OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

sobota, 4 stycznia 2014

TORT: wielki COOKIE CRISP


ACH! Pychota! Dzisiaj znowu gotowałam, ale nie żeby się odstresować... Zrobiłam tort na przyjazd Olgi. Wiem, że lubi Cookie Crisp, więc wymyśliłam specjalnie dla niej tort :)
Wstałam o 10:30 (TO NIE ŻART!) Ja - Zuzia - wstałam tak szybko i poszłam do sklepu. Zrobiłam masę na bezę i piekłam ją, aż 3 h. Niestety bezy muszą chodzić aż 3 h w temp 130*C. Masakra. Ale dzięki temu są kruche, a w środku miękkie. :) PIĘKNY DESER! :D
To było moje drugie podejście Za pierwszym razem wyszło mi gówno. Teraz jest idealnie :)
Co dałam na górę? Krem z paczki !
Uwielbiam chemię. Rzeczy chemiczne są niestety PYSZNE! ten czekoladowy krem to proch i mleko. ALE JAKIE DOBRE  O.O Pokruszyłam pryncypałki i płatki Cookie Crisp - dodałam do środka i rozsmarowałam na całym torcie.
Ale pychota!

MATKOOO . ŻARŁABYM JAK LIS KAPUSTĘ.. JAK WILK KAPTURKA. JAK OLGA TEN TORT


25 komentarzy :

  1. Ale ten tort wygląda przepysznie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się chce iść do sklepu O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. No i znowu Zuzia zrobiła coś pysznego ;) Mniam, mniam...

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. w pierwszej chwili pomyślałam że położyłaś jakąś błotnistą breję na jedzenie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm.. bezy są takie kruche. Zastanawia mnie jak się je taki tort. Chyba nie tak samo jak ten zwykły? Bo sobie nie wyobrażam z tym spodem bezowym. Raczej ja zabrałbym się za niego, wgryzając się z całość, tak jakbym jadł pizzeryjkę.
    W każdym razie cieszę się, że ponownie podzieliłaś się swoim kulinarnym pomysłem. Ciekawe czy tak samo ciekawie przygotowujesz sobie śniadanie czy potrafisz zrobić obiad.
    Ten krem to chemia? Myślę, że chemiczne rzeczy nie są najpyszniejsze. Właściwie to takie kremy składają się z mleka w proszku, tłuszczów utwardzonych, mąki ziemniaczanej, cukru, ale smaku i koloru dodaje właśnie chemia (choć aromaty i barwniki nie zawsze są sztuczne, bo istnieją naturalne wyciągi).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniaaam <3 Aż sama mam ochotę wziąć się za jakiś tort, ciasto, COKOLWIEK słodkiego <3
    A ja dzisiaj robiłam placki ziemniaczane xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm.. aż ślinka cieknie. ^^
    Olga to ma dopiero szczęście, że ma taką wspaniałą przyjaciółkę. c:

    OdpowiedzUsuń
  8. masy w proszku są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściara z tej Olgi ;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zuziu bo wstanie o 10:30 :o i sama zrobie ta pychotke :** jesteś świetna bardzo podobna do mnie......ze spaniem mam to samo ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmm..... pyszności!

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lisy nie jedzą kapusty ,>:( a ja mam na nazwisko Lisowska i nie jem kapusty xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm <3
    Świetne porównania hahah <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Tort prezentuje się pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tort <3 Może kiedyś sama spróbuje zrobić ;)

    http://wykorzystaj-swoj-czas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zuziu może nowa seria - Szalone Gotowanie, bądź Gotuj z Szaloną Zuzią ? :D
    /\
    /_\
    /__\

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda pysznie :) I ten napis na końcu: "MATKOOO . ŻARŁABYM JAK LIS KAPUSTĘ.. JAK WILK KAPTURKA. JAK OLGA TEN TORT" Hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń