OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

środa, 21 maja 2014

Krówka !!! o.O


No to mamy 2 sezon! Zdziwieni, że to nie Panierka tylko Krówka? :) Postanowiłam trochę odświeżyć program. Wszystko jest nowe! Jestem zadowolona i szczęśliwa. Pod koniec Panierki już nie czułam "tego czegoś", a teraz mogę znowu odetchnąć! Kocham zmiany! 
SEZON 2 będzie wybuchowy i zaskakujący! Fajnie, że pod koniec każdego odcinka będę robiła wyzwanie. Nie stanie się to monotonne i przewidywalne, bo nigdy nie będziecie wiedzieli co zrobię. 
Logo, tło, intro, koszulki, akcesoria, czapki... było trochę pracy... i trochę kasy poszło.. No, ale ja cieszę się, że mogę zrobić coś nowego. Jak to fajnie brzmi: "zrobiłam nowy program" :) hehe

P.S. Oglądajcie KRÓWKĘ!


26 komentarzy :

  1. Oglądałam dosłownie 3 minuty temu i jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ciekawe. Nie powiem że nie.
    Nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już Krówkę! Super! Nie spodziewałam się, że zamienisz Panierkę na coś innego ;p

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam cie! <3 Super odcinek czekam na nastepny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. •^• Jak zwykle super ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna krówka! Oglądałam <3333

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dziś nie piszę ,,Jej, znowu Panierka, już się nie mogę doczekać'', tylko ,,Już dziś nowa Krówka!'' Jejku, jak to słodko brzmi:* Czekam na następne odcinki Krówki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się czemu na końcu odcinka nie oblewasz się mlekiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, chyba logiczne... Zuzia napisała przecież że chce czegoś nowego, czegoś, co nie będzie monotonne ani przewidywalne, a więc mlekiem też się nie obleje, bo to byłoby raczej pójście na łatwiznę, ktore byłoby dość łatwe do przewidzenia...

      Usuń
  9. Moim zdaniem zajefajny pomysł z tą krówką ^^ idealna nazwa jestem ogromnie ciekawa czym jeszcze nas zaskoczysz ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zuzia Nie pokonana
    Kinga:) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super KRÓWKA :) Jeżeli nie masz jeszcze co oglądać na film tygodnia oglądnij sobie np.: Niezgodną, Dary Anioła Miasto Kości, Igrzyska Śmierci 1,2 , Intruza, Hanna, Mama i Carrie( 3 os. super horrory! Hanna jest tak do nie jest tak strasznie straszna ale ma dreszczyk, Mama jest ( musze przyznać straszna a Carrie na końcu) :* Pozdrooo
    Wyzwanie dałam ci pod filmikiem ale powtórzę
    [W] Włóż sobie 2 jajka do obu pach i jak najgłośniej zagdacz xD

    OdpowiedzUsuń
  12. [W] Nałóż pizzową czapkę trzymaj w ręku kurczakową a w zębach krówkową czapkę,a na ramieniu niech siedzi ci świnka Pigi po czym zatańcz coś i powiedz lubię pluszowe rzeczy :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajefajnie ; ) Dobrze, że pomysły się nie kończą. Zmiany zawsze dobre. Paniere oglądałam i Krówkę oczywiście też będę ^^ http://monalisadreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WYZWANIE ZUZIU?: wypij łyżkę oleju lub zgól sobie włosy z lewej ręki

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałaś może film ,,Dary anioła miasto kości" jak tak to co o nim sądzisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę że trzeba długo szukać żeby znaleźć jakieś pytanie więc ja jakieś zadam.
    [P] Co byś zrobiła gdyby Olga zabrała. cię o sklepu z orugantuńskimi koszulkami i powiedziałaby że wyjeżdża do świata gdzie zamiast deszczu pada mleko i by cię tam nie zabrała?
    Michasia

    OdpowiedzUsuń
  18. A może pod koniec kazdego odcinka będziesz zjadała krówke? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd ty bierzesz te sweet czapki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. [W] Przyklej sobie wąsy i powiedz kocham krówki z ustami pełnymi krówek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nalej do szklanki mleko. Później włóż do mleka masło, czosnek i nalej tam szampon i olej. Później to wypij.PROSZĘ ZRÓB TO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. JAKIE WYZWANIE MOGĘ CI DAĆ? nalej do szklanki mleko. Później dodaj do mleka masło, czosnek i nalej tam szampon i olej. Później to wypij. PROSZE ZRÓB TO!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. nalej do szklanki mleko. Później włóż do mleka masło, czosnek i nalej tam szampon i olej. Później to wypij.PROSZĘ ZRÓB TO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. czy krówka zmieni się na konika?

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochamy Cię Zuzia!♥♥!

    OdpowiedzUsuń