S. Kto pamięta moje błękitne włosy ? Haha :)

17 komentarzy :

  1. http://www.fpięć.pl/post/2014/01/09/idole-gimbazy
    znalezione przez przypadek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętamy pamiętamy! Ale ładnemu we wszystkim ładnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki rozbieżny zez, mercy przestań!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że jak pierwszy twój odcinek obejrzałam to miałaś różowe, a jak oglądałam "zaległości" to się dowiedziałam, że miałaś też niebieskie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. To był mój pierwszy filmik który u ciebie na kanale obejrzałam. Ładnie ci w tych włosach i oczach :) . Masz teraz jakiś pomysł na nowy kolor włosów czy zostanie taki jaki jest?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamietam :) Ja cie pamietam w grudniu kiedy brązowe miałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze brata, tak fajnie musi byc miec rodzenstwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pamiętam twoje czaaarne oczy xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha faktycznie szybka decyzja:)
    Ja pamiętam te włosy i zdjęcie bodajże z "Top 5 żenad mody" :D

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szybko zmienić decyzję? faktycznie spontanicznie :)

    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuuziaa room tour proszę proszę proszę! <3
    Nie wiem czemu ale bardzo mi się podoba to zdjęcie mapy :D I we wszystkich włosach ci było ładnie, mi się najbardziej podobały turkusowe i teraz brązowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuziu kocham cie bardzo Kcb ♥ wpadnij tez do mnie agerka.blogspot.com. bd mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak słodko wyglądasz w tych soczewkach ;)
    ____________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pamiętam bardzo dobrze :) Ładnie ci w nich było xoxoxo
    wpadnij :) wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyglądałaś ;) :D i dokładnie je pamiętam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lol uwielbiam cb jesteś taka fajna oczekuje dalszego odc the sims 4 :)

    OdpowiedzUsuń