OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

sobota, 10 maja 2014

Farbowanie :) Turkusowy kolorek !

Wczoraj Olga pofarbowała mi moje "białe" włosy na turkusowy. Wyszło super... hmm. JAK ZAWSZE :) Farbowałyśmy jakimś śmiesznym, tanim tonerem, ale efekty są! Oby utrzymał się teraz chociaż 3 tygodnie... Potem idę w stronę różu :)
Dzisiaj ciężki dzień... O 14:00 jadę na korki z matmy, a potem pracuję w barze... NIE BĘDZIE VLOGA DZISIAJ! :( Jutro postaram się coś nagrać, ale nie obiecuję... cholerka... Nadal montuję kulisy Panierki na środę... TYYYYLE PRACY! Najważniejsze są korki, bo zagrożenie samo nie zniknie... OK. Wklejam fotki nowego koloru i lecę. Papa.


P.S. Dzisiaj 10 ! <3 kocham każdy 10 dzień miesiąca :)



30 komentarzy :

  1. Nie, no... Kolor zarąbisty, czekam na kulisy i na różową głowę ;p
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto chętny na obs=obs, zapraszam
      http://welcome-friday.blogspot.com/
      WOW, mój kom pierwszy u Zuzi <3

      Usuń
  2. Tak bardzo super *_* Czekamy na vlog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też farbowałam włosy tym tonerem, i mi wytrzymały bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor! Mam takie pytanie - jak myślisz, czy na brązowych włosach (ni to ciemne, ni to jasne. Pośrodku) dobrze się zrobią turkusowe końcówki, tj. dobrze je będzie widać?

    I czekam na kulisy ;)
    I powodzenia, oby zagrożenie znikło :)

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. też ich używam i zarąbiste są, mi się najdłużej trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorek ;)
    http://artystyczniezrevia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolorek!! :)

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorek :D Śliczne zdjęcia :)
    ciasteczkowy-agent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor ! Uwielbiam turkusowy *o*

    http://suzi-suzii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor cudny, sama bym sobie taki zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej zawsze masz świetne te włosy<3, może dlatego, ze taka pozytywna z Cb ososba, ja dopiero zaczynam przygodę z blogie, zapraszam http://monalisadreamer.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w turkusowym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny kolorek :D
    Też chcę *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kiedyś miałam taki kolor na włosach. Może sobie do niego wrócę :)

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest świetny. Marzy mi się pofarbować włosy na taki kolor *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci w turkusie, ale wydaje mi się trochę, że ten kolor za bardzo razi w oczy. Na pewno jest inny w rzeczywistości, może takie światło było i rozjaśniało :) Zapraszam na bloga, którego prowadzę ja i przyjaciółka, choć wątpię, że to takie w twoim stylu :/ Ale i tak piękne masz włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie Ci w turkusowym :D czekam na Vloga pozdrawiam Ciebie i Merucha ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam te farbki i nie powiem ale są bardzo dobre :) Dostałam je od kuzynki ale nie wiem skąd je ma. Gdzie je kupiłaś Zuziu jeśli można wiedzieć ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam takie pytanko. Gdzie moge przesłać obrazek z tobą, który narysowałam ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie pytanko. Gdzie mogę wysłać obrazek, na którym jesteś ty, który narysowałam?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyszedł ten turkusowy kolor.
    Szkoda tylko, że nie będzie filmiku, ale wybaczę ci to :D
    Rozumiem, że masz dużo roboty :)

    Tak w ogóle to zapraszam do mnie:
    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Podoba się? Zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Farbowałam tym samym tonerem i kolor niestety zmywa się bardzo szybko po każdym myciu się wypłukuję... Ale przynajmniej pierwsze efekty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten kolor jest super ja pofarbowałam pianką koloryzującą i wyszedł podobny efekt. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.
    Http://www.szczurkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń