OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

wtorek, 31 marca 2015

ZASŁUGUJĘ!

Dzisiaj miałam kolejny dołek... Leżałam w łóżku. Straciłam dzień. Nie zrobiłam tego co chciałam. Zmarnowałam. Zapomniałam nakręcić czas. Najpierw zadzwoniłam do Łukasza, który poradził posłuchać muzyki. Potem do Igora, który kazał mi iść spać. Ostatni był Karol, który... powiedział, że jestem idiotką.
I MIAŁ RACJE! Tak mnie to wkurzyło, że wstałam, wykąpałam się, zrobiłam kawę i ZACZĘŁO SIĘ! Włączyłam muzykę - dziwnie podrygiwałam się... bujałam się.. hmm TO BYŁ CHYBA TAKI MÓJ KALECZNY... TANIEC? o.O Nieważne! Jestem w trakcie mojej fali! Sprzątam pokój! Słucham mojej muzyki! ROBIĘ ROBIĘ ROBIĘ. Napisałam na ścianie markerem pełno miłych słów i rzeczy o których zapominam. Nie wkleję, bo to zbyt osobiste, ale bardzo mi to pomaga. WSTAJESZ I WIDZISZ takie miłe proste słowa np. JESTEŚ PIĘKNA i jakoś tak myślisz: "Cholera... Może faktycznie?" Napisałam też bardzo duże jedno słowo: "ZASŁUGUJSZ!" I bardzo mi to pomaga.... bo .... bo ZASŁUGUJĘ. Tak! ZASŁUGUJĘ! Mam dużo problemów. Dzisiaj na korkach z angielskiego było pytanie: "What would you like to change in yourself?" Odpowiedziałam: "I would like to be more... more... ... happy" Koniec z tym! Mam nadzieję, że dam radę! Obecnie jest dobrze, a to już chyba dobry początek, co nie?




Dziwię się, rozumiem, że nie jesteś w stanie pojąć znaczeń
Dziwię się, rozumiem, że nie mieszczą ci się w głowie treści
Zuzanna Borucka

121 komentarzy :

  1. ZASŁUGUJESZ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za bardzo przejmujesz sie rzeczami na ktore nie masz wplywu... Kazdego dnia gdy kladziesz sie spac starasz sie zakopac swoje problemy,braki w byciu idealna...a rano odkopujesz je znowu... Jesli ktos uwaza ze sie zmienilas i jestes dziwna...to na 90% uwaza tak dlatego,ze przestalas robic to co ta osoba oczekiwala od ciebie...przestalas byc marionetka... Zmoeniaj sie Zuziu! Rob co raz to nowe rzeczy! Ale tylko takie ktore sprawiaja ci szczera radosc... Tobie...a nie tylko innym... Zlap gleboki oddech...zatrzymaj sie...rozejrzyj...swiat nie jest wart twojego smutku i zagubienia...wymagaj od siebie wiele....ale nie zbyt wiele... Dobranoc...niech sen trwa dluugooo...i niech bedzie dla ciebie przyjemny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest formą motywacji, to już zależy od perspektywy spojrzenia na to :)
    A tu co jest?Oooo

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzia, 3maj się! ZASŁUGUJESZ na wszystko co najlepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  5. JESTEŚ PIĘKNA,
    JESTEŚ WSPANIAŁA,
    JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA SPEŁNIA MARZENIA, NIE TYLKO SWOJE, ALE I INNYCH!!
    JESTEŚ NIESAMOWICIE ODWAŻNA,
    JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA POTRZEBUJE WIELKIEGO KOPA OD ŻYCIA!!(Igor do dzieła xd)
    Można by tak pisać o Tobie i pisać.
    Jeśli przyjmujesz się ludźmi ze szkoły, to nie warto.Pomyśl, że Ty w porównaniu do nich, masz ok 300 TYSIĘCY OSÓB, które zawsze staną w Twojej obronie!
    To przykre, że przed kamerą jesteś taka szczęśliwa, a tak naprawde "rozpadasz się".
    ZUZIU WEŹ SIĘ W GARŚĆ!!
    Pokazujesz, że warto spełniać marzenia!
    Dzięki Tobie, mam chęć do życia.
    Dajesz mi siłę.Mam paniczny lęk, przed sceną, ale przed występem, spoglądam na Twoje zdjęcie i mówię sobie : "Kurczę... robię to dla Zuzi." Tak bardzo chciałbym z Tobą porozmawiać o ..... życiu.
    PAMIĘTAJ, ŻE JESTEŚ BARDZO DUŻO WARTA!
    :))
    /Michaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasługujesz! :) Zuziu jesteś wspaniałą osobą,którą my twoi fani podziwiamy i wspieramy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Karol Ci pomógł. Czasami potrzeba takiego kopa, żeby coś zrobić. Nie zawsze jest dobrze, kiedy słyszymy to co chcemy słyszeć. :))

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś : piękna mądra dobra zabawna pracowita szalona kreatywna po prostu NAJLEPSZA ! Zasługujesz na wszystko co masz. Kochamy cię !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś : piękna mądra dobra zabawna pracowita szalona kreatywna po prostu NAJLEPSZA ! Zasługujesz na wszystko co masz. Kochamy cię !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. [p] Czy dostałaś Merucha czy go kupiłaś?
      [w] zrób sobie dwukolorowy makijaż w 10 sek.

