OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

piątek, 3 stycznia 2014

Dzisiejszy dzień to literka "K": Kakao, Kleoś, Kubełek i Kocham Cię :)

Ach!! NARESZCIE COŚ ZROBIŁAM.. Wstałam o 15:00... Zjadałam obiad i już dzień zapowiadał się tak jak każdy - wyro. SZOK! Wstałam i zaczęłam sprzątać! Zrobiłam dużo fajowych rzeczy. Przy płycie Podsiadło miło się sprzątało. Potem włączyłam Marsów i aż mnie boli gardło od tego śpiewania. Nawet tańczyłam trochę! Haha! Zrobiłam pysznę kakao. mmm (zdjęcie nr 1) Taka dawka energii bardzo pomogła.
Zbieram nakrętki do kubełka od chicken'ów. XD Było czyste, ponieważ mam bar i robimy skrzydełka lepsze niż w KFC!
I ostatni rozbujnik - KLEOŚ. Misiak Olgi, którego zostawiła w Sylwestra. Śpię z nim.
Jutro nareszcie sobota i Olga będzie spała! Kurde.. Stwierdzam, że moje życie to czekanie na coś... Teraz np. czekam na Olgę.:)  
Załamało mnie trochę, że miałyśmy ugadane klasowe wagary.. I przez te 2 dni mieliśmy WSZYSCY nie iść. Ech.. Znalazło się 5-6 osób, które poszły. Najgorsze, że trzeba przepisać lekcje z piątku, bo dziwnym trafem się one odbyły. Rozumiem, że niektórzy nie mogli nie iść, bo rodzice.. Ale to przecież były klasowe wagary. Od kiedy mówi się o wagarach rodzicom?


P.S. Ostatnie zdjęcie to rozmazane lampki, kombinowałam w ustawieniach i wydaje mi się, że wyszło coś fajnego! :)

13 komentarzy :

  1. Zuziu ! *.* Jesteś taka oryginalna,inspirująca Bożu nie ma słów.Świetne wpisy na blogu i filmy na yt jesteś exstra :) Pozdrawiam :* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyta Podsiadło? Potem Marsów? Jak dla mnie idealanie *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, zazdroszczę Ci takiej Olgi. Klasowe wagary o powiem rodzicom, może pozwolą mi nie iść... beka z takich ludzi Masz piękne zdjęcia, może jakiś nowy filmik na yt.;)
    Kocham Cie jesteś taka Oryginalna, inspirująca i szalona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że jesteś taka oryginalna. I bardzo mnie motywujesz :) Robisz świetne filmiki i piszesz najlepsze posty <3 Najleeepszaa :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki przyjaciel to ogromny skarb : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuziu, teraz fani powiedzą Ci aż 2 rzeczy na ,,k" będzie to: kicanie (przecież najsłodsze słowo, nie?) i KOCHAMY CIĘ! Hah, miłego sprzątania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuzia, jak Ty możesz spać do 15?! :P Ja góra do 10 :P Szkoda dnia ;)
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt! A znasz o tą stronę? http://pixlr.com/express/ Można online przerobić zdjęcia i też uzyskać fajny efekt :)

    http://kosmetyczna-planeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny efekt tych lampek. Współczuje że będziecie musieli przepisywać lekcje. U nas te dwa dni były wolne na szczęście. Ale i tak pewnie nikt by nie poszedł.

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdjęcie z lampkami niezwykłe *.*

    OdpowiedzUsuń