OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

czwartek, 29 maja 2014

Nowe ciuchy! :)

Jak obiecałam. Dzisiaj wklejam zdjęcia moich nowych rzeczy :) To tylko parę koszulek i pasek, ale wydaje mi się, że całkiem spoko. Pierwsza jest koszulka od Jack & Jones, która idealnie obrazuje to co ostatnio czuję ;) Następnie The Hive - polski sklep w którym się zakochałam. Biała koszulka Medicine tak jak i pasek z ćwiekami :) I najlepsze z najlepszych! Koszulki z moim logiem :) Sama robiłam i to dopiero średnio-udane projekty. Muszę jeszcze popracować. Uprzedzam pytanie - Nie, nie można nigdzie kupić. 


P.S. Jak Wam się podoba? Co najlepsze? :)

26 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z napisem Banshee :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow. Super koszulki! Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze to koszulka z napisem "I'm the shit" i oczywiście te z "Banshee" ;) Super! Pozdrawiam, Cholito XD. (Wybacz, że z Anonima, ale nie mam konta za żadnym z tych do wyboru) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wszystko pięknie Zuziu! Jestem twoją wielką fanką jeszcze z czasów szalonej Zuzi. Blaaaggaaaam namów Olgę zeby zagrałanam coś na gitarce!
    ;* Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka od Jack&Jones jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuzia, błagam, przestań się smucić wreszcie. :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza koszulka, pasek i Banshee niebieska <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ta koszulke z medicine, ale szkoda mi bylo kasy xd wszystkie fajne ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie koszulki boskie <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne koszulki. Wszystkie, nie potrafię wybrać, która mi się podoba najbardziej, ale jeśli musiałabym to zrobić to byłaby to pierwsza *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się najbardziej podoba druga koszulka,a co do Twoich projektów,to są nawet okej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś najlepsza, uwierz w siebie!!!
    Mi się najbardziej podoba pasek *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 najlepsza! <3 A ta z Banshee przecudna *o* Mam nadzieje ze KIEDYŚ (za nie długo) będą w sprzedaży! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie można kupić tą bluzkę z napisem banshee???

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 są takie mają w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  17. ZUUUUUUUUUUUUUUUZIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU CZY DA SIĘ KUPIC TAKĄ BLUZKĘ POWIADAM MNIE O TYM W FILMIKU LUB W POSCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej nie wiem jak pisać pytanie lub wyzwanie więc pisze tu :)
    W)Pokaż zdjęcie twoich rodziców
    P)Czy masz rodzeństwo jesli tak pokaż zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Zuzia uwielbiam cię!

    OdpowiedzUsuń
  20. I <3 Banshee. Świetne bluzki.Masz talent :). Ta bluzka z napisem Banshee jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń