OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

środa, 1 stycznia 2014

NOWY ROK !!! NOWE MARZENIA ! lista

Nie mam niestety zdjęć z Sylwestra niczym z Projektu X. Miałam spokojny i wspaniały Sylwester. Wiem jednak, że jest NOWY ROK ! I właśnie dlatego zaistniały nowe plany i nowe marzenia! Zrobię wam listę rzeczy, które chce zrobić w tym roku ! 2014 ! LUB RZECZY KTÓRE OGÓLNIE SIĘ ZDARZĄ! :)

1. We ferie pojadę na narty z Olgą !
2. 23 lutego będę miała 18 lat
3. 25 lutego pojadę na koncert Marsów do Berlina
4. ZROBIĘ TATUAŻ !
5. Skoczę na BUNGEE!
6. Pojadę na Marsów do Rybnika !
7. Odwiedzę Londyn !
8. Będę się rozwijać na youtube! :)
9. nie zdam prawa jazdy
10. POJADĘ NA KONCERT: Comy, Dawida P. i pewnie jeszcze kogoś :)
   BĘDZIE SUPER !!! :)

 FILM FANÓW NA YOUTUBE już jest!!! :):) Szukajcie siebie :**

A Koreczek jak zaszalał - SZOK! Ech, ten Sylwester... :)



19 komentarzy :

  1. Korek jest taki słodki >,< Punktu 5 nie mogę się doczekać odkąd dowiedziałam się o tym na YouTube :)
    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw, jaka ładna Zuzia. Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz smaku na ponowne zjedzenie widocznej na zdjęciach, przepysznej czekolady. = )
    / Koreczkowi chyba już wzrok osłabł, biedak :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę pojechać na koncert Dawida i to tak bardzo, bardzo *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że wszystkie Twoje marzenia i plany się spełnią i czekam na ten obiecany skok na bungee! :D
    Super wyszedł ten filmik fanów, moja buźka też się tam znalazła ;3
    Zyczę Ci tak banalnie i oklepanie - Szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://bolokulu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh Zuzka... jesteś z mojego rocznika :D 96 rule ^^
    Chciałabym cię narysować, ale boję się że coś zepsuję... pomóż mi :( mam rysować cb czy nie ? :(
    PS: Oglądam cię od początku twojego bycia na YT ;)

    Buziaczki całuski i takie inne pierdołki od Zuzella96 ;*** ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah JASNE! Ale tylko pod warunkiem, że pokażesz ! :)

      Usuń
    2. ^^ no oczywiście że pokażę ;D

      Usuń
  7. Wow tatuaż! A może zdradzisz nam co wytatułujesz sobie i gdzie zrobisz go ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że jedziesz na koncert (moja mama jedzie może cię spotkam!).

    Super blog♥

    kasiaopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne marzenia, oby się spełniły. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomimo moich 14 lat MOŻE też pajdę na koncert Marsów <3 :D
    I mam nadzieję ze cię spotkam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh jak ja lubię Cię oglądać na YT! Szalona Zuzka ♥ Życzę spełnienia marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuziu, widzę że Szalony Jared ci się spodobał <3
    Szalona Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz urodziny 23.02? :D
    Ja mam dzień przed :)

    OdpowiedzUsuń
  14. AwwAww mam takiego samego misia ^^ Koooocham cie ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG jak do rybnika to się może spotkamy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze tylko odwiedzić Londyn, nie zdać prawa jazdy i wszystko zrealizowane! xD

    OdpowiedzUsuń