OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

niedziela, 26 stycznia 2014

Pracowita Niedziela...

Dzisiaj nagrywałam kolejną scenę do filmu... Cholera... Roboty co nie miara, a nadal nie jestem pewna co do zakończenia. Musi być idealnie, ale boję się przesady. Teraz jeszcze muszę montować wczorajszy występ Zosi : ) 
Powoli zbliża się koniec weekendu. Było super. Zawsze trochę wolnego stawia mnie na nogi. Szczególnie dlatego, że była ze mnę Olga. Pomagała mi w filmie. Oglądałyśmy Amelię. Jadłyśmy popcorn. Wygłupiałyśmy się. ACH!  
Wypisałam już wszystkie zaproszenia na moją 18. Wstawiam zdjęcia jak wygląda tył i przód. W środku też jest fajnie, ale to innym razem. 18 tylko dla rodziny. Mi to pasuje. Gości jest ok. 30. : ) Idealnie.
O 18:30 na mtv Teen Mom PL - zobaczę z ciekawości... hmm.. Ciekawe czy tak jak Ekipa z Wawy trzyma ten sam poziom zagraniczny :) hah


P.S. FERIE PRZYBYWAJCIE! 
Nie mogę się doczekać ! :)
NARTY <3 OLGA<3



25 komentarzy :

  1. Śliczne zaproszenia. Wybrałaś jedno z najlepszych zdjęć.

    Pozdrawiam
    kala-kalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Meruśka jest taka fotogeniczna <33
    http://bardzo-chaotycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zaproszenia, piękne zdjęcia, zapraszam do mnie :) http://holland-dylanowa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie czy zizireactivation było fajne i ile miały lat Mala i Pycia ??Bardzo mnie to ciekawi i super wpis i zdjęcia ;*** <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe.. byłyśmy bardzo młode.. strzelę 11 lat Pycia (mój rocznik) Mala 10 lat.. :D
      robiłyśmy to dla jaj.. na spontana.. "To były inne czasy" hehe.. wtedy to nas bardziej śmieszyło.. dzisiaj i tak jest sentyment. :)

      Usuń
    2. Czy jeszcze się znacie widzicie w szkole czy coś ? I miałaś fajny pokój z Jonas Brothers :D

      Usuń
  5. Mam pytanko ... :) Kiedy jest zakończenie konkursu u ciebie na kanale ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes super! Piekne zaproszenie!
    Odwiedzicie mojego bloga? aaniapoligon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te zaproszenie :)

    Zapraszam wszystkich do mnie :)
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com

    OBSERWACJA=OBSERWACJA

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz właśnie oglądam `Pan życia i śmieci` na TV 4 leci ;> i Jest tam Jared Leto, pomyślałam od razu o Tobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mi się wydaje czy mercy ma zeza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pieski tak mają :) Ja też mam shith tzu i mój też ma takie oczka :)

      Usuń
  10. Czy mi się wydaje czy Mercy ma zeza?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytasz jakieś strony/książki na temat fotografii?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zaproszenia. Sama bym chciala takie dostac. Wybralas ladne zdj. ;)
    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy bedzie roztrzygniecie konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zaproszenia! Ładnie zaprojektowane ;3

    http://immortal-hell.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zaproszenia *_* Ale skoro osiemnastka tylko dla rodziny to znaczy że nie zapraszasz Olgi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Błagam zrób tinychat

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodasz jakiś wpis o piesku ? Dodaj zdjęcia, pokaż go jak od szczeniaka sobie rósł i rósł :)
    Mam 9 tygodniowego shih tzu i ciekawi mnie jak będzie się rozwijać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.youtube.com/watch?v=JuhWlyUQS70 :D Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. <3 Pozdro a może nakręcisz coś o czymś spoko :D

    OdpowiedzUsuń