OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

czwartek, 8 maja 2014

U Olgi tyle zwierząt !!! Bokser, koty, Meruch...

Jako, że na moim komputerze wala się milion zdjęć z podwórka Olgi, postanowiłam pokazać Wam psa jej cioci. Owy bokser wygląda co najmniej groźnie, a ma na imię GUCIO ! O.O Gucio jest wielkim, słodkim psem... Do zjedzenia :) Kolejne zdjęcia przedstawiają Merusię. Gdy Gucio ją zobaczył, całą ją wylizał - a Merucha? Zaczęła warczeć! Ech, ich miłość nie wypaliła.. Wypatrywał jej zza płotu cały czas.. A ona obojętna... BAAABY!
Po podwórku Olgi biega chyba z 10 kotów.. Nie pamiętam już ich ksywek, ale jeden ma nawet ludzkie imię - Zosia. Hehe.. Wy też macie zwierzęta z imionami ludzi lub postaci z bajek ?


P.S. Pewnie słyszeliście, że jestem w finale Under20 !! Łuhu! :)
Wyniki będą pod koniec maja.. Czekajcie cierpliwie i trzymajcie kciuki! :)



27 komentarzy :

  1. mam prawie identycznego pieska jak gucio tyle że to suczka imieniem BOKSI :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam psa Hienka, ale w domu woła się na niego Heniek albo Henry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że wygrasz :)

    http://carolin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pies i super że jesteś w finale! x

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwarte zdjęcie jest genialne! *.* Gucio wygląda jak gentelmen, który porzucił wszystkie swoje zasady i gapił się z wywalonym językiem na najpiękniejszą kobietę jaką kiedykolwiek widział. Wygląda jakby stracił dla niej rozum. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku, jaki piękny Gucio *-* Gratulacje, że dostałaś się do finału. A pieski były by piękną parą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. http://muzyka.onet.pl/rock/30-seconds-to-mars-najwiekszy-koncert-w-historii-rybnika/5m5xg ;D Szykuj się!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kocie oczy, są takie śliczne *.*
    a gucio jest ładniejszy od merucha jak na mój gust :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten bokser *-*

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój kot ma na imię Stefan B)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbieg okoliczności >,< Mam shith-tzu i bokserka :D Gratuluję Zuzannie przejścia do finału! Jesteśmy z Tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno (miesiąc temu ) na twoim starym kanale znalazłam tzw. Tajny filmy do ,którego trzeba mieć link niestety obecnie natrafiłam tylko na trzy tego typu film :c Pisałam do Cb już wiadomość prywatną :/ ale stwierdziłam ,że tu ją szybciej przeczytasz :) Chodzi głównie o podanie linków do tych filmów i zaspokojenie mojego "filmo zuzio głodu" Pozdrawiam fanka Wera c:

    OdpowiedzUsuń
  13. jaa mam snoopy <3 imie mojego pieska <3 maruch i gucio są słodcy <33

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymam kciuki! :)
    zapraszam do mnie :p

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta nie zła Parka *.* Cieszę się, że dobrze Ci idzię w tym konkursie :) Podrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. A Mercy jaka wystraszona na przedostatnim zdjęciu *w* Dobrze napisałam imię pieska? ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam za ciebie kciuki i gratuluję Zuziu! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale z tego Gucia słodziak !
    Merucha ostrzygnieta rowniutko :D
    A Ty Zuziu masz nowy kolorek na wlosach ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mój pies to Pluto z bajki

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój chomik ma na imię Szczypiorek xD (Ja chciałam Jared albo Dziadu albo Jay,ale siostra się uparła :3)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Cię Banshee !!! A twój Meruch jest najpiękniejszym psem na świecie sama planuje takiego kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I Love BANSHEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń