OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

sobota, 3 maja 2014

MAKIJAŻ PIN-UP i nowy filmik :)

Film się dopiero ładuje... ale post już postanowiłam zrobić. Jeszcze dzisiaj vlog będzie i dopiero wtedy dowiecie się o czym ^^ Chciałam zmienić coś w swoim wizerunku, więc zrobiłam makijaż pin-up. Bardzo gruba kreska, sztuczne rzęsy, czerwone usta... łuhuhu... Jedyne czego nie używam to podkładów i innego typu badziewi... Nie mam idealnej cery, ale olewam...  Nie wstydzę się syfów... Będę fujowa z godnością, a nie z tapetką.. hihi
Dobra zmieniam temat, bo czuję się jak dziewczyna....: KUPA....... :) no.. to tyle. czekajcie na filmik... Majówka z Olgą ciąg dalszy... już 4 dzień śpimy u siebie.. hehe :)


P.S. huehueheuhauehauehuaehuehuahueahueahueh
miło mi

34 komentarze :

  1. Już nie mogę się doczekać filmiku :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jakie śliczne zdjęcia! <3 Pięknie Ci w takim makijażu ale wolę Cię w naturalniejszej wersji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten makijaż jest trochę creepy na tobie o.o

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe - widziałam już wcześniej twój makijaż na zdjęciach z TUMBLR'a ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zajefajnie wyglądasz w tym make- up... Tez chce!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś cudowna kocham cie prosze zaobserwuj mnie lub dodaj komentarz strasznie bym była wdzięczna kocham cie!!!!! I bardzo prosze!!!! http://muffinka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jak kupa tylko pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnie Ci w taki makijażu, a do tego ten tatuaż... *^*. Moim zdaniem nawet nie musisz używać żadnych podkładów, te maluteńkie "niedoskonałości" dodają ci uroku :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna. Lepiej używać kremy bb zamiast podkładu. Są lekkie jak krem i wyrównuje kolor skóry. I nie ma efektu maski chyba że się nawali dużo tego

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności!Długo się przesyła ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz! A to zdjęcie z tatuażem....aż miło się ogląda. :) Czekam z niecierpliwością na filmik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuziu, jesteś moim ideałem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepiej wyglądasz, jak się uśmiechasz ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super , Zuziu *.* Ślicznie Ci z czerwonymi ustami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyna.... KUPA. xD Jesteś szaalona. <3
    nie zmieniaj się! :)
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny masz ten tatuaż <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ten makijaż, a z tatuażem, to już w ogóle świetnie gra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Zuzia! Chciałabym Cię zapytać jakim programem montujesz filmiki na yt. Chciałabym zacząć swoją działalność na youtubie, ale nie mam żadnego programu. Możesz mi jakiś polecić? Z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem, ze pytanie z dupy, ale gdzie kupilas/ gdzie moge kupic pianke koloryzujaca? ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. hej Zuzia ja chciałam się dowiedzieć jak się robi kanał na youtube bo sama chciałam zrobić ale nie potrafię czy pomorzesz mi bo ja też mam bloga.
    http://ubranawtaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie pasuje Ci zbytnio ten makijaż, podoba mi się ten z miętowymi cieniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie no serio ten make-up ci pasuje , a zwłaszcza przy tej kitcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaz przecudnyy ;)) zuzia jest naszym koffanym dzieciakiem i sie dla nas poswieca i tak sie stara zeby ladnie wygladac wiec w miare podziekowan subujmy ja11 ;***

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz ładną cerę (przynajmniej z tego co widzę na zdjęciach oraz Twoich filmikach) więc po co te fluidy i inne pierdoły? Makijaż bardzo sponio, bardzo ładnie, ładne usta, ładne oczy.
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepiej jest Ci w normalnym, lekkim makijażu, te z białym są za mocne.
    Zapraszam do siebie http://ulkenz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zuziu, mam pytanie. Co symbolizuje triada Marsów? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś zawsze zwracałam uwagę na twój makijaż, który ci świetnie wychodzi. Ale w tym wydaniu wyglądasz rewelacyjnie! Musisz częściej się tak malować :) A twój tatuaż jest przeboski!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten makijaz jest boski! Nie musisz uzywac tych podkladow itp. Pieknie ci bez nich!

    OdpowiedzUsuń
  29. teraz kiedy masz tatuaż to bardziej pasuje ci taki mocniejszy makijaż i ślicznie ci w nim! :)
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocie oko bardzo Ci pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem twoją fanka ! <33 ;*** Czekaj , bo przyśle Ci PACZKĘ :**/Martyna

    OdpowiedzUsuń