OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

środa, 29 stycznia 2014

AŻ 2 nowe filmy ! :)

OBIECANE: Chubby Bunny już jest : ) Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Jest jeszcze jedna niespodzianka. Zazwyczaj nie nagrywam na poważnie i zazwyczaj robię coś śmiesznego... Ten film nie jest śmieszny. Chodzi o konkurs: "Jestem pełen emocji".  TĘSKNIĘ ZA TOBĄ
Ciężko jest pokazać się w internecie, a jeszcze ciężej otworzyć i pokazać jakieś uczucia. Wybrałam tematykę smutną i chciałam, aby mój film oddawał w pełni stan po śmierci ukochanej osoby. Można zobaczyć fotografię na której jest moja nieżyjąca już babcia. Fotografia jest z jej ślubu. Chciałam w ten sposób pokazać jak poważnie podchodzę do filmu. Trochę się stresuję, ale oglądajcie... Mam nadzieję, że zrozumiecie, że szalona Zuzia nie jest zawsze 'szalona'.


P.S. Tylko 2 dni !! ^^ w sobotę wyniki konkursu z bluzą na blogu : )

51 komentarzy :

  1. Chubby bunny bardzo fajne sie usmialam XD (ale mam takie głupie pytanie w jakim programie obrabiasz filmy,jeśli to pytanie już padło to przepraszam)
    ten film tęsknie za tobą jest cudowny ;) Widać Zuziu,że masz wiele oblicz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuziaa, a jakimi farbami czy co to tam jest farbujesz włosy? np. tu http://www.youtube.com/watch?v=JrYodq7PFh4
    Śliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik pt "Tęsknie za tobą.." bardzo wzruszający ;< No i oczywiście z niecierpliwością czekam na ogłoszenie wyników w konkursie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nagraj filmik jak wypijasz szklankę soku ze świeżo wyciśniętej cytryny? :D Bedzie smiesznie przy skwaszonych minach haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A i co do zdjęć to fajnie by było gdybyś miała instagram, bardziej na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że nie jesteś zawsze "szalona".. Cieszę się i gratuluję Tobie, że przelałaś swoje uczucia w formie filmiku, tym bardziej, że jest on bardzo osobisty. DOBRY FILMIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona jest szalenie smutna... bo cale zycie jest szalona tak jak skakanie na skakance jest szalone.

      Usuń
    2. Uwielbiam "anonimy".

      Usuń
    3. ja teszszsz!!.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. nie płacz kiedy odjade, kupie ci czekolade :'(

      Usuń
  8. Wzruszający film :(

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WON z tymi linkami i tak nikt w to nie kliknie!!! żryj parówki ty keczupie!!!.

      Usuń
  9. Zuziu jaki lubisz kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sraczkowaty bo jest seksi i na topie *.*

      Usuń
  10. Zuzia wybierasz się na koncert Dawida P. jak tak to kiedy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy wolom justona bibora ale trza poczekaC asz wyjdzie z kicia:(

      Usuń
  11. BOŻE ZUZIA KOCHAM CIĘ. TO BĘDZIE ZASZCZYT JEŚLI WEJDZIESZ NA MOJEGO BLOGA.
    http://mrscreepers.blogspot.com/ kochaaam Cię, jejkuuu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Na twojego vloga weszłam przypadkiem i mi sie spodobalas, taka pozytywna osoba ;) Czasem przypominasz Farnę ;) Już ponad godzinę oglądam Twoje filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Napisz czym wybielalas zeby, nazwe:)))) prosze:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys mowila ze wybielala paskami z rossmana

      Usuń
  14. Jak nie masz o czym nakręcić, nakręć o swoich sekretach, o wierze, co rodzice na to, że kręcisz filmiki, szkole, pasji;) itp.;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dasz link bo chubby bunny? Bo nie moge znaleźć na twoim kanale? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę ze fajnie by bylo jakbys nagrala filmik o aktywnosci fizycznej. Jakie ćwiczenia robisz i żeby zachecic innych do ćwiczeń :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. WAL WSZYSTKO , BĄDŻ SZALONA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wal mnie w dupe, bądź szalona!!!!

      Usuń
  18. masz instagrama ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ZUZIU, ZROBISZ FILMIK O PAZNOKCIACH ? np. jak je malujesz.. jak o nie dbasz.. itp. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam obgryzać;) będą krótkie, zakończone fajnym wzorkiem ;) takie szalone;)

      Usuń
  20. Szalona zrobisz filmik jak grasz na gitarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona nie umie grać bo jest zaleniwa i jom palce bolom !!! muwila o tym w wideo!!!!

      Usuń
  21. Są uczucia w tym filmie, łezka się w oku zakręciła...

    OdpowiedzUsuń
  22. Zuziu mam takie pytanko? czym golisz wąsik? o ile musisz golić... może coś mi polecisz?;) pozdrawiam kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  23. Bardzo wzruszjący film, wiem, że jest ci ciężko ponieważ moja babcia też umarła ale i tak trzeba dalej jakoś żyć.

    OdpowiedzUsuń
  24. jak piosenka się nazywa? piękna

    OdpowiedzUsuń
  25. Filmik bardzo wzruszający, a chubby bunny wyszło bardzo śmiesznie. :D

    OdpowiedzUsuń