      Usuń
    2. Jpdrl Zuzia mówiła 100000 razy że Merucha ma ze schroniska...
      Polecam czasem zobaczyć stare filmy na SzalonejZuzi

      Usuń
    3. Jakiego schroniska !? oglądałam wszystkie filmy i o niczym takim nie słyszałam...ciekawe w jakim schronisku są takie rasowe psy -.- Zuzia na pewno go kupiła i to za sporo kasy.
      Lila

      Usuń
    4. W którymś odcinku truskawki mówiła że pewnego dnia stwierdziła że bardzo chciałaby mieć psa, wzięła ciotkę i wróciła z Merci.

      Usuń
  11. Oczywiście, że ZASŁUGUJESZ! Każdy czasami potrzebuje odpocząć, a ty przecież też jesteś człowiekiem! I to prawda, że jesteś piękna :*
    Dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuziu powinnaś zacząć robić rzeczy dla siebie a nie tylko dla innych. Prawda jest taka że jesteś PIĘKNA MĄDRA I WSPANIAŁA. Może zrób sobie przerwę od YouTube od fb i od innych rzeczy a skup się na szkole. I gdy tylko będziesz potrzebowała coś napisać to wejdź na bloga i napisz szczery post. I nie przejmuj się 'fanami' którzy piszą że jesteś głupia bo dobrze wiesz że tak nie jest. Pamiętaj że jesteś PIĘKNA MĄDRA I WSPANIAŁA bo ty ZASŁUGUJESZ.

    Paulina. N

    OdpowiedzUsuń
  13. DOKŁADNIE! ZASŁUGUJESZ! Dobrze, że masz takiego przyjaciela jak Karol. Pozdrów go ode mnie :* Zapraszam na mojego bloga! ola-luna.blogspot.com :] ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze dopisać, że dla mnie jesteś śliczną osobą. I pamiętaj: jeśli stanieszprzed lustrem i powiesz "Kurde, jestem brzydka", to inni będą tak o Tobie myśleć. Najważniejsze jest to, byś pokochała samą siebie ★

      Usuń
  14. Zuzia... Jak będziesz o sobie mówić i pisać źle to inni też będą brać cię źle. Czy myślisz że jak powiesz ,,Kurde ale jestem głupia" to inni będą mówić że będziesz mądra?? Ja nie każę ci mówić różnych rzeczy typu: Jestem piękna i wspaniała bo będą mieć cię za divę. Wystarczy że będziesz przynajmniej o sobie tak myśleć :). Takie napisy na ścianie jakie zrobiłaś motywują do działania i przekonują. Mam sposób na rozładowanie stresu. Weź talerz, kartkę lub cokolwiek i napisz na nich różne negatywne słowa typu : STRES, STRACH, ZŁOŚĆ, ZMĘCZENIE, SMUTEK i :
    1 jeśli masz talerz to go zbij :)
    2 jeśli masz karton lub kartkę to gnieć, maltretuj, tnij i (jeśli to kartka) możesz spuścić w sedesie :).
    ZASŁUGUJESZ!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zuziu , ZASŁUGUJESZ! Zawsze , kiedy jest mi źle właczam sobie twoje filmik , które mi pomagają...Odrazu na mojej twarzy pojawia się UŚMIECH:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda!:) ZASLUGUJESZ!! Jestes dorosla! Gdy skonczy sie szkola bedziesz ZYLA JAK CHCESZ!!!!!! POZDRAWIAM:))) ..AAA JESZCZE PYTANE! CZY NIE DENERWUJE CIE TO,ZE NA INSTA LUDZIE PISZA, ,ZA LAJKA LAJK DLA CIEBIE" ??? DO NASTEPNEGO CZYTANIA!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł z tymi napisami :** Może wykorzystam :D

    Zapraszam do mnie niedawno zaczęłam:
    agnieszkaboczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie poddawaj się! Dasz radę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Never Give Up :)31 marca 2015 15:38

    Zasługujesz ♥

    ♥Gdy Ci Smutno, Gdy Ci Źle
    oglądnij Banshee. Uśmiechnij się ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba żyć dalej i przede wszystkim spełniać swoje marzenia ��

