OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

czwartek, 15 maja 2014

Naturalnie pięknie :)

Poszłam na spacer z Meruchem, ale i tak już szykuję się do wyrka. Pogodziłam się w moją naturą leniwca - idę spać i tyle. :) Macie chociaż na dole zdjęcia z tego spaceru.
Mam taką ochotę pograć w Simsy 4 i zjeść sobie Tartinkę truskawkową.. O.O Aż przerażające, że można mieć tak mało wygórowane marzenia, a i tak nie możliwe do spełnienia... Kto mi niby pojedzie do cukierni i kto mi załatwi Simsy 4, których nawet na rynku nie ma..heh... smutne. Jutro nagrywam vloga! :):) juhuu ! :) Wydaje mi się, że będziecie zadowoleni, bo pojawi się gość... Filmik na yt dopiero w sobotę ^^



P.S. Dzisiaj walnęło 45 tysi! Dziękujęęę! :)

18 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia <3
    Oj, ja też już do łóżka wskakuję C:

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A co wydaje Ci się, że Sims 4 będą lepsze od starych dobrych Sims 3? Zuziu cieszmy się z tego co mamy ^^
    4 i 6 zdjecie mega :D Zreszta wszystkie są b. ładne :)
    Merusia jest urocza, taki słodki ma ten pyszczek !!xd
    Niemoge się doczekać aż zobacze jaki vlog przygotowałaś, a jak napisałaś, że z gościem to już wogóle! Dlaczego musisz nas trzymać w niepewności?! :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, piękny Meruch :D
    Nie mogę się doczekać soboty ♥

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia.Czekam na vloga^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia.Czekam na vloga^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa goscia :D Oczywiscie gratki 45k :) Teraz to jest takie fajne uczucie ogladac Cie od Szalonej Zuzu czuc taka dume :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, twoje zdjęcia wyglądają jak z National Geograpfic! Są takie niesamowite… Oby tak dalej i życzę szybkiego spełnienia twoich mało wygórowanych marzeń. No ale w końcu nie można chcieć od życia za dużo :)

    dream-with-love.blogspot.com ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia *.*
    i ja też czekam na sims 4 :P zwłaszcza po tym ostatnim błędzie, który wyskoczył mi w sims 3 , po kilku godzinach grania bez zapisu -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjecia! Powiedz proszę w jakim programie obrabiasz zdjecia i dodajesz filtry? :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia *.*

    http://carolin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem tylko jedno- masz megga talent *.*
    Meruś jak zwykle, aszz taki słodziak :*
    Aha i mogła bym sobie ustawić 2 zdjęcia Twoje na telefon? :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Najpierw weź tabletkę przeczyszczającą, a potem stoperan, a rozpęta się w tobie wojna. Zobaczymy co wygra xD
    Żartuję, nie rób tego...

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite zdjęcia! Naprawdę widać że nabierasz doświadczenia. Pięknie :D

    OdpowiedzUsuń