OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

piątek, 2 maja 2014

Już wszystko gra !

Dzisiaj dostałam telefon od Under20! :) Okazało się, że wszystko jest okej.. Mój film nadal bierze udział w konkursie. Cieszę się, że konkurs organizują profesjonaliści i wszystko zostało szybko wyjaśnione. Spadł mi kamień z serca :) Myślałam, że moje szanse są już przekreślone, a tutaj się okazuje, że jednak nie! No to w zasadzie tyle... Podsyłam jeszcze link do filmiku na który NADAL MOŻECIE GŁOSOWAĆ (lajkować) http://www.undertwenty.pl/pl/konkurs/moja-pasja-to-moja-pewnosc-siebie/1/film/126 Super! :) Mimo, że największa ilość lajków nie daje mi gwarancji na przejście to sam fakt, że nadal biorę udział jest extra! :)) 


P.S. Czy wy też spędzacie tą Majówkę jak leniuchy ? O.o
Ja i Olga śpimy caaaały czas :)

21 komentarzy :

  1. Ja mam gorączkę i leżę w łóżku :3
    http://niemamrozowegopojecia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze,że jednak bierzesz udział w tym konkursie.Ja też spędzam leniwie majówkę;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt , że wszystko okej. Pamiętaj, głosujemy na cb. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz?! I wszystko się dobrze skończyło? :D A co do Majówki, to tak, cały czas śpię. xD
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowy post!
    Ja tam nie śpię, leżę z pilotem i czipsami przed tv..."Aktywne" spędzanie wolnego czasu. :D
    Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No a jak! Majówka właśnie od tego jest - od leniuchowania <3 ~Aisha

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie dzisiaj piękne zdjęcia ach... *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, że dalej będziesz brała udział w konkursie, trzymam kciuki.
    xoxo ;*
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No widzisz, wszystko się dobrze skończyło...Super było by jeśli byś wygrała. Pamiętaj jesteśmy z tobą. Ja bardzo leniwie spędzam majówkę... Tylko gram w simsy, czytam twoje wpisy na blogu i oglądam stare(pierwsze)filmy SzalonejZuzi;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też strasznie dużo śpię ^-^' trzeba kiedyś w końcu odespać szkołę...

    OdpowiedzUsuń
  11. W taka pogode nic sie nie chce :((;( pozdrawiam caluski ;*****

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze, też się cieszę, że wszystko gra, bo miałam brać udział w następnym etapie, a z Twoimi 2000 lajków nie mialabym szans haha xd

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje , że Ci się uda , bo konkurencja jet naprawdę duża... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia... Jaki filmik a sobotę?

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie dzisiaj jakiś filmik ? :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Leniuchowanie na maksa. Jaki masz aparat? Odpowiedz u mnie proszę.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja duużo tworzę... A propos, Zuzia, na jaki mail wysłać Ci rysunek? O.o

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja duuużo tworzę i nawet stworzyłam twój portret, Zuziu. Tylko na jaki adres e-mail mam wysłać?

    OdpowiedzUsuń
  19. dostałaś od nich telefon (iphone'a) ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Co to za niebieski cień ? :D

    OdpowiedzUsuń