    OdpowiedzUsuń
  21. Zuziu jesteś naprawdę kochaną, wspaniałą i pracowitą osobą :) Mam nadzieję, że nasze komentarze dadzą Ci porządnego kopa, ale za to bardzo pozytywnego ;D :")

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję. Kurde, miałam dziś tak kijowy dzień i po prostu wybuchłam w szkole i ugh, w chwili słabości powiedziałam wychowawczyni za dużo i teraz będzie mnie nękać i moją przyjaciółkę, która jest teraz bardzo słaba psychicznie i nie chce, by wychowawczyni ją też dołowała. Jestem taka zła na siebie i żałuję, wszystkiego, co dziś powiedziałam i zrobiłam. Boję się jutro iść do szkoły, ale nie dam jej tej satysfakcji, że miała rację, że sobie nie radzę.
    Ale dziękuję, za post bo w jakimś stopniu dałaś mi kopa! Serio się boję jutra ;/ -S

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na mój blog www.laryvloguje.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. ZASŁUGUJESZ!!!!!!! Jesteś cudowna, piękna, oryginalna i przede wszystkim: jesteś jedyną na świecie Banshee, Zuzaną Borucką, która ppokazała mi, że opinia innych się nie liczy!!! Zuziu, jesteś niesamowita <3
    ~Zonia

    OdpowiedzUsuń
  25. https://www.youtube.com/watch?v=auk3QB8EjHk

    Na pewno to widziałaś (NA PEWNO), ale obejrzyj sobie tak na wspomnienie lata... już niedługo...

    OdpowiedzUsuń
  26. Bo prawda jest taka, że ZASŁUGUJESZ i jesteś naprawdę wspaniałą osobą!

    milkyalpaka.blogspot.com

    milkyalpaka.blogspot.com

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zasługujesz! :) każdy ma czasem takie doły :( Jestes Super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana Zuziu jesteś dla nas wszytkich prawdziwym wzorem. Chociaż nie znam cie osobiście ale oglądam twoje filmiki i jesteś dla mnie jak internetowa siostra. Nauczyłas mnie jak być szczęśliwa pomimo tych wszystkich problemów jakie spotykamy na swojej drodze. Jesteś moją idolką i chce żebyś była szczęśliwa i nie przejmowala się tymi hejtami prawdziwi fani powinni cie rozumieć. Podziękuj ode mnie także Igorowi że wywołuje uśmiech na twojej twarzy jak dla mnie to najlepszy prezent jaki mogłaś dać swoim widzom. No i oczywiście ZASŁUGUJESZ <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak. Nie ty tak masz. Wybuchłam. Życie jest piękne ale ludzie... GRR ! SZKOŁA WYKAŃCZA. Ty to tak naprawdę masz piękne życie-youtube, tysiące fanów, hajs, chłopaka, psa, urodę...A ja ?
    -YOUTUBE- Nie
    -fani-nie
    -hajs-nie
    -chłopak-nie
    -psa-pff...ja nawet zwierzęta nie mam
    -urodę-haha, nie nigdy nie miałam.
    Podsumowując to moje życie jest do dupy.
    Pewnie pomyślisz : ,,A co ty wiesz o moim, życiu.? Nawet się nie znamy. Ale tak naprawdę masz piękne życie. Nie spiepsz tego, proszę docen to.

    ♥ZASŁUGUJESZ♥

    Pozdrawiam, Julia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka! Jestem pewna, że w twoim życiu jest coś niesamowitego....coś, czego nie ma nikt inny...może powinnaś spojrzeć na sb z innej perspektywy???? W moim przypadku to zadziałało:)
      ~zonia

      Usuń
    2. A może masz rację... dzięki za ten komentarz, może mnie to zmotywuje ♥

      Julia ♥

      Usuń
    3. Zonia a jak tego dokonałaś? Bo ja od roku próbuje coś zmienić ale ciągle tkwie w jednym punkcie. Chciałabym mieć może jakieś hobby ale do niczego sie nie nadaje;(

      Usuń
    4. Julia: mam nadzieje że pomogłam <3
      Drugi anonimek: jeśli chodzi o hobby: ja czytam. To mi wystarcza. Ale cb nie znam i nwm jaką jesteś osobą... :/ ja zauwazylam ze inni mają gorzej. I przede wszystkim przestałam odnawiac przyjaźń,ktorej nigdy nie bylo.... no, i powiedzialam sb, że jeśli będę uważać się za najgorszą osobę świata zeczywiscie tak będzie.... i to tyle:)
      ~Zonia

