OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

wtorek, 28 stycznia 2014

Nowy KASK- Słodkości - Chubby Bunny

JUŻ NAGRAŁAM. Jeśli chodzi o głosowanie to liczyłam głosy, gdy było 70 komentarzy. Reszta doszła wtedy, gdy film był już w trakcie realizacji. I tak jestem pewna, że wygrałby film, który wygrał, czyli CHYBBY BUNNY. Jutro po szkole będzie na youtube. Pobrałam wczoraj nowy program do filmów: Sony Vegas Pro 12 - NARESZCIE mam coś porządnego. Bawię się cały czas w nim, a nauka schodzi na drugi plan. Jutro sprawdzian z matmy. Boję się, ale mam marzenie dostać 3. :D Muszę tylko jeszcze poćwiczyć. Logarytmy niemiłe : (
Tylko 3 dni! Ach..! Jak pięknie! :) Dzisiaj kupiłam sobie nowy kask. Jest śliczny. Nie mogę doczekać się stoku i śniegu.


P.S. RADA:
JEŚLI MACIE CIĘŻKI DZIEŃ - trochę słodkości na 100% pomoże ! :)



22 komentarze :

  1. 2 zdjęcia , mmmm, pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam jutro sprawdzian z matematyki -.-
    Gdzie jedziesz na narty ?,bo ja też wyjeżdżam za trzy dni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej o której jutro wracasz ze szkoły , bo nie mogę się doczekać , chubby bunny , haha :D Kocham Cię ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. A i jeszcze jedno , czy reszta propozycji będzie też na youtube w jakimś tam czasie ?? Pozdro ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak chubby bunny? :D Hahaha :D
    _________________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo chubby bunny :D Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ty będziesz zaczynać ferie a ja kończyć heh szkoda

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, trochę słodkości pomaga. W przynajmniej jak się jest smutnym lub złym... to od razu coś kupuję słodkiego :>

    OdpowiedzUsuń
  9. zaczynamy ferie tak samo :D
    zrobiłaś smaka na języczki ;p

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm. ;* Slodkosci ;) Zuzia,a moze zrobisz wypad autobusem z Bukowiny Tatrzanskiej do Zakopca ?

    Prosze cie zrob takie filmiki,jakie rok temu na feriach,ale podczas wyjazdu ;***
    To czapka z napisem DIE na nartach juz nie bedzie ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Co powinna robić Magda ? Pisać wypracowanie o Moniuszce. Co robi Magda? Czyta bloga Zuzi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo *,* Do Zakopaca masz przyjechć,a już ;) Kochamy Cię.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to życzę ci zmatmy conajmniej 4 :)
    A co do słodkości to piekłam dzisiaj ciasteczka - rogaligii mniam ;)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kask

    Zapraszam do mnie : niezapomniana-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kask, też taki chcę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszperałam trochę i znalazłam kask taki jak ma Zuzia ^^ http://www.igosport.pl/kaski/2273-kask-uvex-x-ride-lady-classic-srebrny.html

      Usuń
  16. http://www.youtube.com/watch?v=JuhWlyUQS70 - oto nasz crazy marchewkowo-kasztanowy taniec wejdź i supskrypuj i daj łapkę w górdół ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. SPAM trzeba usuwać bo niepotrzebnie zajmuje miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Skąd pobierałaś Vegasa? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się ferie zaczynają 14 lutego ;)

    OdpowiedzUsuń