OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

poniedziałek, 12 maja 2014

Wąsy, czachy, gadżety !

HEJ... Poniedziałku. Jak zawsze ciężki poranek i jak zawsze najgorszy dzień tygodnia. Miałam dzisiaj szczepienie. Ostatnie już, takie po "18-stkowe". Musiałam jechać na pocztę... I ogólnie cały dzień zalatana! Ech!! Idę spać... nie dam rady nic już wykonać. Mózg mi nie działa.
Wklejam zdjęcia: pięknej bransoletki od Olgi (z empiku) - podobno te czaszki znaczą "szczęście", wąsów i listu od widza. Dziękuję bardzo Kinga - piękny list i ogólnie cała paczka CUDNA! Kocham takie niespodzianki :) 
Przepraszam wszystkie osoby, którym nie odpisałam na listy.. Trzymam wszystko w ładnym pudełku.. ale jest tam chyba z 50 listów O.O Jeszcze z gwiazdki! Nie dam rady odpisać każdemu... :( I tak wszędzie pisałabym tylko: DZIĘKUJĘ.


P.S. Ostatnie zdjęcie stare.. ale podobało mi się nawet :)

26 komentarzy :

  1. Super bransoletka i wąsy ;)
    Słodziak Meruch :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wąsy *-*
    Oby ci przyniosło Zuzi szczęście te czaszki :)

    Zapraszam :)
    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Podoba się, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju Mercy jest taka śliczna ♥
    Gdzie podawałaś adres na który można wysyłać listy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wystarczy napisać do zuzi prywatną wiadomość i ona podaje. Gdzieś Chyba o tym mówiła.

      Usuń
    2. Zuzia nie raz podawała swój adres np. na blogu ;)

      ul. Szamocińska 36 Laskowo
      64-820 Szamocin

      Usuń
    3. Skrytka Pocztowa 7 Ul.powstanców Wielkopolskich 1 64-830 Margonin

      Usuń
  4. Zuzia jestem w szoku że mnie wybralas wsrod tylu wspanialych listów ♥♥♥♥♥♥♥♥ jesteś najlepsza vlogerką ever ♥♥♥ jak to dodalas to wiedz ze cala moja rodzina o tym wie do zobaczenia KINGA :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuzika ja poprostu jestem w szoku dzieki ze wybralas mnie i jestem z siebie dumna nie wiesz jakie to szczęście jak odpisze ci twoja idolka :******** ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuzia jesteś przepiekna loffciam cie jestes taka szalona ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy piszą jaka ładna bransoletka, wąsy, Meruch, a jaka ładna Zuzia to już nikt nie napisze. Więc ja pisze : Zuziu jesteś śliczna <3
    PS Oczywiście bransoletka, wąsy i Meruch też :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna bransoletka <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Zuza w środę o 20 na 4TV będzie film Konspiracja Echelon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Zuza w środę o 20 na 4TV będzie film Konspiracja Echelon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna bransoletka :)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super breloczek :D I to Twoje zdjęcie *.* Na jaki adres można przesyłać listy? :)

    Zapraszam do mnie :D Dopiero zaczynam ;/
    http://oskar-ballaun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba! Takie artystyczne :)

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej!
    Mam ci serdecznie do polecenia film: "Zabiłem moją matkę".
    Wiem, że w panierce opowiadasz o filmach, więc chciałabym ci ten oto właśnie polecić. Nie zrażaj sie opisem. Naprawde jest bardzo ciekawy i się nie nudzi.
    Mam nadzieję ze ci się spodoba. Miłego oglądania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam taką bransoletkę ;) Jesteś bardzo ładna :D
    PS. Masz suuuuper Instagram c: Pozdrawiam, i zapraszam na mój blog: carmelowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny blog, no i oczywiście kochamy "Panierkę " Zapraszam do siebie http://szalonespojrzeniamorlinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne wąsy i fajny vlog

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne wąsy i fajny vlog xd

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne wąsy i fajny vlog

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka jest skrytka pocztowa do Zuzi?

    OdpowiedzUsuń