      Usuń
    5. Hah, zrozumiałam, że całe życie tak nie mogę... lepiej myśleć pozytywnie. Ale jak wejdę do tej zasranej budy to mi się rzygać chce...dlaczego ja nie mam przyjaciół ?! No cóż... <3

      Julia <3

      Usuń
  30. ZASŁUGUJESZ! Dobrze że sobie to uświadomiłaś!
    JESTEŚ PIĘKNA.
    ZABAWNA.
    PRAWDZIWA.
    JESTEŚ SOBĄ.
    UWIELBIAMY CIĘ.
    MASZ PRZYJACIÓŁ I OSOBY KTÓRE CIĘ KOCHAJĄ.
    NIE ZMARNUJ TEGO! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Boże, jakie to żałosne, że usuwasz te komentarze o tym, że lokujesz produkty, moze te twoje 12 letnie fanki tego nie widzą, ale ludzie w twoim wieku- tak. Z reszta, troche to śmieszne jak strasznie marudzisz jak to masz dużo pracy skręcania, itp. Skoro twój program ma juz tyle sezonów to powinien być z odcinka na odcinek coraz lepszy, no ale sory nic sie nie zmienia, ani montaż, styl. Nic. A takie pieprzenie głupot ile masz pracy jest żałosne, bo skoro ktoś robi od tylu miesięcy to samo, to siłą rzeczy idzie mu to szybciej i prościej, zwłaszcza jak zarabia na tym tyle siana co ty. A twój program jedyne co, to z sezonu na sezon jest oraz bardziej infantylny, a skoro ci nie przeszkadza to zamiast lokować piwo to zacznij lokować lizaki.
    Jest miliard osób, które by chciałby być na twoim miejscu, i zrobiłyby z tą popularnością o wiele wiecej lepszych rzeczy niż ty, więc skończ pier*olić jaka to jestes pokrzywdzona przez los i nic ci sie nie chce, bo tak naprawdę gówno wiesz o złym życiu :). A zamiast wpier*dalać kilogramy żarcia przekazałabyś hajs na jakiś szczytny cel. Czekam na atak bólu dupy twoich 12letnich ziuzionatorsów i komentarze typu: "mleko z miodem" albo na to aż usuniesz ten komentarz. pozdro600

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość bloggerów lokuje produkty, jak Ci to przeszkadza, to nie oglądaj, nie śledź, nie czytaj. proste:)

      Usuń
    2. Zgodzę się z tym ,że mogła by reklamować jakieś akcje charytatywne, mogła by zrobić z tą popularnością coś dobrego dla świata!

      Usuń
    3. Anonimie...Autorze tego komentarza na górze ( o tam :> ^^^^^^^) Odczep się od Zuzi... sama mówiła w jakiejś poczcie, że nie zjada wszystkiego sama! O_o ... Możliwe że napisałaś ten kom... a później napisałaś kom np."Zuziu nie przejmuj się kochamy Cię taką jaka jesteś! <3 " Zuzia ma swój program i robi w nim co chce...

      Usuń
    4. Żałosne to jest to, co właśnie napisałaś :) Co w tym złego, że lokuje produkty? Szukasz problemu tam gdzie go nie ma Ma dużo pracy to na pewno, próbowałeś/aś kiedykolwiek nagrać jakiś film i w dodatku fajnie go skleić? Z tym schodzi się bardzo długo, tym bardziej, że odcinki są zazwyczaj 10 minutowe. Na dodatek Zuzia w tym roku zdaje maturę też musi się przygotować, do szkoły dojeżdża, też ma jakieś swoje życie prywatne a nie tylko JUTJUB I FILM DLA MOICH FANÓW... Filmy może i są infantylne ale czy u innych youtuberów się to zmienia? Wybacz, ale ja takich nie znam. Zuzia nie zarabia na tym SIANA, chyba że 200-300 zł jest dla Ciebie majątkiem, rzeczy do sezonów również musi zakupić i to też nie są grosze więc myślę, że Zuzi niewiele zostaje z tego "SIANA Z JUTUBA". I Zuza nie dziecinnieje, na SzalonejZuzi była nastolatką która szukała czegoś w czym może zabłysnąć, robiła i w zasadzie wciąż robi coś co sprawia, że może wyjść ze swojej szarej rzeczywistości, świata w którym nie ma zbyt wielu przyjaciół, pełnego oszustów i ludzi którzy chcą ją zniszczyć bo jest wrażliwa. Uważam, że na Banshee stała się bardziej ustatkowana, wciąż może jest "szalona" bo kto wylewa sobie miód na twarz lub robi z siebie panierkę? Program jest ROZRYWKOWY, gdyby ludzie chcieli oglądać coś poważnego to włączyliby sobie Telewizję Trwam i mieliby coś poważnego, bez odrobiny humoru.
      Gdybyś oglądała odcinki Zuzi wiedziałabyś, że ostatnio Zuzia słodycze które dostała od widzów oddała dla dzieciaków. Zastanów się nad tym czasami co piszesz i czy naprawdę wiesz o czym mówisz. Wydaje mi się tylko, że boli Cię trochę dupa, że Zuza coś osiągnęła w swoim życiu, coś ma a Ty chyba nie zbyt, skoro nie masz innego zajęcia jak siedzenie i wypisywanie bzdur.
      PS. nie mam 12 lat i nie uważam się za ZUZIONATORKĘ po prostu wiem, że Zuzia jest dobrą dziewczyną która zasługuje na szacunek. .

