OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

piątek, 23 maja 2014

Smutna historia Pana Tymbarka.

Hej. Nagrałam film, którego głównym bohaterem jest TYMBARK! Moją miłość do owego napoju mogliście zobaczyć już na Szalonej Zuzi w filmie "Kolekcja Tymbarków" :)
Postanowiłam zatem wyreżyserować film, gdzie główny aktor jest butelką. Pomysł dosyć szalony... Jak wyszło ? Mi wydaje się, że fajnie. Dodaję kilka zdjęć i co najważniejsze link do filmu.


NIE ZAPOMNIJCIE ZAGŁOSOWAĆ :)

SPOILER: Filmik opowiada historię Pana Tymbarka, który jest smutny, bo nie świeci. W pierwszej części filmu patrzy na lampiony, światełka, lampki (rzeczy w których jest zakochany). Nie może nadziwić się pięknością jaką jest światło i miganie. 
Wraca do domu, gdzie rodzina nie jest z niego zadowolona. Tymbark pogrążony w depresji myśli, że już nigdy nie zaświeci.
Wtem słyszy muzykę i idzie w jej kierunku. Wchodzi do DISCO CLUBU. Poznaje tam ludzi szalonych, kolorowych i co najważniejsze ŚWIECĄCYCH! Piękna Pani Tymbark daje mu telefon i nagle okazuje się, że i on może być fajny. Zaczyna świecić. Rozpiera go szczęście. Film kończy pocałunek od Pani Tymbark. :) hehehhe... piękny scenariusz.

P.S. Napracowałam się bardzo i wierzę, że docenicie starania. Oglądajcie :)

24 komentarze :

  1. Świetny <3 http://muffinka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zagłosuje :D a o co chodzi z "jeżem" w filmiku z olgą?? BŁAGAM POWIEDZ !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, czekam na kolejną "Krówkę"

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałam głos, naprawdę mi się spodobało ^^ Zwłaszcza że nie ma tam dubbingu, co dodaje uroku i wszechstronności temu filmikowi. Mogą go oglądać w każdym kraju :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuzia , błagam wejdziesz ------------------> https://www.youtube.com/channel/UCDKSo-arzAQGTcsktgYcrBg

    To dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://bansheenajlepszanaswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuziu super filmik, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuziu, przepraszam wczoraj pomyliłam linki do bloga! Tak jak już pisałam, jestem twoją fanką :) więc założyłam o tobie bloga. Mam nadzieję że Ci się spodoba! Napisz do mnie, mam do ciebie kilka pytań, to jest mój e-mail agocia@interia.pl. To jest link ( dobry link ) do bloga o tobie http://bansheenajlepszanaswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam Zuziu <3
    Mam nadzieję że wygrasz trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuzuiu jakiego obiektywu użyłaś do zdjęć? 1.4?

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow . Co za pomysł ! Wierzę , że się napracowałaś !

    Zapraszam - http://weronikamagicworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Zuziu, obejrzałam przed chwilą twój filmik, ale także kilka innych, finałowych.. Tak patrzę i patrzę i wychodzę z założenia że twój film zdecydowanie przewyższa jakością wykonania oraz pomysłem nad innymi. Jest najbardziej profesjonalny i najciekawszy. Naprawdę, sądzę, że reszta to praktycznie same nieudane propozycje. Życzę ci wygranej, trzymam kciuki, gdybym miała wybierać najlepszy, wybrałabym twój :) Masz talent i go nie marnujesz. Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym, abyś wygrała :33 Heheheh :D Jakby to określić... twoja praca jest taka.... tymbarkowa :3 no i... dopasowana do sytuacji :D. Ahhh! Zapomniałam dodać, że jestem twoją fanką, o ile można to tak nazwać, bardzo cię lubię, mimo, że nie znam. Jesteś świetna <3 Po prostu świetna :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał !!! Film jest obłędny !! <3
    i mam jeszcze jedno pytanie...
    kiedy w końcu skoczysz na bungee ?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe,twój filmik na bestach :D
    http://besty.pl/3337219

    OdpowiedzUsuń
  16. Filmik świetny! Super pomysł! :D

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Baardzo fajne!
    Zagłosowane ;)

    http://fotophotobumtary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. hahaha! dobry pomysł! :D nie wiem jak innym, ale mnie ten "złowieszczy tymbark z wąsem" w domu przypominał hitlera. Czyżbyś się na nim wzorowała? xD Pozdrawiam! :3
    ________________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bomba!!
    Jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne! Powinnaś wygrać ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie robiłaś filmik? W jakim programie? :)
    Proszę, to ważne napisz! :)

    OdpowiedzUsuń