OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

niedziela, 12 stycznia 2014

WOŚP, Literaki, Pierogi, Niespodzianka !

Dzisiejszy dzień zaczął się super! Olga już pojechała... ale pociesza mnie to, że dostałam prezent! Moja koleżanka, Kasia, która również bardzo interesuje się fotografią dała mi książki o robieniu zdjęć. EXTRA! Kasia robi naprawdę piękne zdjęcia. Jeśli macie ochotę, zapraszam na jej fanpage. Jest co podziwiać! 
Jeśli chodzi o inne aspekty dnia to: zrobiłam z Olgą pyszne pierogi na... śniadanie! haha Później oglądałyśmy Familiadę. No i oczywiście grałyśmy w Literaki na kurniku. Ostatnio cały czas gramy razem abo w literaki albo w kalambury. Super sprawa! : )
Na 4 zdjęciu jest pizza, którą jadłam na koncercie Marsów w Monachium. Wklejam, bo jakaś taka smakowita dzisiaj się zrobiła. : )

P.S. Pierwsze zdjęcie to właśnie dzieło Kasi. Chyba jedno z moich ulubionych... Zresztą, wszystkie są świetne! : )



19 komentarzy :

  1. Masz rację genialne zdjęcia ona robi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcia,no i Mercy.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm... Pysxnie wyglądają te pierogi ;3 aż ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne pieski na pierwszym zdjęciu! <3 Pierogi na śniadanie? Dziwneee... :-D

    cattying.blogaspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjecie genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam , że pierwsze zdjęcie jest zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=2zBfqSpniMg

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez Ciebie mam teraz ochote na pizze i pierogi xD

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://bolokulu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A o WOŚP nic nie napisałaś... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. pizzaaa, mmm, dziś cały dzień za mną chodzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kieedyy nowyy filmiik? xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaką masz nazwę na kurniku? Może byśmy kiedyś razem zagrały?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasia robi serio genialne zdjęcia. Oglądałam jej fanpage'a. Ty też robisz wspaniałe zdjęcia rzecz jasna. :D Też dzisiaj jadłam pierogi... Pierogi to najlepsze jedzenie świata!

    OdpowiedzUsuń