      Usuń
    5. Zuzia ostatnio promowala akcje by nie wysylac innym swoich zdjeć gdzie jestesmy rozneglizowani i wgl wiec jak dla mnie to bardzo milo z jej strony ze wsparla ten projekt

      Usuń
    6. Anonimowy powyżej ma rację. Zuzia była w TVN i mówiła o ważnym temacie był to szczytny cel wiec się odczep :)

      Usuń
    7. Nie, żeby za udział w TVN też jej płacili i żeby miała dodatkowo z tego reklame :) Naiwni ludzie :) A za lokowanie produktów, SREDNIO popularny jutuber moze zażądać od do 20 TYSIĘCY złotych. Może zanim się wypowiesz-mistrzu przedsiębiorczości, guru matematyki, to poczytaj. Bo na razie to twoja wypowiedź jest w pizdeczkę nic nie warta :)

      Usuń
    8. Zgadzam sie z pierwszym dlugim komentarzem, mnie tez denerwuja te narzekania, caly czas tylko zle, zle i zle. Wez sie w garsc, a nie doluj innych swoim humorem. Poza tym co do usuwania komentarzy to juz nie pierwsza taka akcja. Zuza usuwa niewygodne dla niej komentarze i zostawia tylko te "lizodupne"... Czyzby prawda w oczy kole?

      ~Misha

      Usuń
    9. Droga Misho ( bo chyba tak to się odmienia) i Anonimie na górze!
      To dobrze, że ktoś szczerze wyraża swoją opinię lecz nie znacie Zuzi osobiście, a każdy ma prawo ponarzekać, tak, nawet wy. Banshee na razie nie jest premierem, więc nie wszystko zależy od niej. MOIM ZDANIEM lokowanie produktu i występowanie w telewizji nie jest niczym złym nawet kiedy robi się to tylko dla pieniędzy. Podajmy przykład: lekarze leczą ludzi są tacy dobrzy i pomocni, ale myślicie, że ilu z nich by tak pracowało gdyby nie dostawali ani Grosza? ja myślę że nie wielu.Co do 12- latków to one również mają prawo do głosu.
      PS wasze komentarze nadal tu są :)

      Usuń
    10. Niektórzy ludzie chyba nie wiedzą jak życie może być popieprzone i dać w kość. :) To, że Zuzia dostaje ZASŁUŻONE pieniądze z Youtube (bo przecież w końcu pracuje na to), czym prawdopodobnie są grosze po wszystkich podstawowych wydatkach, nie znaczy że żyje na maślance. :/ Każdy ma swoje uczucia i po swojemu odbiera świat i to co się dzieje. Wrażliwe osoby zazwyczaj mają przerąbane, bo każda drobnostka może ich zranić. Całe szczęście, że Zuzia ma osoby, które ją wspierają. Nie ma żadnego obowiązku pisać dokładnie co się w jej życiu dzieje, bo to przecież prywatne. Ale widać, że chce się podzielić z nami chociaż jakąś częścią jej uczuć i wyrzucić z siebie te złe myśli. Nazywajcie to narzekaniem, haterzy, najwyraźniej macie za dobrze, bo nie macie pojęcia jakie zycie może być okrutne dla niektórych. :))

      Usuń
    11. Anonimie z 31 marca 18.31 : W pelni sie z toba zgadzam!!! Zuza tylko mowi jaka ona jest biedna a zycie nie na tym polega!!!

