OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

czwartek, 1 maja 2014

Załamanie nerwowo konkursowe..

Wczoraj miałam okropny dzień... Wszystko się nagle zawaliło. Cały ten konkurs Under20 mnie zestresował. Uświadomiłam sobie, że nie dałam muzyki na licencji CC-BY i chyba mój film nie będzie brany pod uwagę w tym etapie... Zawaliłam.. Pisałam pełno wiadomości do Under20 i nawet dzwoniłam, ale żadnego odzewu.. Jestem załamana.. nie wiem co robić... Kolejną sprawą było straszne zachowanie mojej koleżanki z youtube.. Jakieś nieprawdziwe oskarżenia. Załamałam się. Cały wieczór nie miałam humoru. Zależy mi na tym konkursie.. Jednak takie pokazanie się na Vivie dużo by dało. Niesamowite ile można zrobić z wygraną.. ach.. No nic.. będę chyba musiała wziąć udział w 5 etapie.. może się uda.... nic nie wiadomo... 


P.S. Słucham z Olgą MCR... jest miło :)

20 komentarzy :

  1. Zuziu, masz soczewki? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuziu,nie przejmuj się ;) O co ta dziewczyna cię oskarżała?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się Zuziu :) Ważne ,że jesteś z Olgą i przynajmniej teraz o tym nie myślisz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzia, nie przejmuj się :D Nawet jak teraz zawaliłaś, to kiedyś na pewno ci się uda, bo nie wierzę, że taka osoba jak TY nic nie osiągnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko, w jakim programoe montujesz filmiki ? Pisałam na YT też. Proszę odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuziu, nie załamuj się. :) Co do tej "koleżanki" z YT, to jeśli się tak strasznie zachowała, to nie jest warta bycia twoją koleżanką. Nie przejmuj się takimi ludźmi. Też miałam wiele takich niemiłych sytuacji i dalej mam. A, jeśli chodzi o ten film na konkurs to jak nie wezmą go pod uwagę, to i tak świat się nie "wybuchnie", w razie czego weźmiesz udział w piątym etapie. :D Trzymam za ciebie kciuki i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiepsko że nie odpisują, powinni to zrobić. Szkoda, bo sądze że miałaś duże szanse, zasługujesz na to! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję...mam nadzieję, że wszystko wróci do normy. Trzymaj się, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuzia na pewno będzie dobrze :)) W twoim filmie dobrze widać że filmowanie to twoja pasja ! Jeśli nie brali by pod uwagę twojego filmu to była by ich strata :)) Pozdrawiam Ciebie i Olgę oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zuziu nie martw się :)) W twoim filmie świetnie widać że kręcenie to twoja pasja .To była by ich strata gdyby nie brali cię pod uwagę bo twój film był Genialny .Pozdrawiam Ciebie,Olgę i Merucha :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuzia nie ma soczewek ;) too... do dupy, na pewno sie odezwa, musza.
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko będzie ok. wierzę! pozdrawiam i zapraszam do siebie maybeiminsane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Współczuję :**** Dasz radę :D <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj , smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Uśmiechnięte zdjęcia, koszulka z voldemortem no i Olga :) Czego trzeba więcej na dobre popołudnie.... ;)
    Jak nie ten konkurs to następny... :)
    Pozdrowionka i zapraszam do pooglądania moich zdjęć kfffiatków ;D

    http://kajucha-w-internetach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ZUZIAAA, nie przejmuj sie! głowa do góry, banan na twarz i wiedz że wspieramy cie duchowo :* *big hug* JA TAM CIE BĘDE KOCHAC NAWET JAK BĘDZIESZ ŁYSA I MIMO STARAŃ NIC NIE OSIĄGNIESZ (chociaż to jest moim zdaniem w twoim wypadku niemożliwe! ) BO NADRABIASZ OSOBOWOŚCIĄ, KTÓREJ CI MEEEEEEGA ZAZDROSZCZE, A PRZEZ TO JESZCZE BARDZIEJ CIE KOCHAM <3 XD
    ps. jeeejuuu 3. i 4. zdjęcie - prześliczne! <3 piękne włoski, piękne oczka, piękny makijaż (stwierdzam że baaardzo pasuje ci kolor niebieski! :D) piękna ty, bez kitu XD //// Olcia :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie martw się. Na 4 zdjęciu przypominają Adele. Masz śliczne oczy, kurde co ja gadamy ty wogule JESTEŚ ŚLICZNA! Życzę powodzenia w konkurse (spokojenie lajkowałam z 3 kont) Życzę miłej majówki;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. MCR <33 oni poprawia ci humorek Zuziu ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweet.........Piesek i 2 drugi.........Panierka <3 lovciam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaa My Chemical Romance <3
    Czytam tego bloga jeszcze raz od początku i taki uśmiech to wywołało u mnie, że Zuzia słuchała mojego ulubionego zespołu i to jeszcze z bf :)

    OdpowiedzUsuń