OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

piątek, 24 stycznia 2014

Kręcę film, a na dworze -18 !!!

Pogoda piękna, ale bardzo niegrzeczna. 
Jestem miłośniczką ZIMY. Och. Kocham biel. Kocham zimno. Kocham także filmować. Dzisiaj zobaczyłam piękny zachód- wybiegłam z domu ze statywem i lustrzanką. Cholera... Słońce prawie zaszło. Zostały im resztki różu na niebie. Kręcąc parę minut bez rękawiczek, poczułam, że ręce mi zaraz odlecą.
Tak bardzo chcę skończyć ten film... Mam nadzieję, że doczekam się słonecznej, zimowej pogody.
Jutrzejszy dzień dosyć ciężki. 1,5 h korki z matmy; potem na szczęście jadę na występ Zosi (7-letniej siostry Olgi) no i wracam już z Olgą do mnie. W planach jest obejrzenie kolejny raz Amelii. :)
NAJLEPSZE JEDNAK JEST TO, ŻE JUTRO NIE IDĘ DO SZKOŁY. A DO FERII - MUSZĘ TAM IŚĆ JESZCZE TYLKO: 5 RAZY. :)


P.S. Nawet Meruś - największy miłośnik spacerów, woli wylegiwać się w ciepłym łóżku.


16 komentarzy :

  1. hej :) jesteś sliczna i kochana
    zapraszam do mnie xdd
    http://wariatka-jest-tylko-jedna.blogspot.com/
    obserwuje i czy jest to możliwe zebyś ty mojego bloga no wiesz zaobserwowałą ?????

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez ferie mam 03.02 :)
    Sliczna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś super śliczna i mega zazroszcze ci urody :***
    Kocham Cię <3
    ale nie moge zrozumieć dlaczego na jednym zdjęciu masz wyraziste ZIELONE oczy a na drugim BRĄZOWE !!!!
    Też bym tak chciała ;D
    Masz soczewki ? ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę tylko 5 razy iść do szkoły w potem feriee!
    niebieskie-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To ty Zuziu masz takie piękne widoki niedaleko domu ? :)
    Zdjęcia cudowne :)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    Obserwacja = obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha przyjedź do mnie, do Kanady, -35, a ludzie w bluzach chodzą ;p

    Zapraszam do mnie, niedawno zaczęłam :)

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham Amelie<333


    nikishii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :D
    Zuzia masz śliczne oczy! *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham twoje filmiki na YouTube , i twojego bloga też !!! śliczne zdjęcia , masz śliczne oczy <3
    http://mylife-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja od tygodnia mam już ferie xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana <3 Widać, że filmy to twoja pasja. ♥

    OdpowiedzUsuń