      Usuń
  32. Ostatnio również miałam mocnego doła, ale mi nie pomagają motywujące napisy. Mi pomaga muzyka. Wtedy od razu pojawia mi się uśmiech na twarzy:)

    Zapraszam do mnie
    itsjuliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ZASLUGUJESZ. My zawsze bedziemy z Tobą. Weź poczytaj sb komentarze pod Twoimi filmami itp. WIĘCEJ JEST POZYTYWNYCH!.Jestes super osobą, marzę żeby Cię kiedyś spotkać, zamienić chociaż 2 słowa, powiedziec Ci prosto w oczy, że jestes mega pozytywnym czlowiekiem, super piękną, odważną, kreatywną dziewczyną i niech sobie hejterzy mówią co chcą, ale każdy nawet Ty może mieć gorszy okres w życiu. Ale Ty się nie zmienilas! Jesteś ciągle taką samą wspaniałą Zuzią co kiedyś i zawsze dla nas nią będziesz! KOCHAMY CIĘ

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia zapraszam do mnie http://pioropusz2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia zapraszam do mnie http://pioropusz2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny post kocham cię czekam na miodek <3



    a ja zapraszam na ROZDANIE bedzie mi bardzo miło martynkasardynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Te ostatnie białe słowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie to slowa? Kurde, jak Wy je widzicie i odczytujecie? ._.

      Usuń
    2. No właśnie, jak Wy je widzicie??

      Usuń
    3. Właśnie. Jak to odczytać?

      Usuń
    4. Kopiuj i wklej do worda czy cosś :-)

      Usuń
    5. Ja je poprostu zaznaczam bez kopiowania.

      Usuń
  38. [w] zrób konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej :c Chciałam napisać w komentarzu np. "Zasługujesz" ale już niektórzy mnie uprzedzili... :c Trudno :')... Chcę tylko powiedzieć,że zasługujesz na wszystko, na dobro, na miłość.. Jesteś MEGA osobą... kreatywną..Czasami "pozytywną wariatką"... Mam nadzieję że to czytasz... bardzo bym tego chciała..

    a oto cała Zuzia ( Nasza Zuzia <3 ) :

    -MEGA
    -Zakręcona :)
    -Spełniasz marzenia innych... :'3 Moje także...
    -Kreatywna
    -Pomysłowa
    -Nasza...
    -Najlepsza YT'erka świataa! :*
    -Kochamy Cię taką jaka jesteś...
    -Kolorowowłosa :D :* (Ślicznie Ci w tych włosach :3 Jak wata cukrowa! :* )


    #I_LOVE_BANSHEE
    #BANSHEENATORS_FOREVER
    #NASZA_KOCHANA_ZUZIA

    'Największa fanka Banshee... ( a zarazem pogromca hejterów) { pogromca? pomgromczyni? heh..)

    OdpowiedzUsuń
  40. WAŻNE PYTANIE! Czemu już nie przyjaźnisz się z Olgą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat ze Śnieżynki #4 ,, I moje życie prywatne to moje życie prywatne"

      Usuń
    2. Cytat ze Śnieżynki #4 ,, I moje życie prywatne to moje życie prywatne"

      Usuń
  41. Banshee, dziękuje Ci za wszystko!
    Ostatnio w życiu mam złe chwile. Jednym z największym to chyba to, że nie wiem czym mam się kierować w życiu. Nie mam pasji, takich myśli: "Kocham to robić, tylko to mogłabym robić całymi dniami". Czegoś w czym byłabym pewna, że dobrze to robię. W pewnej instytucji zwanej szkołą, nie jestem lubiana, ani akceptowana. Z przyjaciółmi ostatnio też gorzej :c. A o ocenach nie wspomnę! Ale, kiedy mi smutno to oglądam Ciebie! Od razu poprawiasz mi humor. Jesteś tak pozytywna, szalona, że jak Cię oglądam to robi mi się ciepło na sercu. Jak sobie myślę, że wieczorem obejrzę sobie znowu jakiś twój filmik, bo mam czas to pojawia mi się uśmiech na twarzy. Tak bardzo się cieszę, że jeszcze za czasów początków Szalonej Zuzi zaczęłam Cię oglądać. Normalnie razem dorastamy :D Uważam, że żadna z godzin, w których Cię oglądałam lub czytałam nie została zmarnowana. Jesteś dla mnie taką internetową przyjaciółką. Poprawiasz humor, opowiadasz o rzeczach które też mi się podobają, mamy podobne poczucie humoru. Chciałabym się do Ciebie przytulić i porozmawiać. :3 Trzymaj się ciepło. Życzę Ci żebyś miała coraz mniej złych chwil, więcej odpoczynku oraz żeby spełniły Ci się wszystkie twoje marzenia i rzeczy o których my (twoi widzowie) nie wiemy :P.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że to przeczytasz.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham Cię Banshee, za wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  43. najlepsi przyjaciele to tacy,jak Karol, którzy postawią Cię na nogi, nawet w najgłębszym dołku x

    OdpowiedzUsuń
  44. Każdy zasługuje! Trzymaj sie ❤️
    wszystkonieowszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ZASŁUGUJESZ!
    http://and-lucy.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zasługujesz zuziu!
    http://szalony-swiat-zaczarowanej.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  47. zasługujesz, i to bardzo!❤️
    http://onlystupidkid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem tutaj pierwszy raz i na serio, serio idzie się Tobą inspirować. Robisz świetne filmiki! Ostatnio wpadłam w wir patrzenia na nie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Karol to widać najprawdziwszy przyjaciel. Aż ci zazdroszczę kogoś takiego jak on.

