OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

poniedziałek, 26 maja 2014

Wszystkiego najlepszego mamo! :)

Dzisiaj dzień mamy :) Kupiłam swojej książkę kucharską i kwiatka... skromnie, ale ważna jest pamięć :) Cały dzień jest bardzo szybki - szkoła, zakupy, praca, montowanie... Mogę Was zadowolić jedynie moimi zdjęciami z iPhona. Jeśli tęsknicie - polecam instagrama, wklejam tam praktycznie codziennie zdjęcie. Głupio mi, że jakoś tak dawno nie było prawdziwego posta (lustrzankowe zdjęcia i pseoudo-artysytczne teksty). Jutro kręcę Krówkę... W czwartek korki z matmy... No muszę kiedyś moją lustrzankę rozruszać do zdjęć. :) Pozdrawiam Was wszystkich... BYLE DO WAKACJI!




P.S. Czekam na koncert Marsów! :3





12 komentarzy :

  1. Jakie piękne oczy 😍 Niesamowity kolor, zazdroszczę. Czekam na nowy film 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie byle do wakacji. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie byle do wakacji. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ♥ Też mojej Mamie kupiłam kwiatka... pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haah, nie ma co. Rozruszaj lustrzankę i rób zdjęcia, a nie wiche robisz ajfonem xD
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać new KRÓWKI :D

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czekam na koncert Marsów! Na samą myśl się jaram! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też idę na koncert... Nie na Marsów ale jaram się:3 Czekam na Krówkę i liczę dni do końca szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  9. http://pewex.pl/produkt/260829-pogodne-poncho-jajko-praktyczne.html#f189483 Kup sobie do panierki ! ~ Pozdrawiam Awangarda

    OdpowiedzUsuń
  10. Weźmiesz udział w konkursie na milionyou?

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakim programie na iphonie przerabiasz zdjęcia?? :)

    OdpowiedzUsuń