    OdpowiedzUsuń
  50. Zasługujesz. Bardzo dobry pomysł z pisaniem tych pozytywnych słów na ścianie. To niby tak niewiele ale potrafi pomóc i podnieść człowieka na duchu kiedy nie jest dobrze i kiedy przychodzą chwile zwątpienia. Zuza, jesteś wartościową osobą i nigdy o tym nie zapominaj. Pomagasz i inspirujesz tylu ludzi którzy zawsze będą Ci dobrze życzyć i którzy zdają sobie sprawę, że też potrzebujesz odpoczynku i też masz prawo do słabości. Wszyscy jesteśmy szaleni ale przy tym wszyscy jesteśmy ludźmi i każdy powinien o tym pamiętać. Pozdrawiam i przesyłam pozytywną energię!:)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie martw się i tak jesteś dobra we wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  52. Oczywiście Zuziu, że ZASŁUGUJESZ! :* świetny post ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Skad ja to znam,sama czestmam takie dolki..ale nie ma co sie tym przejmowac! Zauwaz swoje wartosci :*

    OdpowiedzUsuń
  54. ZASŁUGUJESZ ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Zasługujesz!A tak propo,pamiętasz ZiziReactivation ?

    OdpowiedzUsuń
  56. Zrobiłam jak ty, napisałam na kartce miłe rzeczy i zawiesiłam nad łóżkiem.. i to był super pomysł!



    btw zapraszam --> http://boring-life-of-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. NIE ZASŁUGUJESZ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po co Ci to???? Napisałaś/eś chamski kom i co??? Lepiej Ci????
      ~Zonia

      Usuń
    2. Nie i nie chodzilo o to... Mnie po prostu Zuza juz wkurza... Tylko sie nad soba uzala... Ok ma swoje zycie ale jak ma tak robic i tylko mowic jaka ona jest biedna to niech przestanie nagrywac!!!

      Usuń
    3. To po co w ogóle to czytasz? Liczę na twoją odpowiedz l, ale pewnie to olejesz.

      Usuń
    4. Mnie również Zuzanna denerwuję. Kiedyś to było na zasadzie "nie chcę mi się nic robić, wolę się opieprzać i oglądać", a teraz "muszę pracować, muszę pracować". Ta dziewucha nie ma o niczym pojęcia, a niedługo piszę maturę. Woli montować filmiki użalając się nad sobą. Tęsknie za tamtą dziewczyną.

      Usuń
    5. No jasne. Czyli olałeś pytanie...

      Usuń
    6. Hah no i co olalam??? Ja nie sprawdzam co 5 minut czy ktos skomentowal moj post... A co do pytania to czytam ( a raczej juz przestalam) bo na serio Zuza byla kiedys inna byla szalona, spontaniczna... A teraz tylko mowi jaka jest biedna ... Ok rozumiem ma muture itd ale nikt jej nie naklanial do zakladania bloga na yt sama chciala... Jak sie cos zaczyna to trzeba konczyc a nir uzalac sie bo zycie nie na tym polega !!!

      Usuń
  58. Trzymaj się :*
    Czekam na nowy post :)
    wszystkonieowszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zuziu, nie przejmuj się zasługujesz na jak najwięcej dobrego! Trzymaj się cieplutko :*
    http://itsmylifeps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystko się poukłada!
    magy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam cię Zuziu! Zapraszam do mnie http://mybestpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Będzie dobrze!
    Wszyscy trzymamy kciuki więc musi się udać!
    Wszystko się ułoży i będzie jak dawniej albo nawet lepiej!
    Staraj się nie przejmować i iść przed siebie mimo wszystko!
    Poświęć się w całości temu co kochasz i zapomnij o tym co złe.
    Trzymaj się Zuza <3

    http://xhospital-beds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. CZY TYLKO JA W KAŻDYM POŚCIE SPRAWDZAM, CZY JEST COŚ NAPISANE BIAŁĄ CZCIONKĄ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak to odczyyać?

      Usuń
    2. Po prostu zaznacz tekst, tak jak gdy coś chcesz skopiować ;)

      Usuń
  64. Świetny wpis, z resztą jak zwykle... Uwielbiam czytać twoje posty, są takie... prawdziwe, życiowe :))

    http://beolla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny wpis!

    http://beolla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Zuziu! Kocham Cię! W ciągu miesiąca obejrzała Twoje wszystkie odcinki i teraz oglądam na bierząco. Uwielbiam kanał Banshee i ZiziGames! Jesteś cudowna!
    A teraz na temat- ja mam w pokoju nad biurkiem OGROMNĄ kartkę, na której są wpisy osób z mojej rodziny, przyjaciół... Np "Jesteś kochana. Twoja..." Każda osoba napisała pare słów innym kolorem. Takie coś bardzo motywuje :) Nie dość, że widzisz że jesteś coś warta, to widzisz też, że masz dla kogo żyć! Proszę, odczytaj to i może nawet odpisz? :333
    PS. Też mam na imię Zuzia, choć nie wiem czy już o tym nie wspomniałam ;***

    OdpowiedzUsuń
  67. BO ZASŁUGUJESZ!

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak sprawdzić tą białą czcionkę? ;'/

    OdpowiedzUsuń
  69. Super pomysł z tymi napisami na ścianie!!! Chyba sama kiedyś go wykorzystam :)
    Zapraszam na naszego bloga: http://alwaysjustsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Hej co ty na to żebyśmy się spotkali przy tej pizzeri w której byłaś z Igorem Zuza? Mieszkam niedaleko i wiesz dałbym ci z tysiaczka i bym cię wyruchał. Loda byś mi zrobiła i obciągneła ja bym ci cycki policał co?? Mrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zboczeniec !!!!! Zwal sę konia i idź spać dziecko . A jak jesteś taki nie dowartościowany seksualnie radze obejrzyć sobie jakieś porno

      Usuń
  71. Kocham Cię Zuziu i myślę, że Ci te słowa pomogą 😊☺

    OdpowiedzUsuń
  72. [P]Zuziu przychodzisz do szkoły w drzwiach stoi Olga mówi ci że jest w ciąży z Donaldem Tuskiem zaraz przychodzi Karol mówi że jest w zespole marsów co robisz w tych sytuacjach?[W] idź do swojej mamy i powiedz że jesteś w ciąży ze swoim dziadkiem KOCHAM CIĘ ZUZIA

    OdpowiedzUsuń
  73. Zuziu jesteś PIĘKNA ! Misiu ZASŁUGUJESZ ! Sama pracujesz na to co osiągnęłaś, jesteś moją inspiracją.
    Chciałabym choć na kilka minut stać się tak odważna jak ty !
    Dziękuje, że jesteś! Kocham Cię !
    wszyscyjestesmyidealni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie wiem czy czytasz ale chce sie wyzalic. Tez trace kazdy dzien, ide do szkoly z nadzieja ze bedzie lepiej ale nie jest! wracam zdenerwowana , wsciekla na nauczycieli ktorzy zadali zadania, zapowiedzieli kartkowki i sprawdziany ktore ja i tak musze poprawiac bo jestem tepa! jak juz wracam to mna dobre 3 godziny zanim sie pozbieram , nie chce mi sie uczyc, nie wychodze w ogole z pokoju... tylko cos jem, jem i jem! i zamiast sie uczyc placze, albo ogladam internet ! nie mam zadnej pasji wszystko co robie robie tylko dla rodzicow chociaz i tak sie nie dogadujemy! w szkole nie mam przyjaciol, chyba za bardzo sie narzucam... Ogladam cb co srode , czasem zapomne i wtedy w czwartek. Masz fajne pomysly i kiedys dalas na piosenke tygodnia "Mała" Piotrka Roguckiego. Uwielbiam ta piosenke <3 I nie martw sie : jestes piekna , masz fajne wlosy xD i twoj program jest taki ... inny, fajny!

    OdpowiedzUsuń
  75. Kiedy ktoś Ci coś ciągle powtarza, lub jeśli ciągle czytasz jedno zdanie; zaczynasz w to wierzyć. Potwierdzone naukowo. Doskonały pomysł z pisaniem na ścianie; twój własny motywator! A Karola uwielbiam za to co powiedział. Wstajesz i zapierdalasz, dążysz DO CELU! Przypominaj sobie ten dzisiejszy dzień, kiedy sytuacja się znowu powtórzy. Zasługujesz Zuza, ZASŁUGUJESZ! <3

    OdpowiedzUsuń
  76. "Zapomniałem nakręcić czas" ....
    Piosenka Pisana Nocą... Piotr Rogucki...
    Coma to mój ulubiony zespół, Zuziu.. <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Zuziu , wiem , że przeczytałam to mega później niż wszyscy , ale zajrzałam tu , klikając w link , który był pod #6 Poranków Zuzannki :* ZASŁUGUJESZ ! ;33

    OdpowiedzUsuń
  78. Zuziu. Zasługujesz i uświadomiłaś mi, że ja też... dziękuję!

    OdpowiedzUsuń